Hop til indhold
Lærlingen

Mangorn Ballerup/ Skovlunde

Recommended Posts

Hej Svende

Så måtte jeg selv prøve stedet da der ikke var mange tilbage meldinger vedr. Mangorn.

Blev mødt i døren af en ung thai der kunne lidt dansk. Ved ikke om det var ejeren eller bare tlf passeren. Hun bød mig indenfor anrettede briksen med håndklæder, satte olien frem, spurgte til hvad jeg ønskede og hvor lang tid. vJeg bad om en time med hård massage, da mit gamle skrog havde brug for at blive trykket. Tlf pigen spurgte om jeg ville have noget at drikke, og forlod derefter rummet. Øjeblikket senere kom en ung pige ind vil skyde hende til at være midt i 20erne, lille spinkel og ok køn.

Hun spurgte om det samme hvilken form for massage, jeg svarede igen hård massage i en time, ok svarede hun og gik ud efter det varme vand.

I den næste time fik jeg til dato den bedste massage jeg har oplevet, den var hård men ikke for hård.

Hun var omhyggelig kunne mærke hvor der var spændinger, og gav disse steder en ekstra omgang.

da der manglede 10 min af min time skulle jeg vende mig om på ryggen, og bllev nu spurgt og jeg ville have mere end blot massage. på mit spørgsmål om hvad de forskellige ting kostede, svarede hun 300 for hand 300 uden tøj og 300 for sex alt i alt 900. Hertil skal så lægges de 400 som massagen koster. og der trak jeg håndbremsen 1300 det syntes jeg var for meget så svarede nej til noget ekstra. Herefter gik de sidste min med massage på forsiden, også her ganske udemærket.

Jeg kommer helt sikkert igen da massagen var fantastisk for mig. Hendes sproglige kundskaber var ikke gode, hun kunne meget lidt engelsk. Hun pirrede heller ikke på noget tidspunkt omkring de ædlere dele så det var ikke svært at sige nej til spiciel massage.

Klinikken er ok diskret,også deres parkering. lokaler pæne lyse vedligeholdte samt rene.

Lærlingen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...