Hop til indhold
Gæst

Aalborg vejgaard

Recommended Posts

Redboys skrev, den 25.3.2019 at 07:55:

Du skal nok ikke forvente at møde vedkommende som du ser på billederne ;-) men det ved du sikkert.

Hvorfor skriver du det Redboys?  Jeg vil da bedømme hendes billeder som sansynligvis ægte. Det gør jeg fordi det ikke er glamur billeder og fordi hun ikke er modelsmuk, nærmest som en kone, der har fødtt et par børn og ikke har sørget for at tabe sig igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
deralte skrev, for 9 timer siden:

Hvorfor skriver du det Redboys?  Jeg vil da bedømme hendes billeder som sansynligvis ægte. Det gør jeg fordi det ikke er glamur billeder og fordi hun ikke er modelsmuk, nærmest som en kone, der har fødtt et par børn og ikke har sørget for at tabe sig igen.

HMMM Der er da lige blevet lavet om på annoncen skal jeg love for, men du kan prøve at klikke på hendes navn HONEY PUSSY øverst i højre side, det var også de billeder der var på 1 side før, så derfor jeg skrev som jeg gjorde...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Redboys skrev, for 2 timer siden:

HMMM Der er da lige blevet lavet om på annoncen skal jeg love for, men du kan prøve at klikke på hendes navn HONEY PUSSY øverst i højre side, det var også de billeder der var på 1 side før, så derfor jeg skrev som jeg gjorde...

Hej igen. Ja det kan du have ret i. Pigen på de første mange billeder er modelsmuk, og når noget er for godt til at være sandt, er det som regel heller ikke sandt. De 3 sidste billeder, tror jeg stadig på, kan være af hende, man møder.

Del dette indlæg


Link til indlæg
deralte skrev, for 4 timer siden:

Hej igen. Ja det kan du have ret i. Pigen på de første mange billeder er modelsmuk, og når noget er for godt til at være sandt, er det som regel heller ikke sandt. De 3 sidste billeder, tror jeg stadig på, kan være af hende, man møder.

Ja den tror jeg også mere på ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg følger bare tråden lidt og var lidt nyskærrig.  jeg lever sammen med pigen...  Og skal giftes om 3 mdr.. Hun stopper sit arbejde den 1 april.. 

 

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg


Link til indlæg
Simondk85 skrev, for 2 minutter siden:

Jeg følger bare tråden lidt og var lidt nyskærrig.  jeg lever sammen med pigen...  Og skal giftes om 3 mdr.. Hun stopper sit arbejde den 1 april.. 

IMG_20190310_161156.jpg

Hvis det er sandt, så er det nok noget af det mest absurde jeg har set her indtil nu, men tillykke med det...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Der kan jo være flere grunde til pigerne er på dette sted :) penge problemer er somregl det der får dem til at være der :) men intet dårligdom her fra. Det er hende selv der ønsker at stoppe hvilket jo er ret positivt i min bog.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jamen dit start spørgsmål går på om der er nogen der har erfarring med hende? og ikke hvorfor hun er der hvor hun er,.

Jeg døjer med at få hovede og hale i det du skriver, hvorfor vil du vide om der er nogen der har erfarring med hende når du lever med hende og ydermere skal giftes med hende...

Sorry jeg fatter ingen ting.

Redigeret af Redboys

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest P_Nord
AalborgLook skrev, for 54 minutter siden:

Hvorfor spørge om der er nogen der har erfaringer med pigen hvis du skal giftes med hende? 

Du må da være den der kender hende bedst og har mest erfaring med hende! 

Det må være fordi, at han ikke dyrker sex inden ægteskab, som troende katolik:D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Haha den var ellers meget god.. Jeg tror det katolske er væk fra mange år siden både fra mig og hende..   

Del dette indlæg


Link til indlæg
Simondk85 skrev, for 10 minutter siden:

Haha den var ellers meget god.. Jeg tror det katolske er væk fra mange år siden både fra mig og hende..   

Hvis du virkelig skulle giftes med hende, så vidste du om hun stadig er katolik. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...