Hop til indhold
TheJack

Brasilianer - Sejstrupvej, Skive

Recommended Posts

Besøgte den nye GP her til aften. En sød og fræk lille brasilianer, der yder fin service. Meget smilende og nød sexen. Fik en halv time med lidt forskelligt - hun giver et dejligt intens blowjob, hvor hun tager den dybt. Har en dejlig og meget stor clitoris - den fik jeg noget tid til at gå med at lege med, hvilket hun blev ophidset af. Meget indlevende GP med fon service. 

Stedet er ikke noget at råbe hurra for - mig første besøg på adressen - sengen og hyggerummet ok. 

Hun nævnte, at hun snart vil være at finde i Viborg istedet for. 

Ja ved godt - der mangler link. Kommer senere. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest covfefe

Hun ser godt ud. Jeg elsker mørke brasilianere. Kan du ikke bede hende om at komme til København, en gang om måneden?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Gætter på at du ikke mødte pigen på billedet? Hvordan så hun ud? tyk-tynd, høj-lav, lys-mørk, bryster form og størrelse?

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheJack skrev, den 24/3/2019 at 22:30:

Besøgte den nye GP her til aften. En sød og fræk lille brasilianer, der yder fin service. Meget smilende og nød sexen. Fik en halv time med lidt forskelligt - hun giver et dejligt intens blowjob, hvor hun tager den dybt. Har en dejlig og meget stor clitoris - den fik jeg noget tid til at gå med at lege med, hvilket hun blev ophidset af. Meget indlevende GP med fon service. 

Stedet er ikke noget at råbe hurra for - mig første besøg på adressen - sengen og hyggerummet ok. 

Hun nævnte, at hun snart vil være at finde i Viborg istedet for. 

Ja ved godt - der mangler link. Kommer senere. 

 

Var det den pige som vises på de billeder du mødte?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...