Eventyreren 17 Skrevet 24. Marts, 2019 Jeg er i Silkeborg/Herning næste weekend, og vil gerne masseres ordentligt igennem. Hvem er efter jeres mening den bedste thaimassør i Silkeborg eller Herning ( jeg går efter massagen, og ikke afslutningen )? /E NB: jeg har også skrevet en lignende efterlysning i forhold til Randers, men eftersom jeg er i Silkeborg/Herning som det næste, kommer der lige en tråd til. Dette er sidste tråd vedr dette emne (vil ikke spamme her på siden ) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
North 749 Skrevet 24. Marts, 2019 Har fået super god massage i Ikast, ingen ekstra. Sig til hvis jeg skal finde navnet frem. /North Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eventyreren 17 Skrevet 25. Marts, 2019 North skrev, for 20 timer siden: Har fået super god massage i Ikast, ingen ekstra. Sig til hvis jeg skal finde navnet frem. /North Hej North Meget gerne! Lad høre /E Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
North 749 Skrevet 25. Marts, 2019 Eventyreren skrev, for 2 timer siden: Hej North Meget gerne! Lad høre /E www.chanok.dk 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Harran 2412 Skrevet 8. April, 2019 North skrev, den 25.3.2019 at 21:22: www.chanok.dk Chanok er helt klart professionel og dygtig. Der er no funny business der, til gengæld er du sikker på at musklerne er gennemarbejdet dygtigt, når du går der fra. Smilende, snakkesaglig, hyggelig. En god oplevelse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg