Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/profile/ms.tosh

Besøgte denne kvinde i går og var meget spændt. Havde luret på hendes annonce i noget tid, men fik lavet en aftale via sms.

Jeg var i god tid, men fik en sms om at hun var klar før end forventet , så jeg kom til lidt tidligere.

Bliver mødt af en sød smilende og meget imødekommende kvinde .

havde i sms aftalt hvad der skulle ske, og vi  smed tøjet fik ordnet det økonomiske, så vi kunne have focus på det sjove.

hvad vi lavede og hvorfor vil jeg ikke gå i enkeltheder med, men.. vi nød det begge , og min skepsis /bekymring var pist væk.

jeg fik en oplevelse udover det forventede og et sikker på jeg må mod Assens igen.

hun er virkelig et besøg værd , billeder er vellignende, kroppen blød fast og meget berøringsvenlig;-)

https://annoncelight.dk/showad/231827

Redigeret af Mikael0061
Bedre link

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej MIKAEL jeg har også været forbi Miss Q, både med det sexet og det var meget afslappende med hende, jeg har også fået noget af et Blow, der er hun helt oppe på et 10 tal, så det skulle du også prøve 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Fynfyr86
Mikael0061 skrev, for 4 timer siden:

Det fremgår af annonce, skriv til hende og aftal hvad du ønsker 

Mikael, hvorfor ønsker du ikke og dele din gode oplevelse med os og fortælle lidt nærmere om hvad hun er for en dame? Hun er lidt svær og blive klog på, annoncen siger 75 kg, inde på profilen 65 kg.  Jeg syntes ikke billederne ligner en på 75 kg., jeg kan jo tage fejl.. men hvorfor så travlt med og få dinjo til og skrive til hende? Ja, jeg syntes det lugter lidt som om det er dig på billederne der ordner hende uden kondom. Men jeg kan jo tage fejl.. (så kommer eroguide policen jo nok efter mig)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fynfyr86 skrev, for 34 minutter siden:

Mikael, hvorfor ønsker du ikke og dele din gode oplevelse med os og fortælle lidt nærmere om hvad hun er for en dame? Hun er lidt svær og blive klog på, annoncen siger 75 kg, inde på profilen 65 kg.  Jeg syntes ikke billederne ligner en på 75 kg., jeg kan jo tage fejl.. men hvorfor så travlt med og få dinjo til og skrive til hende? Ja, jeg syntes det lugter lidt som om det er dig på billederne der ordner hende uden kondom. Men jeg kan jo tage fejl.. (så kommer eroguide policen jo nok efter mig)

Jeg har ikke haft hende på vægten. Hun har i min optik en lækker krop, men endnu vigtigere har hun empati .

og nej, ikke mig på billeder 

Kan kun gentage at får mine bedste anbefalinger

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...