Hop til indhold
Ebden_jj

Amanda i Rødovre "Everything Without"

Recommended Posts

norbert skrev, for 1 time siden:

Without bestemmer den enkelte selv.

øøøh ja.... Tak, Captain Obvious.

Jeg ville høre om nogen har mødt pigen, og kan sige lidt om det. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

T.O. :

Jeg skrev til Amanda med 2 spørgsmål: Is it really you in the pictures? How much extra for without?

Svaret jeg fik: et sted i 2610 Rødovre, Dánia.

hmmm....

Redigeret af Rooster
Adresse fjernet

Del dette indlæg

Link til indlæg

Mange gode anmeldelser i hjemlandet (WG i 6 år). BBBJ, CIM/COB (meget normalt i HU). Billeder verificeret (hvis det er den samme).
Har selv rimelig meget erfaring fra Budapest, og ville sikkert havde prøvet at få en aftale med hende, baseret på anmeldelser og billeder, hvis hun havde været aktiv. Men hun er fra vest, ikke BP.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Ebden_jj skrev, for 5 timer siden:

Jeg skrev til Amanda med 2 spørgsmål: Is it really you in the pictures? How much extra for without?

Svaret jeg fik: [adresse]

hmmm....

Du må ikke skrive en adresse, som ikke er annonceret. Der er en vis sandsynlighed for at de priser du ser i menuen er inkl. det hele. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Tatra
autobahn skrev, for 5 timer siden:

Mange gode anmeldelser i hjemlandet (WG i 6 år). BBBJ, CIM/COB (meget normalt i HU). Billeder verificeret (hvis det er den samme).
Har selv rimelig meget erfaring fra Budapest, og ville sikkert havde prøvet at få en aftale med hende, baseret på anmeldelser og billeder, hvis hun havde været aktiv. Men hun er fra vest, ikke BP.

Fra vest, ikke BP; hvad betyder det??

Del dette indlæg

Link til indlæg
Tatra skrev, for 11 minutter siden:

Fra vest, ikke BP; hvad betyder det??

= Hendes hjemmebane er Györ, ikke Budapest.

Et par andre bemærkninger: 1) forvent ikke noget videre engelsk, ifølge hjemlige anmeldelser (derfor måske også hendes sparsomme SMS svar), 2) på de to store ungarske sites er der hhv. mange flere fotos (inkl. cool blæk) på "provinssitet" og ca. 40 anmeldelser på det landsdækkende. 

Hmm ... får rimelig meget lyst til et lille besøg hos hende selv :-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg tog en for holdet i dag efter at have læst dette opslag.

startede med at få adressen og herefter en pris, som lå langt over annoncen. Vi bliver enige om en pris og jeg tager derud. 

Møder op og banker på døren, hvor der bliver åbnet af en thaipige !! Hun viser mig indenfor og spørger hvad jeg ønsker... Hmm. Bliver enige om, at jeg er gået forkert. Der er både døre med a, b, c osv. 

Finder den rigtige dør og bliver lukket ind af en pige, som måske engang var hende på billedet, men ganske køn pige og flotte omgivelser.

Da vi skal til at aftale ydelser stiger prisen igen og jeg må vise hende hendes sms for at vise, hvad der er aftalt. Det aftaler vi så.

Tilbage i sengen og igang. Hun lægger sig, så hun næsten ikke kan nås. 

Jeg lærer hurtigt, at lårende er ok, men ingen andre steder må røres. Da vi er færdige med et middelmådigt blowjob skal vi i gang med resten. 

her bliver jeg udstyret med en vådserviet og får at vide, at jeg skal komme på den og ikke i/på hende.. Hende op på alle 4 og jeg på som en anden stud med min lille vådserviet i hånden. Det var der ikke ret meget sjov i, så jeg gjorde mig hurtigt færdig i min vådserviet og forlod stedet - en oplevelse rigere.

gentagelse - næppe

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...