Hop til indhold

Recommended Posts

 

https://annoncelight.dk/showad/256329

Har været godt oppe og ringe siden mit sidste thai-eventyr med Rida  og troede egentlig ikke det kunne toppes. ..........men det kunne det. Soda  er sindssygt flot og jeg troede knapt mine øjne da hun åbnede døren. Knivskarpt skåret og med de flotteste bryster jeg til dato har set, følt og ikke mindst slikket:wub: Vi havde fra starten en god kemi og 1h med alt, var alt,alt for lidt. Hun er mega fræk og alt vi gjorde var ustresset, naturligt og bare uvirkeligt godt. Total top notch,....:D 

Pigen 10/10

Stedet 7/10  

Legen 8/10

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ibman skrev, for 5 timer siden:
 

https://annoncelight.dk/showad/256329

Har været godt oppe og ringe siden mit sidste thai-eventyr med Rida  og troede egentlig ikke det kunne toppes. ..........men det kunne det. Soda  er sindssygt flot og jeg troede knapt mine øjne da hun åbnede døren. Knivskarpt skåret og med de flotteste bryster jeg til dato har set, følt og ikke mindst slikket:wub: Vi havde fra starten en god kemi og 1h med alt, var alt,alt for lidt. Hun er mega fræk og alt vi gjorde var ustresset, naturligt og bare uvirkeligt godt. Total top notch,....:D 

Pigen 10/10

Stedet 7/10  

Legen 8/10

så Lita er blevet til Soda ?

 

same same - NOT different ? ;)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Månestjerne skrev, for 4 timer siden:

Så må hun ha gennemgået en transformation, efter hun forlod Vejle :)

Hvad mener med transformation ?

 Falske billeder ? Eller?????

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hiro skrev, den 24.3.2019 at 16:00:

Hvad mener med transformation ?

 Falske billeder ? Eller?????

Lidt sent svar nu hun er tilbage i Vejle igen. Men mente bare at hun ikke var den mest spændende pige at besøge.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Havde lige en time i Sodas selskab og må give ibman ret, en smuk Thai med dejlige naturlige babser og godt skåret. 

Vi var kommet lidt skævt på hinanden tidligere, da jeg havde været nød til at aflyse en aftale, men den fik vi afklaret og kemien var tilbage.... heldigvis, for jeg kommer tilbage.. 

Startede med en omgang godt udført massage, som blev gensidig, da jeg havde den vildeste lyst til at udforske hendes krop med masser af olie, det blev hverken hendes dejlig røv og store babser dårligere af, fik jeg nævnt hun er godt skåret :rolleyes:

Dejligt økoblow og sex i et par forskellige positioner, så gik den ikke længere... 

Sted 7 (hun flytter snart) 

Sex 8

Soda en 8 med pil op 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
LarsB skrev, for 3 timer siden:

Havde lige en time i Sodas selskab og må give ibman ret, en smuk Thai med dejlige naturlige babser og godt skåret. 

Vi var kommet lidt skævt på hinanden tidligere, da jeg havde været nød til at aflyse en aftale, men den fik vi afklaret og kemien var tilbage.... heldigvis, for jeg kommer tilbage.. 

Startede med en omgang godt udført massage, som blev gensidig, da jeg havde den vildeste lyst til at udforske hendes krop med masser af olie, det blev hverken hendes dejlig røv og store babser dårligere af, fik jeg nævnt hun er godt skåret :rolleyes:

Dejligt økoblow og sex i et par forskellige positioner, så gik den ikke længere... 

Sted 7 (hun flytter snart) 

Sex 8

Soda en 8 med pil op 

 

er hende babser hårde plastic ? eller. ... ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
RandersBo skrev, for 1 minut siden:

"dejlige naturlige babser" skrev han... Svært at læse?

tak ... 

men det havde jeg ikke set ...

men tak fordi du er så stort et menneske at du kan påpege det ...

du er i sandhed en personlighed som kan læse og forstå .... 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
thomas 123 skrev, for 1 minut siden:

tak ... 

men det havde jeg ikke set ...

men tak fordi du er så stort et menneske at du kan påpege det ...

du er i sandhed en personlighed som kan læse og forstå .... 

 

 

Står også kun i allerførste sætning.. Men den var måske for lang, så du droppede at læse den færdig?

Del dette indlæg


Link til indlæg
thomas 123 skrev, for 3 timer siden:

hende babser hårde plastic ? eller

Thomas 123, de er lige som vi håber de skal være... Naturlige bløde og xl store til en håndfuld..... 

Soda er sku dejlig på hendes måde, vi snakkede lidt om mænd der havde svært ved ikke at forstå hun ikke tilbød anal og come i mouth, for så at mene der var dårligt, men når det nu engang står i hendes link,  burde det jo være en hver klart...... 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har besøgt soda og kommer ikke igen.

Hun var mere nærværende med sin telefon end mig.

8000

Del dette indlæg


Link til indlæg
Peter H skrev, for 19 minutter siden:

Hvad med stedet/huset er det ok

Stedet er en lille lejlighed i industrien, den ligger ud til vejen og er ikke ret diskret i dagligdagen, der er en del trafik. Hun deler den med Amy. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
RandersBo skrev, for 12 timer siden:

Står også kun i allerførste sætning.. Men den var måske for lang, så du droppede at læse den færdig?

igen tak fordi du er så smart ....

du kommer helt sikkert fra Randers A....

det der jo der dem med den dejlige accent er fra, eeeeeeeke !

:)  555  .... kunne få så meget lyst til at sige min ærlige mening om din kommentar ... men retningslinierne herinde fra holder mig fra det ...

så ha en dejlig dag i randers ..... 555

Redigeret af thomas 123

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så fik jeg også besøgt Soda efter ikke mindst den indledende beskrivelse - og hendes fotos. Store naturlige bryster på en thai er bare lækkert. 

Desværre er Sodas bryster ikke naturlige. Pæne, berøringsvenlige og en god størrelse , ja - men tydeligvis med silikone. Trådstarter der skrev "de flotteste jeg nogensinde har set" kan ikke have set ret mange :-). 

Til gengæld var hendes service ikke så ringe som andre kommentatorer antyder: Udmærket blow uden, ingen telefon (før bagefter, og det er jo OK), og intet tidspres eller andre begrænsninger. Professionel, men servicemindet.

Fint nok. Men jeg kommer nu ikke igen.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BigThaiNut

er hun en PO  eller ægte pige? (PO = Post Operation)der er nogen her der skrev "godt skåret"???

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Den flittige

Det lader til at Amy og Soda har mere travl med den næste kunde, end den kunde som er der.

En skam de ikke læser med herinde.

Det er der ellers andre piger som gør.

Del dette indlæg


Link til indlæg
BigThaiNut skrev, for 7 timer siden:

er hun en PO  eller ægte pige? (PO = Post Operation)der er nogen her der skrev "godt skåret"???

Godt skåret er slang, for velskabt - et godt skår ;)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
RandersBo skrev, den 26/4/2019 at 20:49:

Står også kun i allerførste sætning.. Men den var måske for lang, så du droppede at læse den færdig?

åbentbart var de ikke ægte ....F... fjæs :)  555

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BigThaiNut
Aarhuselsker skrev, for 14 timer siden:

Godt skåret er slang, for velskabt - et godt skår ;)

 

Dette er normalt når man taler om "almindelig" lokale eller andre end de berømte Thai piger

Og når man bruger ordet "Skåret" eller "Skæring" ??? 

Vi ved alle at nogle af Thai PO'er eller Lady boys er pisse flotte, vel skabt og dette gøre mig til at tvivle

Tak ven for den forklaring og det er bare fordi jeg er kun til de ægte :) :)  at jeg spørge når det handler om Thai "personer". ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
BigThaiNut skrev, for 10 minutter siden:

Dette er normalt når man taler om "almindelig" lokale eller andre end de berømte Thai piger

Og når man bruger ordet "Skåret" eller "Skæring" ??? 

Vi ved alle at nogle af Thai PO'er eller Lady boys er pisse flotte, vel skabt og dette gøre mig til at tvivle

Tak ven for den forklaring og det er bare fordi jeg er kun til de ægte :) :)  at jeg spørge når det handler om Thai "personer". ;) 

Jeg ved godt at mange er panisk bange for at blive berørt af en ombygget. Men med den eftersprøgsel der er efter LB med videre tror jeg sgu itte de prøver at fremstå som piger. Der er mange flere penge i at være LB eller lignende. I øvrigt er det meget meget få % der er opereret. Der er mange af dem i Thailand, javel, men der er nok 10000 gange så mange piger i samme erhverv :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...