Hop til indhold
Guest Lady C

"skammer du dig ikke" del 4

Recommended Posts

Guest Lady C

disclaimer :  Dette er sidste del af en fiktik historie. Personerne i novellen er fiktive.

..........................................................................................................................................................................................

Han tog fat om Hendes hals.

Han tog fat om hendes hals....

HAN TOG FAT OM HENDES HALS !!!!!

Og i en lang glidende bevægelse  rejste han sig langsomt op mens hun ikke kunne andet end at følge med.  

Det kunne være nok nu. Han elskede hendes tease - hendes drillerier - hendes opfindsomhed og hendes kontrol.  Men Hun havde drevet noget frem. Noget Hun og han ikke længere kunne kontrollere.  

Noget dybt indefra. Noget der stammede fra tiden før mennesker fik den grinagtige ambitiøse ide at de tilhørte en særskilt race på jorden. At de var noget særligt. At de skulle være en bedre og mere ophøjet art. Det kom frem - det som mennesker prøver at undertrykke hver eneste dag. Og som han i særdeleshed undertrykkede men nød at drille og tirre .

Dyret i ham.

Og han brugte sin overlegne fysiske styrke - tog fat i hendes opsatte hår og hørte sig selv sige:

Frue - Jeg skammer Mig ikke spor  og nu løsner du pikken op "

Om Hun gjorde det fordi hun var blevet bange for ham eller om Hun gjorde det fordi hun ville og havde lyst - det kunne han ikke afgøre. Det var ligegyldigt nu. 

Der var ikke så mange civilserede tanker tilbage - og egentlig var det bare det mest befriende han nogensinde havde oplevet.

Og da hans pik var fri fra sin opbinding tog han et fast greb i hendes nøgne drivvåde fisse.  Og med den anden hånd om hendes nakke løftede han hende op over sig og lagde hende på det store solide egetræsbord.

Aldrig havde hendes smukke øjne været større. Håret havde løsnet sig og lå filtret i en krans om hendes hovede og hun gispede .

Hans smukke Domina som uge efter uge havde forført og fortryllet ham - ja forhekset ham. den kvinde som alle hans tanker i månedsvis havde drejet sig om. hendes duft, hendes lår , smilehullerne over hendes røv, hendes øjne havde besøgt ham nat efter nat så han hver morgen var nødsaget til at skifte det svedige sengetøj. Den kvinde der hjemsøgte ham når han tog på familieture og forsøgte at holde fokus på  noget andet end hans hemmelige fantasier. Hun ville ikke lade ham i fred.  Og han var begyndt at tro på at hekse fandtes. Sexhekse. 

Hendes ansigt var begyndt at blive opsvulmet. Han lettede trykket om hendes hals.  Hun gispede. Øjnene var blanke, mascaraen smurt ud under øjnene og  på de glødende kinder. 

Og han tog fat i hendes fine hvide skjorte som sikkert havde kostet en mindre formue og flåede den op. Der fløj et par knapper gennem luften. Der lød et par små klynk.

Hendes bryster kom til syne.  De små mørke brystvorter stod lige ud i luften lige så uforskammede og provokerende som resten af hendes krop. Han kunne ikke andet end at daske til dem.  endnu et forskrækket gisp undslap hendes læber.  

Da han slikkede på dem lød der et hulk og det tændte ham endnu mere. 

Rollerne var vendt. Igrunden vendte de i det øjeblik han tog om hendes hals. 

Men nu var der ingen vej tilbage.  

Og så gjorde han det forbudte.

Det som havde været forbudt for ham lige fra starten af deres relation. 

Med langsomme dybe stød brød han igennem muren af selvkontrol og facade.

Og i takt med at stødene blev hårdere og hårdere blev hun mere og mere våd.

Og pludselig spredte hun benene. Han havde anet hvor smidig hun var - især de gange hun så let som var hun en fjer havde sprunget op på ham og tramplet på hans krop . Benene spredtes så han kunne mærke det klemte om hans pik og han slap hendes hænder som han havde holdt samlet og holdt fast over hendes hovede.

Nu lagde hun sine hænder under sin røv . Den blev uvilkårligt løftet et par centimeter og med et fast greb om hendes hår lagde han sig ind over hende og pumpede med sit underliv i takt med de små vuggende bevægelser hun gjorde med sit.

Der lå hans Gudinde - hans Domina - hans uopnåelige sexheks og blev kneppet af hans langmodige pik. Og i takt med sveden, stønnene og lyden af hans nosser der ramte imod hendes mellemkød blev kvinden foran ham forvandlet til hans. 

Den vanvittige men alligevel umærkelige forvandling skete.

Hun blev hans. Hun var ikke længere hans Top og Domina - hun var blevet til hans tøs.

Hvordan der skulle komme til at fortsætte havde han ingen ide om - men var dog sikker på en ting.

Og det var at alt var ændret...

Slut..............................  

Redigeret af Lady C

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs

@Lady C igen  mange  tak  for  din  fantastiske  frække  historie.  

Din  fortælling  virker  på  mig  og  jeg  længes  i den  grad  efter  at  være  tøs. 

Jeg  håber  du  har  lyst  til at  bidrage  med  flere  fortællinger. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Lady C

@Nemtøs : Tak - og faktisk var det dig der gav Mig inspiration til udviklingen af denne historie. For den udvikler sig i takt med at jeg skriver den :) Plottet var ikke udtænkt på forhånd.

Da du skrev i en tidligere kommentar at du godt kunne tænke dig at "offeret" var en kvinde så blev jeg inspireret og lod den mandlige hovedperson tage over på den måde han gjorde. Lidt for din skyld he he .

Redigeret af Lady C

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
Lady C skrev, for 21 minutter siden:

@Nemtøs : Tak - og faktisk var det dig der gav Mig inspiration til udviklingen af denne historie. For den udvikler sig i takt med at jeg skriver den :) Plottet var ikke udtænkt på forhånd.

Da du skrev i en tidligere kommentar at du godt kunne tænke dig at "offeret" var en kvinde så blev jeg inspireret og lod den mandlige hovedperson tage over på den måde han gjorde. Lidt for din skyld he he .

Kære  @Lady C

Jeg  takker  ydmygt  for  den  drejning din  historie  tog  i dette  afsnit.  Du  ønsker ikke  at  vide  hvor  meget  tilfredsstillelse  og  nydelse  dine  ord  giver  mig. 

Kærligst 

NemTøs

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest fraodense

Mange tak for historien - du er så ferm i dit sprogbrug, at det skaber flotte billeder i ens hoved. Kan kun ligesom andre herinde opfordre til at gøre endnu mere ved skriveriet - hvis du på et tidspunkt får udgivet en novellesamling kan du være sikker på, at jeg køber et eksemplar. Kan være jeg vil give min kone eksemplaret i fødseldagsgave :smile:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for din rigtig lækre historie Lady C. 

Du har en genial måde at fortælle på, så jeg var med i billeder hele vejen. Super spændende og pirrende. 

Tak igen og håber på mere ❤️

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det var jo sådant set ikke den værste drejning. På mig virkede det som om, at deres lege blev lidt mere ligeværdige.  ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...