Hop til indhold
BrianF

Niels Ebbesens Gade nr. 8A

Recommended Posts

Efter en våd bytur lørdag aften slog jeg et smut forbi Niels Ebbesens Gade nr. 8A. Jeg har efterfølgende fundet annoncen her: http://massage.side6.dk/hotchokobabe

Jeg banker på og en mørk ældre dame med kæmpe store bryster åbner op. Jeg spørger til priserne og hun svarer 1000 kr for en halv time. Jeg siger, jeg kun har 500 kr. med og viser hende sedlen og efter lidt forhandlen siger hun ok til 500 kr.

Jeg giver hende pengene og bliver vist ind i et andet rum, hvor jeg bliver bedt om at gøre mig klar. Synet af de store bryster har allerede givet lidt liv til kalorius og jeg står med bukserne nede og stiv dolk, da hun gør sin entre.

Hun får hurtigt basket et kondom på og sutter lidt hvorefter hun lægger sig på ryggen og giver tegn til at jeg skal gå i gang. Det skal siges, at hun ikke taler dansk og at hendes engelsk er noget gebrokkent. Jeg går i gang og hun er som sådan fin nok, men ikke noget særligt.

Jeg får vendt hende om på alle 4 og tager hende bagfra.

Jeg ved ikke, om kondomet var for stramt, om jeg var for fuld eller om hendes fisse ikke var stram nok, i hvert fald kan jeg ikke komme.

Så det ender med at jeg trækker kondomet af, finder en serviet frem og onanerer mens hun piller lidt ved sig selv og snakker lidt frækt.

Alt i alt var det pengene værd.

Ægte billeder: nej, men nogenlunde vellignende

Alder: der står 26 i annoncen, men jeg tror nu snarere, jeg vil gætte på midt/sidst i 30'erne.

GFE: nej

Anbefalelsesværdigt: til prisen ja

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...