Hop til indhold
1955

Dream er det kun en drøm?

Recommended Posts

Besøgte hende tidligere da hun var i Bagsværd. Hun er lækker, men der var ikke rigtig kemi. Så i mine øjne kan hun ikke måle sig med Nadie og Malii, som iøvrigt er i Bagsværd nu, altså kun Malii. Mener heller ikke at hun kyssede. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Shemale-eater skrev, for 1 time siden:

To gode, danske anmeldelser på wiki'en - den ene ret frisk:

https://www.shemalewiki.com/?id=987&profileid=4926&lan=da

Besøgte Dream idag - har brugt de sidste 10 timer på at evaluere besøget.

Det begyndte uheldigt da jeg havde ladet mig misvejlede til adressen. Stod på den forkerte side af Jyllingevej. Da jeg nåede frem var jeg 5 min forsinket, Dream og jag havde talt i telefonen om min fejltagelse, alligevel var hun skide sur da hun åbnede for mig. Jeg havde besluttet at tage 1 time for 1.500 kr. og hun smilte dog lidt. Jeg tog tøjet af, fortalte at jeg lige havde badet såvel ind- som udvendigt. Der var slet ingen kontakt fysisk inden jeg lå på maven på sengen. Hun beholdt sit tøj på mens hun gav en ligegyldig massage. Efter 15 min. skulle jeg vende mig om. Havde lagt mærke til, at der var kommet anden person i køkkenet lige udenfor døren til værelset. Dream gik ud og talte med manden ku' jeg høre. Efter 3 min kom hun retur, spurgte hvad jeg havde lyst til. 

Jeg ønskede knep begge veje, blow og rimming begge veje og gerne hendes  udløsning i munden, og meget gerne kys - jeg fik ingen af delene!!!

 Hun valgte at sætte sig med ryggen mod senge gavlen så kunne jeg ellers begynde at blow'e hende. Det gjorde jeg så  15 minutters tid og med lidt hjælp fra hende, kom hun ud over sin mave, trods jeg ønskede det i munden. Nu måtte jeg slet ikke røre hende mere. Hun gik nu igang med at spille mig af, tog fat så langt nede på pikken, at hendes hånd slog hårdt mod mine nosser og det gjorde ondt. Bad om blow, hun tog et kondom og puttede det på mig og suttede svagt på min nu halv slappe pik. Så begyndte hun at spille igen og igen slog hun mod nosserne. Jeg fik stoppet mishandlingen og fik overtalt hende til at lægge sig op- og ind til mig, nærheden havde sin virkning  på mig. Hurtigt var hun oppe og stå, gav mig æoget papir til at tørre mig selv af og forlod værelset. Jeg kunne nu bare ta mit tøj på alene. Da jeg næsten var færdig, kom hun ind og begyndte at gøre sengen klar til næste besøg (som jeg mødte i døren)

Ved godt der er noget der hedder kemi eller mangel på samme mellem mennesker, men der bør også være en professionel indlevelse, men hun var godt nok kold overfor mig. Ingen smil, ingen kys, ingen knep, - kun ha sparet mine penge og selv spillet den af med næsten samme resultat.

Kan ikke anbefale hende og det er jeg skide ærgerlig over. 

1955

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...