Hop til indhold
22 cm and thick

Thaipige/Odense Nyborg Thaipige

Recommended Posts

Hej folkens

Trangen til massage og lidt hanky panky kom over mig så undersøgte udbuddet i Odense. Valget faldt på Nyborg Thaipige som har været på Østerbro nogen tid. Ringede og aftalte tid, ankom og blev lukket ind. Uha hun er altså en rigtig sød lille en. Kønt ansigt og rigtig dejlig krop. Hendes engelske er fint nok men dansk er hun ikke specielt god til. Fik mig forhandlet frem til 40 min massage og full service for 900 kr. Tja vel ikke specielt billigt med da heller ikke dyrt.
Af med tøjet og op på briksen. Hun gik i gang med massagen hvilket var sådan ok men absolut ikke noget særligt. Efter ca 25 min smed hun tøjet og begyndte at lege lidt med pikken. Meget stor sagde hun og fandt et meget lille kondom frem og forsøgte at sætte det på den endnu slappe pik, det lykkedes mod alt forventning. Hun satte sig så overskrævs og ville føre den endnu slappe pik inden for i varmen. Se det lykkedes så naturligvis ikke. Spurgte om hun kunne sutte lidt med det var hun ikke med på. Legede lidt med den hvilket hjalp på konsistensen. Hun lagde sig på ryggen og jeg fik pikken inden for i varmen. Kneppede hende lidt i missionæren men hun mistede åbenbart ret hurtigt tålmodigheden og bad mig ligge mig på ryggen. Kondomet kom af og med en god sjat olie begyndte hun at spille den af. Da vi begge kunne mærke der var ved at ske noget rettede hun den op mod min mave/brystkasse for at klatten kunne lande der. Men - sådan kom det ikke til at gå: Med en kraft som var en 18-årig værdig sprøjtede den en ordentlige ladning hen over mave og brystkasse, undgik behændigt mit ansigt, men hovedparten af det landede på gulvet med et ordentligt "sjup"... Ved ikke hvem af os der blev mest overrasket, men jeg tænkte: "He he... Man kan sgu stadig". ;):P
Alt i alt en oplevelse på det jævne. Pigen var sød, imødekommende og ret flot. Jeg er sikker på hun gerne vil gøre det så godt som muligt for hendes kunder, men min overbevisning er bare at hun ikke er ret god til det hun laver. Det er egentligt lidt synd da hun som sådan gør hvad hun kan.

Kommer jeg igen? Næppe - altså med mindre hun bliver bedre til det hun laver og der så kommer en lidt mere positiv anmeldelse af hende. Vil jeg advare mod hende? Nej, absolut ikke. Har da ganske givet været ude for "oplevelser" der var en del værre end det her.

God weekend herfra.
Og få jeg nu noget godt:
FISSE!

https://annoncelight.dk/showad/267222

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tzatiki

Jeg synes, at det lyder som en meget klassisk oplevelse hos en thai - og jeg tror faktisk ikke, at hun gerne vil gøre det så godt som muligt for sine kunder, men derimod at t hun gerne vil tjene de ekstra penge på ekstra service og selv undgå at gøre for meget eller blive "griset" til. Det er ærgerligt og også dét der gør, at jeg heller ikke ville komme igen, da der findes bedre alternativer.

Redigeret af tzatiki

Del dette indlæg


Link til indlæg
tzatiki skrev, for 4 timer siden:

Jeg synes, at det lyder som en meget klassisk oplevelse hos en thai - og jeg tror faktisk ikke, at hun gerne vil gøre det så godt som muligt for sine kunder, men derimod at t hun gerne vil tjene de ekstra penge på ekstra service og selv undgå at gøre for meget eller blive "griset" til. Det er ærgerligt og også dét der gør, at jeg heller ikke ville komme igen, da der findes bedre alternativer.

Hejsa, vil nu ikke give dig helt ret i den generalisering , men lige i dette tilfælde giver jeg 22 cm ret , har selv skrevet om hende (   

og havder samme lidt kedelige oplevelse  ) .      Desværre for stedet ligger ellers fint ,  tæt på både biltema - bauhaus - jemogfix , så en masse gode undskyldninger for at køre den vej og bruge en times tid :D.

VH 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest D54
afløbsrenseren skrev, for 6 timer siden:

Desværre for stedet ligger ellers fint ,  tæt på både biltema - bauhaus - jemogfix , så en masse gode undskyldninger for at køre den vej og bruge en times tid :D.

VH 

Hvis du nu er så meget til "gør det selv", så spar dog pengene :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
tzatiki skrev, for 21 timer siden:

Jeg synes, at det lyder som en meget klassisk oplevelse hos en thai - og jeg tror faktisk ikke, at hun gerne vil gøre det så godt som muligt for sine kunder, men derimod at t hun gerne vil tjene de ekstra penge på ekstra service og selv undgå at gøre for meget eller blive "griset" til. Det er ærgerligt og også dét der gør, at jeg heller ikke ville komme igen, da der findes bedre alternativer.

Måske du har ret, men synes nu ikke jeg har været ude for det hos Thai piger før, men har nu heller ikke den store erfaring med dem.
Men - med mindre hun har rengøringshjælp måtte hun så selv hen og tørre op på gulvet. :-)  Hvis hun da ikke bare lader det tørre..... ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
afløbsrenseren skrev, for 17 timer siden:

Hejsa, vil nu ikke give dig helt ret i den generalisering , men lige i dette tilfælde giver jeg 22 cm ret , har selv skrevet om hende (   

Ærgerligt jeg ikke lige havde set den anmeldelse, så havde jeg nok ikke besøgt hende. :-( 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...