Hop til indhold
Guest Milf GFE

Gad så godt...

Recommended Posts

Guest Denliderlige
aaisha skrev, for 22 minutter siden:

presser hun den så også mod din popo så du kan mærke hendes rejsning? :P

Nej sgu da, men modtager da gerne en strapon, hvis hun er til det :P

Redigeret af Denliderlige

Del dette indlæg

Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 3 minutter siden:

Du er da rigtig i hopla idag. Har du lige fået god sex? :-P

næ desværre

så havde mit indlæg jo først ligget her ved 20 21 tiden :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Denliderlige skrev, 1 time siden:

Nej sgu da, men modtager da gerne en strapon, hvis hun er til det :P

thumbs up... altså ikke i øh... eller..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Hvis jeg absolut skulle vælge,  så vil jeg faktisk bare meget hellere gerne sove videre....

Det er utroligt så mange jeg har brændt af tidligt om morgenen, uden at få en dårlig anmeldelse :huh: 

De fleste tror jeg har været udsat for en forbrydelse siden jeg ikke svarer, men næh nej, ligger bare og snokbobler :rolleyes:

Jeg skal først blive menneske, få mit ansigt til at blive normalt, det er helt hævet og skævt om morgenen, søvnen ud af øjnene, går gerne som en zombie ud tisser. Tænderne skal også lige børstes inden der kan blive tale om det mindste morgenkys. 

Næh nej, ingen morgensex her. 

-Og morgensutter er noget man har på og ikke får, skal ikke ligge og gumle på en pik og boller der lugter af indelukkede prutter under dynen. 

:P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs

Morgensex  under  en  varm  dyne  er  dejligt  - kroppen  er  varm  og  udhvilet.  Min hjerne   er  ikke  blevet  forstyrret af  dagens  gøremål  og  kan  fuldt  fokusere  på  nydelsen. 

Meeeeenn  det  er  dejligt  at  dyrke  sex  hele  dagen  igennem  - jeg  er  ingen  natteravn  så  sex  sent  om  aftenen eller  natten  duer  ikke  til  mig,  medmindre  mænd  tænder  på  at  kneppe  en "slatten" nemtøs.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest umiaqse
Milf GFE skrev, den 23/3/2019 at 10:51:

Det ultimativt bedste er at vågne ved at en viril mand ligger i ske, og jeg kan mærke hans rejsning mod min popo, og at han så kæler for mig, og når jeg er våd nok trænger op i mig..

Oh yes!!!

Finns inget sexigare än att kyssa och utforska en nyligt vågen, naken och dyne varm kvinnokropp :wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nemtøs skrev, den 24.3.2019 at 11:41:

medmindre  mænd  tænder  på  at  kneppe  en "slatten" nemtøs.

Kunne godt være mere end almindeligt interesseret. Har du en pris på det? :) 

Redigeret af underdog40

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
underdog40 skrev, for 8 minutter siden:

Kunne godt være mere end almindeligt interesseret. Har du en pris på det? :) 

Kom  og  væk nemtøs med  din pik ? Er  det sådan et  koncept  du  spørger  efter? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 6 minutter siden:

Kom  og  væk nemtøs med  din pik ? Er  det sådan et  koncept  du  spørger  efter? 

Snøft. Så eksploderede den joke i hænderne på mig :( 

Redigeret af underdog40

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
underdog40 skrev, for 3 minutter siden:

Snøft. Så eksploderede den joke i hænderne på mig :( 

Godt  det  ikke  var  noget  i dine  bukser  som  eksploderede.  Der er  jo  en  del  mænd som  tænder  på  at  kneppe  en  sovende kvinde - og  jeg  er  jo  ikke  dømmende  for  andres  lyster. 

Mange  vil  betegne  mig  som  værende  meget  rummelig - " i flere  betydninger"

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 17 minutter siden:

Der er  jo  en  del  mænd som  tænder  på  at  kneppe  en  sovende kvinde - og  jeg  er  jo  ikke  dømmende  for  andres  lyster. 

Se, det er et koncept jeg gerne så ført ud i livet. Det er jo smækfyldt med fordele :) 

For eksempel slipper jeg for de der forvirrende blikke kvinder kan sende en. Du kender sikkert godt det ene af dem. Det er det der: "Er han mon allerede færdig-blikket". :) 

Redigeret af underdog40

Del dette indlæg

Link til indlæg
underdog40 skrev, for 3 timer siden:

Det er det der: "Er han mon allerede færdig-blikket". :) 

det må da være at foretrække fremfor "er han mon snart færdig" blikket :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
aaisha skrev, for 11 timer siden:

det må da være at foretrække fremfor "er han mon snart færdig" blikket :P

Ja, men det blik kender jeg også alt for godt :D

Redigeret af underdog40

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg vågner oftest ved 4-5 tiden med et ordentlig jern på, og hvis der ligger en dejlig pige ved siden af mig<3, så elsker jeg at liste hendes dyne af så man kan se numsen, og hvis hun så samtidigt ligger med det ene ben trukket lidt op så man kan ane missen; ja så er jeg solgt, jeg kan simpelthen ikke holde min tunge i ro:P, og det giver mig det fedeste boost til en god gang morgensex:wub:, og det plejer heldigvis altid at udvikle sig i den retning:razz:

HUUUUU, det må godt snart blive sengetid kan jeg mærke:D

Redigeret af Gløden

Del dette indlæg

Link til indlæg
Milf GFE skrev, den 23/3/2019 at 10:51:

Det ultimativt bedste er at vågne ved at en viril mand ligger i ske, og jeg kan mærke hans rejsning mod min popo, og at han så kæler for mig, og når jeg er våd nok trænger op i mig... åh ja. Og så udvikler morgenen sig derfra.

Fuck, ku godt. Men svært, når man sover alene. snøft.

Dejligt, at så mange af jer også nyder morgensex tommel op.

Sådan en morgen er da også helt perfekt. Når man er viril og vågner med hård dolk. En dejlig kvinde popo man kan give sig til at nusse denne krop. Men man hører og mærker det bliver modtaget godt. For så netop at trænge op. Mums jeg gu sku også godt. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er også ret vild med morgensex. Også gerne tømmermandssex hvis der er gået lidt druk i den. Det kan dog også lidt blive en praktisk foranstaltning i forhold til at parkere børnene med cornflakes foran Gurli Gris en weekend morgen. Det virker også fredag kl. 19 med slik og Disney sjov.

I forhold til købesex har tidlig morgen også virket fint, da jeg så har kunnet gå tidligt hjemmefra og møde lidt sent, uden at nogen har fattet mistanke.

Del dette indlæg

Link til indlæg

:ph34r:   Jeg bryder mig ikke om morgensex. Med en lysten kvinde i sengen bliver det aldrig til mere end pligtsex. Men man er jo en mand og gør det, der skal gøres, så man kan komme videre til noget så væsentligt som morgenkaffen!

Sex og sprut begynder jeg at overveje til frokost eller senere.  :rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Milf GFE skrev, den 23.3.2019 at 08:39:

ha en lækker omgang morgensex her til morgen....!

Hvornår er jeres favorittidspunkt?

Altid??

Nah, ikke nødvendigvis altid bare.. 

Når man vågner 

Få suttet Pik mens man børster morgentænder 

I garderoben i restaurantens efter en frokost 

Når man kommer hjem fra arbejde og dullen er klar i køkkenet med bar røv 

Hyggesex i sofaen 

En quickie til at falde i søvn på 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tidspunkt: Morgen sex er bare det bedste tidspunkt. Bare det at vågne med stiv pik og opdage at fissen er ved at blive sænket ned over den :-)  Så kan det kun blive en god dag.

Sted: Helt klart en lysning i skoven ;-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Outdoor76 skrev, for 4 timer siden:

Bare det at vågne med stiv pik og opdage at fissen er ved at blive sænket ned over den :-)  Så kan det kun blive en god dag.

Sted: Helt klart en lysning i skoven ;-) 

men hvor tit sker det at du vågner med en morgen stivert og langsomt åbner øjnene og betragter skov lysningen omkring dig?  :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Delphi
Milf GFE skrev, den 23/3/2019 at 08:39:

Hvornår er jeres favorittidspunkt?

Januar - April - Juli - Oktober B)

Del dette indlæg

Link til indlæg
aaisha skrev, for 21 timer siden:

men hvor tit sker det at du vågner med en morgen stivert og langsomt åbner øjnene og betragter skov lysningen omkring dig?  :D

Man kan altså godt rejse telt selvom man allerede ligger i et.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...