Hop til indhold

" skammer du dig ikke " del 3

Featured Replies

Skrevet

Hvorfor skulle Hun altid drille ham på den måde ? 

Hun legede med hans vilje, hans mandighed, hans selvbillede og så selvfølgelig - hans liderlighed.

Og han elskede det. 

For selvom hun sad der og skiftesvis gned sine kønsdele og stak fingrene op i sig i en jævn og så en ujævn rytme mens hun holdt ham fast i et blik der var lige så vådt som Hendes skridt - ja så nød han at stå der i Hendes magt.

Og hans hårdt opbundne pik pegede lige imod Hende - duften af Hendes  fisse nåede hans næsebor og lagde sig som varm bølge imellem dem. Men Hendes blik. Hendes blik holdt ham naglet fast som en stiv wire placeret mellem to kroppe der gjorde det umuligt at nærmes sig hinanden.

Og så slikkede Hun sig om munden...

Og Hendes bevægelser blev hurtigere. Og lydene af af Hendes nu drivvåde fisse slaskede mod hans ører.  Som lyden når han derhjemme af konen var blevet beordret til at røre kagedej og han med vilje tog en grydeske fremfor elmaskinen netop fordi at det med grydeskeen kunne komme til at lyde  som det her. Som når en liderlig kvinde masturberer hårdt.

Og han rørte uvilkårligt  sin ømme pik - men det gjorde ondt - det var noget helt andet når det var Hende der gav ham smerten.

Hun stønnede  så mens  Hun forsøgte at holde hans blik fast. Spyttet drev ned af Hendes hage.

Der kom væsker ud alle vegne.  Græd hun ? Eller var det liderlighed der fik øjnene til at løbe i vand

Han faldt til jorden og startede med at kravle hen mod Hende. Det var rent instinktivt. Kroppen havde taget styringen og Hun modsatte sig ikke.

Men lige idet han skulle til at hugge ansigtet ind og få lov at smage på himlen - ja så gled Hun på sine egne fissesafter bagud - rettede sig op og gav ham en syngende lussing.

" skammer du dig ikke  "    Hun rettede sig op og med et blev stemningen en anden.  Hvordan kunne Hun have så meget selvkontrol ? Det var det fedeste øjeblik og så måtte han ikke. Smage på den forbudne frugt som Hun havde nærmest smidt i hovedet på ham.

Hun havde teaset ham længe nok og da hun tog sin fisseindsølede hånd ned og smurte hans ansigt ind  i sine gudesafter i eeen lang 8 tals formet bevægelse så gjorde han noget han ville have forsvoret nogensinde skulle ske overfor Hende.

Han satsede alt.....

-fortsættes. 

Redigeret af Lady C

Skrevet

Kæft! du skriver godt og indlevende Lady C, personerne og spillet står 100% klart for mig i mit hoved. Stor ros til dig. Selvom det slet ikke er en verden for mig, synes jeg det er mega pirrende.

Skrevet

Det er så godt skrevet og man ønsker ikke at historien stopper :rolleyes: og hvor gad man godt at være ham :wub:

Skrevet

Tak for forsættelsen og glæder mig allerede til at læse om hans “satsning” ^_^

Skrevet

Det er altså klasse! Super skrevet... "Fisseindsølede hånd" - FANTASTISK! - Du burde udgive dine noveller. Glæder mig helt vildt til næste del :-) Knus herfra

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.