Hop til indhold
Skovtrold

Choko Herluf Trolles Gade Århus N

Recommended Posts

Efter en hektisk dag rundt i DK endte jeg i denne uge en aften i Århus. Havde længe haft lyst til at besøge Choko Herluf Trolles Gade, set nogle fine billlede på nettet af en tiltale mørk pige med perfekte former ;) Efter et par skuffende oplevelse med mørke piger havde jeg egentligt de sidste par valgt at skillingerne thai eller danske piger.. men fristelsen blev for stor.

Pigen der åbnede var desværre langt fra billederne :? .. men ok det var nok lidt forventligt. Men jeg overvejer at gå igen, hun blev ret hurtigt klar over at jeg var på vej ud igen, så hun gav mig "et godt tilbud" fransk og dansk flere stillinger..som jeg tog imod... bliver man aldrig kloger :D

Efter pengene havde skifte hånd fik hun granske imponerende gummiet på i rekord tid uden kalorius var klar, om på ryggen og så kunne jeg gå i gang, men stemmingen var kun et enkelt forsøg og derefter forsøgte hun med hånden. Hun forslog hurtig at for 200 ekstra kunne jeg selv bruge hånden!!

Så efter 5 min stod jeg igen på gaden med uforrettet sag :cry:

Stedet: Ok, mulighed for bad

Pigen: 03

Gentagelse: nej

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gaffer

Trist trist, har du et link til stedet?

Dette kræver næsten en ordentlig advarsel, med både falske billeder samt ekstrem dårlig service.

Stedet er kendt for dårlig, ja faktisk elendig service :cry:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det svarer nok lidt til den følelse jeg havde, da jeg fandt ud af, jeg aldrig fik den arv på 100.000.000$ som en flink mand i Nigeria per mail havde lovet mig, hvis jeg lige sendte 500$ :shock:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...