Sexeren 528 Skrevet 22. Marts, 2019 Den ene fugl flyver, øv kom for sent, den anden kommer og lander, desværre ikke på min pind, da jeg ikke er på Fyn.. https://annoncelight.dk/showad/271970 Kunne læse under Jylland, gode anmeldelser.. Så følger spændt anmeldelserne og håber at Suzanne stadig er på Fyn, når jeg kommer tilbage.. Sexeren Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ElJeffe 3 Skrevet 22. Marts, 2019 Er det den samme pige du linker til anmeldelser af? Jeg har ikke fundet nogen. Følger dog lige med her. Flot pige, hvis billederne stemmer. Jeg har dog min tvivl. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sexeren 528 Skrevet 22. Marts, 2019 Ja Andrea er den samme som Suzanne.. Sexeren 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tzatiki Skrevet 23. Marts, 2019 Når der står rimming +200 kr. er det så rimming til hende eller til kunden? Er der mon nogen der ved det? Jeg antager selv, at det må være det sidste, da rimming til pigen vel normalt ikke koster ekstra? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sweetstone 2940 Skrevet 23. Marts, 2019 tzatiki skrev, for 5 minutter siden: Når der står rimming +200 kr. er det så rimming til hende eller til kunden? Er der mon nogen der ved det? Jeg antager selv, at det må være det sidste, da rimming til pigen vel normalt ikke koster ekstra? du har helt sikkert ret. +200 er rimming til kunden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dealmaker 112 Skrevet 23. Marts, 2019 sweetstone skrev, for 3 timer siden: du har helt sikkert ret. +200 er rimming til kunden. Og den næste kunde vælge så tungekys + 200 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg