Hop til indhold
Peter1961

Igen en fantastisk oplevelse i Taastrup

Recommended Posts

I går besøgte jeg igen Sweet Kitty eller Black Pearla som hun nu kalder sig. Hun er fantastisk sød og smilende og har en super sexet krop. Store bryster, smal talje, flad mave og dejlige lår og røv. Jeg fik megafransk og hun tager den helt ind til roden, jeg slikkede hendes fisse og sluttede af med dansk. Jeg købte 45 min men holdt kun 20 min. 

Hendes sted er i et hus for enden af en lukket vej, til venstre, dejligt rent rum hun er i, synd hun snart rejser. Her er link til hendes annonce;

Black Pearla tidl Seeet Kitty i Taastrup

D4C0F84B-5D26-45EF-8A1D-89A99F1337B2.jpeg

Redigeret af Peter1961

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er det virkelig nødvendigt med to andmeldelser af samme pige inden for en uge ? 

Jeg bliver nød til at sige det: det er så åbenlys reklame du har gang i. Du er helt ny og har lavet to andmeldelser inden for kort tid og sørger for de ligger i top hele dagen med ligegyldige kommentarer. 

Jeg ville andbefale alle brødre til at være meget skeptisk til alle indlæg fra Peter1961, uanset om pigen er god eller ej. Han er i hvertfald i min sorte bog og jeg betragtet ALT fra denne bruger som reklame og bullshit.

Redigeret af GrayNinja

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu valgte jeg at besøge hende to gange inden for kort tid og begge gange var fantastiske, og havde anden gang været dårlig så havde jeg også skrevet det. Der er en anden der også har anmeldt hende, så der er jo nok noget om at hun kan sit kram. Jeg ved ikke hvad du bygger dine antagelser på

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også været skeptisk. Og jeg må sige, at jeg har haft det på samme måde som @GrayNinja

Men da to andre anmeldere af en vis troværdighed (i den anden tråd) har valgt at bakke op om de positive anmeldelser, så må pigen være god. 

Jeg giver det en chance og vender tilbage:)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ved ikke, hvad der sker her?

Fik en aftale i stand i dag med denne pige. Fik tilsendt adresse og fin rutebeskrivelse.  Vel fremme. Ingen svar på hverken sms eller opkald. Og huset så meget øde ud. 

10 minutter senere kunne en nabo fortælle mig, at huset stod tomt og var til salg. 

Og nu er annoncen væk. 

Jeg må give @GrayNinja ret. Det er virkeligt skummelt:(Og hvad skal det til for? Jeg husker da dette, hvis hun kommer til DK igen.

Men @Peter1961 har måske en forklaring?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...