Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/255193

 

Jeg har besøgt Jasmin (igen)

Denne gang ville jeg afprøve hendes blide side, jeg bestilte en rigtig god times masage efterfulgt af alt hvad jeg kunne ønske mig af fræk hygge

Jasmin var iført et lille frækt rødt outfit som fremhævede hendes former, den kom dog hurtigt af og hun var nu kun iført et par små sorte g-strengs trusser.
Jeg blev beordret på maven og Jasmin gik i gang med massage olien, hendes fingre er bestemt skruet godt på, hun kom vildt omkring og gjorde rigtig godt i de ømme muskler.
Hun forstod så fulde også at hole mig pænt gejlet op, i starten var det små hurtige berøringer af de frække zoner, men efter noget tid røg alle begrænsninger, hurtigt sneg der sig en finger op bagi, som hurtigt blev til 2 fingre, hun startede nu en stimulering af prostata som fik mig op  den syvende himmel, og jeg tog mig selv i hæmningsløst og liderligt at skubbe bagud.
Jeg havde hele tiden følesen af hendes dejlige bløde naturlige bryster overalt på min krop, på et tidspunkt mærker jeg pludselig hendes varme læber lukke sig omkring min lillefinger, den får nu et "blowjob", det gjorde bestemt noget på det mentale niveau.
På et tidpunkt mærker jeg en dildo blive blidt først op i mig, imens jeg også skubbe imod den, mærkede jeg pludselig hendes varme tunge give mig sorte kys omkring dildoen, for satan jeg kom helt op og køre.
Jeg fik også rig lejlighed til at smage Jasmins total glatte fisse.
Jasmin har en evne til at læse en som en åben bog og finder hurtig ud af hvilke kontakter hun skal trykke på.  Jeg følte mig total tilpas i hendes hænder og man ligger med en fornemmelse af "Hun kan sådan set gøre hvad hun vil -  det er frækt uanset"
Det er ikke sidste gang jeg besøger hende

 

Enemasub

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...