Hop til indhold
friskmus

Ella Vejle fantastisk thai pige

Recommended Posts

Besøgte hende for 1,5 måned siden uden at være vild begejstret... bestilte 1 time fp, men fordi vi smalltalkede om service og priser i ca 10 min.  Fik jeg skuffende nok kun 45 min. Det mente hun eller Mutter at jeg skulle betale for? Midt i det hele blev vi afbrudt af en kollega der manglede olie, så tog det 3 min. Og senere kom en kunde ind som åbenbart havde booket hende, så nu tilbød hun mig at hendes kollega kunne gøre det færdig på mig! Men jeg fastholdt Ella, så gik der måske 5 min. Af min tid der.... sluttelig så da vi skulle til det sjove, så tørrede hun sig blot med en klud og da jeg skulle smage på sagerne var det sku ikke så ophidsende da hun i hvert fald ikke duftede nybadet...! siden da har jeg bare ikke kunne få Ella ud af mit hoved, hun er så sød, fræk, glimt i øjet, giver dejlig og hård massage, store dejlige bryster med hjælp, og en smuk slank krop, lige min stil og så har vi en rigtig god kemi sammen! Men dog med de ovennævnte minusser. Så jeg skrev til massage Mutter igen idag og bookede tid, vi skrev og skrev over SMS. Til sidst kommenterede hun hvorfor jeg skrev så meget.... men jeg konfronterede hende om min sidste oplevelse, og så ville hun godt give mig 15 min. Ekstra denne gang, men det var jeg ikke helt tilfreds med, (blev jo samlet snydt min. 20 min. Sidst plus at alle de forstyrrelser lagde en dæmper på hele besøget) men vi endte med at blive enige. Og jeg blev kompenseret for det uden at Ella kom til at lide et økonomisk tab, det forlangte jeg, da jeg er overbevist om at det er Mutter der var en del af skulden sidst.

Jeg er stadig i himlen efter besøget, Idag modtog en nybadet Ella mig og jeg fik hele turen med hende og hun opfylder alle mine ønsker (jeg er ikke til anal, så det ved jeg ikke ?) hun er ikke den der overfalder en, men afviser bestemt heller ikke. Øko bj. Og hele moletjavsen. Her har jeg fundet en som virkelig har det jeg vil have. Syns de thaipiger med gode anmeldelser, enten er de buttede, eller har små bryster, ikke tilbyder det hele mm. Her er en dejlig lille nips med store dejlige bryster, som gør et godt stykke arbejde.... (massagen er i perioder meget hård, med hendes knæer)

(man skal nok bare bede Mutter om at man ikke ønsker det jeg skrev om fra 1. Besøg)

har ikke kunne finde link på hende pt. Men det nummer jeg skriver til Mutter på er det samme som til Tina i Vejle nu (samme sted bare en anden pige) men få fat i Ella! Hun tager til Thailand igen til April engang og kommer igen....

stedet er pænt og rent og der dufter fantastisk af en form for brunsæbeagtig... (noget dufteolie de varmer)

kommer helt sikker igen!

 

Redigeret af friskmus

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest lurik

Hvis du ikke har prøvet Cherry eller S også i Vejle - så kan jeg klart anbefale dem - ud fra din beskrivelse af hvad du kan lide går du ikke skuffet derfra. Næste gang napper jeg begge piger på stedet på samme tid .

Har også selv erfaring med Ella. Kommer ikke igen så længe S og Cherry er i byen  

-lurik

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hu hu ja - :) -   Dem napper jeg også sammen, og så køre jeg om og napper Ice og Rose , slutter af med en vild tur, med all incl. hos Beer.:D

Arrr. Men det ku godt nok være god opvarmning, til de hjemlige pligter:rolleyes::)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest lurik
dealmaker skrev, for 54 minutter siden:

Hu hu ja - :) -   Dem napper jeg også sammen, og så køre jeg om og napper Ice og Rose , slutter af med en vild tur, med all incl. hos Beer.:D

Arrr. Men det ku godt nok være god opvarmning, til de hjemlige pligter:rolleyes::)

 

Ha ha, hvis du kan klare 3 besøg i træk, hvoraf to er dobbelt, så er det lige før jeg giver(bemærk lige før) ....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Rent og pænt ?? Måske ude i forstuen - men "køkken" og badeforhold er der i min optik kraftig plads til forbedringer. Pigen er da sød nok, men er også med på den u... :( . Desuden gider jeg ikke "bordelmutter" sidde og råbe ude fra stuen når tiden nærmer sig. Er heller ikke vant til at betale forud. Nok ikke den store overraskelse, at jeg ikke kommer igen..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tetra
lurik skrev, den 22/3/2019 at 15:13:

Hvis du ikke har prøvet Cherry eller S også i Vejle - så kan jeg klart anbefale dem - ud fra din beskrivelse af hvad du kan lide går du ikke skuffet derfra. Næste gang napper jeg begge piger på stedet på samme tid .

Har også selv erfaring med Ella. Kommer ikke igen så længe S og Cherry er i byen  

-lurik

Hvad er prisen på s-cherry sammen? Det dobbelte af en eller?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest lurik
Tetra skrev, for 6 minutter siden:

Hvad er prisen på s-cherry sammen? Det dobbelte af en eller?

Et par hunde under det dobbelte ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...