luckyknight 11 Skrevet 21. Marts, 2019 Jeg skal til island i næste måned. Og kunne godt tænke mig at mødes med en lækker GP der oppe Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Donethat 222 Skrevet 22. Marts, 2019 luckyknight skrev, for 5 timer siden: Jeg skal til island i næste måned. Og kunne godt tænke mig at mødes med en lækker GP der oppe Købesex er forbudt i Island - så der er ikke mange, men de findes. Jeg ville dog være forsigtig. Prøv evt. Badoo som et alternativ. Hvis du er der en weekend, er det slet ikke umuligt at støve noget op. Det er et partyfolk, og pigerne vil gerne i kontakt. Nyd turen. Fedt land at besøge Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest allo-allo Skrevet 22. Marts, 2019 Hold dig fra købesex på Island. Det er dyrt og ulovligt. Til gengæld er de islandske kvinder vilde og lækre og relativt lette at få med på kropskulturel udveksling. Prøv evt nogle af barerne omkring Bankastræti. Bla Lebovski Bar er et populært sted. God fornøjelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg