Hop til indhold

Recommended Posts

Var et smut forbi Stella star og bestilte en halv time. Stella er ca. 170 cm slank, ung, køn og velproportioneret. Alderen er nok midttyverne plus, minus. Hun tungekysser og nyder man bruger hænderne overalt på hende. Det blev en fræk og hot omgang - meget nærværende oplevelse - hun tændte mig helt klart og jeg kan kun anbefale hende og jeg er ikke færdig med at besøge hende:P:P hun har en del tusser men de klæder hende. Alt i alt en smoking hot babe:P

Del dette indlæg


Link til indlæg
ppd skrev, den 28/6/2019 at 18:15:

Så er Stella Star tilbage hos Seductiongirls 

En del lørdagsvagter 16-22 og dejligt at hun kysser med tungen her i varmen.

http://www.seductiongirls.dk/pigerne/stella/

 

Stella har så hele tiden været hos os og nu har hun også været ude og lege med fotografen og fået nye lækkerier sin side :P

En del lørdags vagter ? altså den ene lørdag har hun vagt kl 10 til 16, den anden kl 16 til 04 :)

Redigeret af Seductiongirls

Del dette indlæg


Link til indlæg
Miller's Crossing skrev, den 28/6/2019 at 19:22:

Fotos fra juli 2019 - imponerende;)

Hun er fristende. Mon Stella Star kun arbejder lørdage?

Ja vi skrev juli måned med hendes billeder, fremfor juni, når der kun er 2 dage tilbage før vi skifter måned :D og går jo heller ikke at i ikke har noget at undre jer over herinde :P

Lørdags vagter passer bedst i hendes kalender og ellers afløser hun på andre vagter, når muligheden tillader det :razz:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hankatt

Tror også snart at jeg må forbi denne lækkermås igen! Kan klart anbefales hvis man holder af søde piger med hang til fransk...... og så har hun virkelig henrivende ægte bryster ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...