Hop til indhold

Stella star hos seductingirls

Featured Replies

Skrevet

Var et smut forbi Stella star og bestilte en halv time. Stella er ca. 170 cm slank, ung, køn og velproportioneret. Alderen er nok midttyverne plus, minus. Hun tungekysser og nyder man bruger hænderne overalt på hende. Det blev en fræk og hot omgang - meget nærværende oplevelse - hun tændte mig helt klart og jeg kan kun anbefale hende og jeg er ikke færdig med at besøge hende:P:P hun har en del tusser men de klæder hende. Alt i alt en smoking hot babe:P

• 3 months later...
Skrevet
ppd skrev, den 28/6/2019 at 18:15:

Så er Stella Star tilbage hos Seductiongirls 

En del lørdagsvagter 16-22 og dejligt at hun kysser med tungen her i varmen.

http://www.seductiongirls.dk/pigerne/stella/

Stella har så hele tiden været hos os og nu har hun også været ude og lege med fotografen og fået nye lækkerier sin side :P

En del lørdags vagter ? altså den ene lørdag har hun vagt kl 10 til 16, den anden kl 16 til 04 :)

Redigeret af Seductiongirls

Skrevet
Miller's Crossing skrev, den 28/6/2019 at 19:22:

Fotos fra juli 2019 - imponerende;)

Hun er fristende. Mon Stella Star kun arbejder lørdage?

Ja vi skrev juli måned med hendes billeder, fremfor juni, når der kun er 2 dage tilbage før vi skifter måned :D og går jo heller ikke at i ikke har noget at undre jer over herinde :P

Lørdags vagter passer bedst i hendes kalender og ellers afløser hun på andre vagter, når muligheden tillader det :razz:

Skrevet

Tror også snart at jeg må forbi denne lækkermås igen! Kan klart anbefales hvis man holder af søde piger med hang til fransk...... og så har hun virkelig henrivende ægte bryster ;-)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.