Hop til indhold

Recommended Posts

xray skrev, for 3 timer siden:

Og hvordan var behandlingen? Passer billederne? 

Behandlingerne er fine. men kommer an på hvem der udfører det... den sidste jeg var ved , var ikke så god som de andre jeg har været ved. Der er jo udskiftning. på piger.

men tror bare man skal sige når man er lukket ind.om ikke men må se udvalget. det vil jeg hvertfald. gøre næste gang er jeg blevet enige med mig selv om... men  msaagen er god..  der var en pige for ca 1 år siden.. hold nu fast nu var god... hun var til det hele.. det hele... og hun gik med i bad. efter vi havde sexet.. men  mødte hende nogen gange .. men så lige pludselig vare hun væk..... men ellers er det nogen gode piger.... og du kan få hvad du betaler for....det har jeg hvertflad. kunnet så mon ikke det gælder alle.....når der er penge til overs igen. så vil jeg aflægge et besøg igen.... og kneppe igennem... til  den pige som tilbyder sig...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Billederne har de nu brugt lige siden de kom på annoncelight, de passer ikke.

 

Yupin tager telefonen når du ringer men vil ikke snakke pris eller pige, det eneste hun siger er hvornår du kom ? 

 

når man så ankommer kommer der en tilfældig pige ned og åbner døren i kælderen, yupin kan finde på og komme ned og snakke med pigen der er igang

Del dette indlæg


Link til indlæg
stor skrev, Lige nu:

Behandlingerne er fine. men kommer an på hvem der udfører det... den sidste jeg var ved , var ikke så god som de andre jeg har været ved. Der er jo udskiftning. på piger.

men tror bare man skal sige når man er lukket ind.om ikke men må se udvalget. det vil jeg hvertfald. gøre næste gang er jeg blevet enige med mig selv om... men  msaagen er god..  der var en pige for ca 1 år siden.. hold nu fast nu var god... hun var til det hele.. det hele... og hun gik med i bad. efter vi havde sexet.. men  mødte hende nogen gange .. men så lige pludselig vare hun væk..... men ellers er det nogen gode piger.... og du kan få hvad du betaler for....det har jeg hvertflad. kunnet så mon ikke det gælder alle.....når der er penge til overs igen. så vil jeg aflægge et besøg igen.... og kneppe igennem... til  den pige som tilbyder sig...

og billederne passer... godt nok til pigerne..ikke noget fusk eller andet meget real...

Del dette indlæg


Link til indlæg
dealmaker skrev, for 2 timer siden:

Lyder godt. Hvordan er priserne ?

 

dealmaker skrev, for 2 timer siden:

Lyder godt. Hvordan er priserne ?

normale priser 1500 kr. men kan handles ned...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg plejer at spørge efter en bestemt pigenavn - udtalt lidt utydeligt - (som jeg mødte sidst) Så kikker hun spørgende på mig og tilkalder pigerne en efter en. Da den skønne  som jeg nævnte ikke er i blandt, må jeg tøvende vælge en "erstatning" . På den måde har jeg set udvalget og valgt den pige jeg havde lyst til  - uden  de søde piger føler sig udstillet eller valgt fra. :)

Citat

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har været der for nylig, bestilte på telefon, men Mamasan er meget svær at forstå. Men hun ringede tilbage fordi jeg blev lidt forsinket, “kommer du, kommer du” lød de på kommando sprog, en bestemt dame Mamasan.

Havde meget ømme muskler så bestilte hård massage, og fik det! Bedste og hårdeste thai massage jeg har fået længe, hvis ever! Så det var godt.

Blev Iøvrigt tilbudt en ung pige fra første sal i hus, medens Mamasan lavede samleje bevægelser med hoften! :biggrin:Ung var hun ikke, men spinkel og store patter. Men takkede nej, det var massage jeg var kommet for!

Fik dog et meget mekanisk og uinspirerede HJ til sidst, så næste gang er det kun massage!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...