Hop til indhold
AlfaN

Skoven(bruger)

Recommended Posts

I går blev jeg kontaktet af en bruger der kalder sig Skoven, som åbenbart er tidligere blokkede Impact TV, jeg skrev til MOD om dette, men kan se brugeren stadig eksisterer.

Hvordan f.... kan det være?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Stabilizer skrev, for 1 minut siden:

Brugeren eksisterer stadig men er udelukket. derfor kan du se den. 

ahh derfor.

 

Tak for svar.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvordan Freja skov havde forestillet sig at brugere her inden fra ville afsløre hvem de er, over for en der tydeligvis ikke forstår et nej, er mig en gåde. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest fede

Hmm og mig som troede jeg var noget specielt <_< en vildt spændende Mand som en kvindelig journalist absolut bare måtte interwiewe.

hvad er det impact tv for noget? Er det farligt at blive interwievet af dem? Hvorfor er de slettet? Ja er også blevet kontaktet :biggrin:

Redigeret af fede

Del dette indlæg


Link til indlæg
Stabilizer skrev, for 2 timer siden:

de havde også oprettet navnet @Lampedusa og mener der var et til, der også sendte samme PMs ud.

Så når vi blokerede en bruger, oprettede de en ny.

 

George123

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har fuld forståelse for, at moderator-teamet helt egenhændigt bestemmer hvem der er værdige til at skrive på EG.  Når det så er sagt, og taget med i mine overvejelser, at vi løbende overrendes af unge studerende der gerne vil lave interviews m.v,  uden at være særligt åbne omkring deres projekt, resultater m.v. har jeg måske nok misset noget, for jeg sidder faktisk med et indtryk af lige netop Impact TV har leveret på mine forventninger omkring åbenhed og dialog.  

Jeg synes også deres udseendelser har været af en anden kaliber end det ævl og bræk vi typisk ser om branchen.  

Nå. Det var måske lidt off-topic. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Stabilizer skrev, for 5 minutter siden:

I den her sag er beslutningen taget af @Administrator og jeg mener, at han har forklaret sig 1 gang om hvorfor, og det er også ham, der har haft kommunikationen med Impact-tv. Vi har ikke rigtig været så meget inde over før nu, hvor de opretter nye brugernavne og skriver rundt til mange brugere, efter @Administrator har sagt, at de ikke er velkomne mere. 

Sår'n nogle slubberter.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maya Kathrine
Randers_Borger skrev, for 2 timer siden:

Er netop blevet kontaktet af ovenstående, ikke blot her, men også via den mail jeg har tilknyttet til EG - jeg undres over, at den kan være "synlig"....

 

Er det ikke blot fordi at du får en mail om at du har fået en besked her?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Randers_Borger skrev, 1 time siden:

Muligvis, har slettet den og kan ikke se det nu. Men, jeg får ALDRIG beskeder fra EG på mail, så det lyder ikke umiddelbart sandsynligt.

Under kontakt oplysninger står der under email, tlf m.v.  hvis du ønsker at andre skal se dem.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis du vælger rediger din profil kan du se  - Bemærk teksten under E-mail, telefon og hjemmeside.

M.h.t din profil kan jeg ikke se email eller telefon 

bil.jpg.38f394bd4b5dbeb9237183d5ec80c742.jpg

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Enzo L'uri
TheVoice skrev, den 22/3/2019 at 22:44:

 jeg sidder faktisk med et indtryk af lige netop Impact TV har leveret på mine forventninger omkring åbenhed og dialog.  

Jeg synes også deres udseendelser har været af en anden kaliber end det ævl og bræk vi typisk ser om branchen.  

Nå. Det var måske lidt off-topic. 

Det er bestemt også mit indtryk:)

Heldigvis ved jeg at de lidt "snigende" henvendelser også er blevet modtaget positivt,med forståelse for det dilemma som tv-holdet står i.

Eroguide.dk er uden sammenligning den letteste vej til os købere,så jeg forstår godt de halvdesperate tiltag. 

Man agere på samme niveau som Eroguide.dk:rolleyes:

Enzo.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...