Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/271733

 

Jeg var horny og tænkte at jeg ville prøve noget nyt. Kiggede lidt rundt og så at Kate annoncerede med tilbudspriser. Det var nemt at få kontakt og hun responderede på mine spørgsmål. Da hun åbner døren, står der en rigtig lækker tøs, men det er ikke hende på billederne (på trods af at jeg spurgte om billederne passede). Hende her er lidt tættere bygget og ikke nær så petite som billederne fremstiller hende. Flot nok og sødt ansigt, men jeg havde nok set frem til en skinny tøs. 

Alligevel slog jeg til og fik dermed den mest gennemsnitlige oplevelse jeg nogensinde har fået. Hun er virkelig gennemsnitlig at knalde! Hun giver nogle søde støn, men man kan ikke rigtig støde helt i bund, bevares jeg er også 20 cm, men alligevel. Derudover var hun meget stille og ja.. Lidt kedelig..

Hun gør alt hvad der bliver bedt om, men man må ikke pille ved hendes mis og hun kigger væk det meste af tiden. Hun gør ikke rigtig noget for at skabe en intim stemning. Såe.. Ja, det var meget.. Jævnt.. 

Der er bedre gp'er derude, så jeg vil helt sikkert ikke komme igen. Næste gang vender jeg nok tilbage til søde Anna på Frederiksberg - hun kan skabe en intim stemning.

Konklusion:

Stedet er ikke vildt diskret og man står og venter på en hovedgade, men hun var hurtig til at åbne døren. 

Pigen er flot, men vildt kedelig. Ikke at hun er direkte ubehagelig eller noget, bare lidt kedelig. Hun smiler lidt, så det er heller ikke ligesom de dér totalt apatiske østeuropæiske piger, som er udenfor social rækkevidde. Men hun gør bare ikke rigtig noget og er meget passiv i agten. Billederne er fake. 

Sexen var også kedelig og det føles som at onanere i en dukke.. Nuvel, dukken kiggede gang imellem op, men holdt ikke øjenkontakt eller kælede.. 

 

Risiko for gentagelse: 0%

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...