Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg kommer forbi Randers her i weekenden og vil gerne masseres ordentligt igennem.

 Hvem er efter jeres mening  den bedste thaimassør i Randers ( jeg går efter massagen, og ikke afslutningen )?

/E

Del dette indlæg


Link til indlæg
Eventyreren skrev, for 44 minutter siden:

Jeg kommer forbi Randers her i weekenden og vil gerne masseres ordentligt igennem.

 Hvem er efter jeres mening  den bedste thaimassør i Randers ( jeg går efter massagen, og ikke afslutningen )?

/E

Vil klart anbefale Jiramon i Vestergade. Muan og Bua i Adelgade samt Pranthip er også gode, men i min optik, slår ingen Jiramons to dygtige kvinder. Mine præferencer er langsom, dybdegående og hård, men samtidig kærlig/sensuel massage, som når hele vejen rundt, hvis dét giver mening. Har været der 30-40 gange og ALDRIG gået skuffet derfra. Og selvom man ikke selv oplyser om specifikke problemer, skal de nok finde dem! God fornøjelse, hvad end du vælger. 

P. S. Alle de nævnte har lukket søndag. 

/C

Redigeret af Curiosity
P. S.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Curiosity skrev, den 21/3/2019 at 14:17:

Vil klart anbefale Jiramon i Vestergade. Muan og Bua i Adelgade samt Pranthip er også gode, men i min optik, slår ingen Jiramons to dygtige kvinder. Mine præferencer er langsom, dybdegående og hård, men samtidig kærlig/sensuel massage, som når hele vejen rundt, hvis dét giver mening. Har været der 30-40 gange og ALDRIG gået skuffet derfra. Og selvom man ikke selv oplyser om specifikke problemer, skal de nok finde dem! God fornøjelse, hvad end du vælger. 

P. S. Alle de nævnte har lukket søndag. 

/C

Hej. 

Er der mulighed for ekstra hos Jiramon?

Jeg er mest til hj/bj, er det muligt?

Go’. Dag derude

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er også en til,  som mærkeligt nok ikke blive ofte nævnt . nemlig Siam massage  , som nu er flyttet til Fredensgade 13. Har besøgt stedet et par gange , sidst jeg var i landet .

Er nu tilbage i  DK igen og startede min første massage her på den nye adresse. Efter min mening virkelig super massage , hvis man går efter massage delen . Hun taler godt dansk rigtig sød og  varm at tale med . Da jeg har været der nogle gange ,sidst jeg var i DK blev jeg modtaget med ægte glædelig omfavnelse og kindkys. Hun er ca sidst i 40erne ikke så stor og med en flot velholdt krop . Kan kun anbefale hende som en af de bedste jeg har prøvet i DK under mine ophold . N.B. har prøvet Thai massage i nord, Øst ,vest og syd DK plus syd for grænsen

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Himmerlændingen skrev, 1 time siden:

Er der nogen som har prøvet Viborgvej 110A? 

På forhånd tak :)

 

Himmerlændingen skrev, 1 time siden:

Er der nogen som har prøvet Viborgvej 110A? 

På forhånd tak :)

Ja forvent du får en sviner af ejeren hvis du vender rundt i døren. Det har jeg læst hun flere gange har gjort. Men pigerne hun har har været ganske tilfredsstillende de sidste par år

Del dette indlæg


Link til indlæg
tronheim skrev, den ‎11‎-‎05‎-‎2019 at 07:01:

Der er også en til,  som mærkeligt nok ikke blive ofte nævnt . nemlig Siam massage  , som nu er flyttet til Fredensgade 13. Har besøgt stedet et par gange , sidst jeg var i landet .

Er nu tilbage i  DK igen og startede min første massage her på den nye adresse. Efter min mening virkelig super massage , hvis man går efter massage delen . Hun taler godt dansk rigtig sød og  varm at tale med . Da jeg har været der nogle gange ,sidst jeg var i DK blev jeg modtaget med ægte glædelig omfavnelse og kindkys. Hun er ca sidst i 40erne ikke så stor og med en flot velholdt krop . Kan kun anbefale hende som en af de bedste jeg har prøvet i DK under mine ophold . N.B. har prøvet Thai massage i nord, Øst ,vest og syd DK plus syd for grænsen

 

Har lige besøg hende, rigtig god massage, og en dejlig moden krop

Fik massage med hj, og hun forstår at give den gas

Del dette indlæg


Link til indlæg
vaebner skrev, den 14.5.2019 at 18:54:

Har lige besøg hende, rigtig god massage, og en dejlig moden krop

Fik massage med hj, og hun forstår at give den gas

korrekt  hun er dejlig og ligetil 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kender ikke Siam massage. Hedder butikken det?

Hvordan kontakter man hende? Reklamer hun nogen steder (link eller tlf nr.) eller køre man bare forbi? 

UnderSolen 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mayday skrev, den 13.5.2019 at 22:33:

 

Ja forvent du får en sviner af ejeren hvis du vender rundt i døren. Det har jeg læst hun flere gange har gjort. Men pigerne hun har har været ganske tilfredsstillende de sidste par år

Er der forskel på 110 og 110A Hende i 110 er det ikke hende der havde Bangkok Thaimassage?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hej Himmerlændingen  -  der er kun en klinik på Viborgvej 110   -  og ja, ejeren har tidligere haft Bangkok på Adelgade 19 i Randers

Del dette indlæg


Link til indlæg
paafuglen skrev, den 17/5/2019 at 09:17:

Hej Himmerlændingen  -  der er kun en klinik på Viborgvej 110   -  og ja, ejeren har tidligere haft Bangkok på Adelgade 19 i Randers

Var forbi igår. Falske billeder på deres annonce, og alder beskrivelse passer heller ikke. 

Der er ingen ung pige på adressen. 

Jeg spurgte efter hende, og da ejeren kaldte på hende, vil jeg skyde hende til omkring de 35-40 år. Er det ung? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...