Hop til indhold
serveU

Jasmine, Århus

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/263161

Endnu en gang bød der sig en lejlighed i mit daglige virke og endnu engang trak Mistress Jasmine. Hun er ofte i mine tanker og vi har faktisk haft lidt korrespondance siden mit sidste besøg.

Hverken Jasmine eller jeg var således uforberedte. Dog må jeg pointere at Jasmine havde forberedt nogle små søde overraskelser, som jeg ikke havde set komme.

Efter den sædvanlige meget varme velkomst komme jeg helt indenfor i varmen. Igen slog det mig hvad Jasmine egentlig er for en kvinde; som jeg var vist har skrevet tidligere er hun moden (uden at være gammel) slank, pæn, velholdt, langhåret. Det slog mig i dag at hun egentlig er meget ”petite” hun er så lille at det gør helt godt i understellet hos mig. Hun bruger størrelse 34 i støvler, det er lige før jeg kan have en af hendes fødder i munden og hendes MEGET store samling af højhælede der er linet op i reolen ved indgangen er alle så små at jeg tænker de kunne hænge som en amulet om halsen.

Det at hun er lille og slank gør ikke at hun ikke forstår at sætte en mand på plads, tvært imod hun har gode muskler, både i arme, fingre og kæber. Så når hun knejser i sine tårnhøje stiletter, som hun åbenlyst nyder at gå i, kan hun nok få en anden en til at synke i knæ og hengive sig i hendes vold.

Her skal jeg love for at vores beskeder frem og tilbage bar frugt og jeg fik lov til at dyrke hendes smukke små fødder og fik det tætteste jeg nogensinde har været på en Girl Friend Experience. Jasmine er efterhånden rigtig godt bekendt med mine drømme og ønsker. Fik lov til at komme så tæt på i dag som jeg aldrig før har været med nogen uden vi har været sammen i årevis. Ligesom hun lader mig komme rigtig tæt på hendes privat sfære. Derfor en super GFE.

Hvad sexen angik kan jeg uden at gå i detaljer afsløre at Jasmine til fulde mestrer følgende discipliner: CBT, wow for en stram opbinding af pik og løg. Tit-torture, jeg fik virkelig min sag for og ud over fingermuskler kan jeg skrive under på at Jasmine har skarpe tænder og stærke kæbemuskler. Facesitting, god røv og fisse -de smager vidunderligt og Jasmine er ikke bange for at lægge hele sin vægt i (45 kg, jeg ved det ikke. Spørger jo ikke om en dames vægt?) Blowjob, jo Jasmine forstår at belønne kongeligt når man har gjort sit yderste.

Er begyndt at kigge i kalenderen for en ny dato og specielt én dato har jeg et særligt ønske for, men den tager jeg nok med Jasmine face-to-face.

Gentagelsesfare 250%

Del dette indlæg

Link til indlæg

Rigtig go´ anmeldelse af en super-fræk Quinde jeg kun kan anbefale yderligere; forrige gang havde Mistress Jasmine sine sexede slavepige med i løjerne; det var mega-lækkert!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jørgensen skrev, for 8 timer siden:

Ved nogen, om hun lejlighedsvis kan besøges på Sjælland? 

Det er jeg temmelig sikker på at hun ikke kan. Vi holder Jasmine for os selv her i Jylland. Hun har egen klinik i Århus og kommer vist kun ud af byen i private ærinder.

Del dette indlæg

Link til indlæg
serveU skrev, for 31 minutter siden:

Det er jeg temmelig sikker på at hun ikke kan. Vi holder Jasmine for os selv her i Jylland. Hun har egen klinik i Århus og kommer vist kun ud af byen i private ærinder.

øv da :( hende type kunne vi godt bruge på Sjælland.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg skal besøge Jasmine i morgen. Hun er altid frækt klæt på 

hun rykker altid grænsen mere og mere  hun har en god fantasi og finder på frække og kinky ting 

det er så lækkert  hun kan være hård og blid hun er er dygtig. Og hun nyder det 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...