Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/263161

 

Endnu en gang bød der sig en lejlighed i mit daglige virke og endnu engang trak Mistress Jasmine. Hun er ofte i mine tanker og vi har faktisk haft lidt korrespondance siden mit sidste besøg.

Hverken Jasmine eller jeg var således uforberedte. Dog må jeg pointere at Jasmine havde forberedt nogle små søde overraskelser, som jeg ikke havde set komme.

Efter den sædvanlige meget varme velkomst komme jeg helt indenfor i varmen. Igen slog det mig hvad Jasmine egentlig er for en kvinde; som jeg var vist har skrevet tidligere er hun moden (uden at være gammel) slank, pæn, velholdt, langhåret. Det slog mig i dag at hun egentlig er meget ”petite” hun er så lille at det gør helt godt i understellet hos mig. Hun bruger størrelse 34 i støvler, det er lige før jeg kan have en af hendes fødder i munden og hendes MEGET store samling af højhælede der er linet op i reolen ved indgangen er alle så små at jeg tænker de kunne hænge som en amulet om halsen.

Det at hun er lille og slank gør ikke at hun ikke forstår at sætte en mand på plads, tvært imod hun har gode muskler, både i arme, fingre og kæber. Så når hun knejser i sine tårnhøje stiletter, som hun åbenlyst nyder at gå i, kan hun nok få en anden en til at synke i knæ og hengive sig i hendes vold.

Her skal jeg love for at vores beskeder frem og tilbage bar frugt og jeg fik lov til at dyrke hendes smukke små fødder og fik det tætteste jeg nogensinde har været på en Girl Friend Experience. Jasmine er efterhånden rigtig godt bekendt med mine drømme og ønsker. Fik lov til at komme så tæt på i dag som jeg aldrig før har været med nogen uden vi har været sammen i årevis. Ligesom hun lader mig komme rigtig tæt på hendes privat sfære. Derfor en super GFE.

Hvad sexen angik kan jeg uden at gå i detaljer afsløre at Jasmine til fulde mestrer følgende discipliner: CBT, wow for en stram opbinding af pik og løg. Tit-torture, jeg fik virkelig min sag for og ud over fingermuskler kan jeg skrive under på at Jasmine har skarpe tænder og stærke kæbemuskler. Facesitting, god røv og fisse -de smager vidunderligt og Jasmine er ikke bange for at lægge hele sin vægt i (45 kg, jeg ved det ikke. Spørger jo ikke om en dames vægt?) Blowjob, jo Jasmine forstår at belønne kongeligt når man har gjort sit yderste.

Er begyndt at kigge i kalenderen for en ny dato og specielt én dato har jeg et særligt ønske for, men den tager jeg nok med Jasmine face-to-face.

Gentagelsesfare 250%

Del dette indlæg


Link til indlæg

Rigtig go´ anmeldelse af en super-fræk Quinde jeg kun kan anbefale yderligere; forrige gang havde Mistress Jasmine sine sexede slavepige med i løjerne; det var mega-lækkert!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jørgensen skrev, for 8 timer siden:

Ved nogen, om hun lejlighedsvis kan besøges på Sjælland? 

Det er jeg temmelig sikker på at hun ikke kan. Vi holder Jasmine for os selv her i Jylland. Hun har egen klinik i Århus og kommer vist kun ud af byen i private ærinder.

Del dette indlæg


Link til indlæg
serveU skrev, for 31 minutter siden:

Det er jeg temmelig sikker på at hun ikke kan. Vi holder Jasmine for os selv her i Jylland. Hun har egen klinik i Århus og kommer vist kun ud af byen i private ærinder.

øv da :( hende type kunne vi godt bruge på Sjælland.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg skal besøge Jasmine i morgen. Hun er altid frækt klæt på 

hun rykker altid grænsen mere og mere  hun har en god fantasi og finder på frække og kinky ting 

det er så lækkert  hun kan være hård og blid hun er er dygtig. Og hun nyder det 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mit første besøg hos Jasmine. Ganske få ønsker - prompte svar. Jasmine har en dejlig blanding af en sødme og en dyb fasthed. En kælenhård stemme, der ikke lader tvivl om hvem der bestemmer. Og er man i tvivl, mærker man hurtigt, at hun styrer. Hun skubber, kærtegner hårdt mig ind i legen, indtil jeg efterhånden er klædt helt i gummi. Hendes pis fosser gennem maskens tragt og jeg slubrer begærligt hendes saft i mig. Mine brystvorter bliver mishandlet på den mest distinkte og hårde måde, så man bagefter næsten er nødt til at se, om de er der endnu.. hun sætter sig på mig, på mit hoved, på min pik.. kører lystent og benhård på de rette steder.. udvælger nøje en gummipik.. varmer hullet op med olie og vibrator.. mmm og så kommer dildoen… passer så perfekt, stor, men ikke ubehageligt.. hun knepper mig hårdt, men det føles også svævende.. jeg kan kun anbefale Jasmine på alle måder. Hun er benhård, med en klar pervers side.. lige som det skal være 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Og jeg måtte besøge Jasmine hurtigt igen. Vi havde en fin, konkret kommunikation. Jasmine er fleksibel, lydhør. Jeg besøgte hende, spændt til bristepunktet oven på de muligheder, vi havde diskuteret. Allerede da jeg kom ind, blev jeg mødt af smæk, ordre om at komme ned på alle fire. Men også et tæt, næsten kys med Jasmined djævelsk smilende mund. Jeg blev beordret af tøjet, fik to masker, en almindelig latexmaske og en gasmaske, og blev sendt ovenpå med ordre om at vælge en af dem. Overrask mig, grinede hun. Jeg valgte gasmasken - fantastisk med dens begrænsede adgang til ilt, og lyden af vejrtrækningen. Jasmine kom, anerkendte valget og gik ind i værelset ved siden af - hvor hun hentede en slave frem! Nu skal vi lege, grinede hun. Og det gjorde vi! Jeg blev beordret til at sutte slavens - meget glatte og velplejede - pik, der voksede ret hurtigt, slikkede hans glatte kugler, tog dem i munden mens Jasmine anerkendende nød os begge, tydeligvis. Han blev beordret til at binde min pik og kugler stramt op og jeg på alle fire med røven i vejret. Med mit ansigt gravet ned i Jasmines spredte skød røvpulede slaven mig. Skønt! Overraskende dejligt. Efter lidt tid beordrede Jasmine at jeg skulle sætte mig og lege med min opbundne pik mens jeg nød synet af Jasmine der tvang slaven til at gøre sig færdig. Jeg fik tilbuddet om hans sperm enten i munden eller på kroppen, takkede nej, men var så ophidset at jeg egentlig fortrød. Legen havde gejlet mig så tilpas op, at jeg tror jeg ville ha sagt ja til hvad som helst. Osse hans sperm. Men i stedet så jeg slaven sperme for Jasmine, der derefter koldt sendte ham væk og hjem. Så fortsatte vi legen selv. Med sound i pikken - det havde jeg heller aldrig prøvet før, en vildt lækker oplevelse hvor man trygler efter mere. Jasmine er fantastisk dygtig til at mærke efter, finde på. Og tilmed utroligt sød og empatisk - når hun altså ikke er skånselsløs. Jeg kommer snart tilbage 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Latexslave skrev, for 2 timer siden:

Og jeg måtte besøge Jasmine hurtigt igen. Vi havde en fin, konkret kommunikation. Jasmine er fleksibel, lydhør. Jeg besøgte hende, spændt til bristepunktet oven på de muligheder, vi havde diskuteret. Allerede da jeg kom ind, blev jeg mødt af smæk, ordre om at komme ned på alle fire. Men også et tæt, næsten kys med Jasmined djævelsk smilende mund. Jeg blev beordret af tøjet, fik to masker, en almindelig latexmaske og en gasmaske, og blev sendt ovenpå med ordre om at vælge en af dem. Overrask mig, grinede hun. Jeg valgte gasmasken - fantastisk med dens begrænsede adgang til ilt, og lyden af vejrtrækningen. Jasmine kom, anerkendte valget og gik ind i værelset ved siden af - hvor hun hentede en slave frem! Nu skal vi lege, grinede hun. Og det gjorde vi! Jeg blev beordret til at sutte slavens - meget glatte og velplejede - pik, der voksede ret hurtigt, slikkede hans glatte kugler, tog dem i munden mens Jasmine anerkendende nød os begge, tydeligvis. Han blev beordret til at binde min pik og kugler stramt op og jeg på alle fire med røven i vejret. Med mit ansigt gravet ned i Jasmines spredte skød røvpulede slaven mig. Skønt! Overraskende dejligt. Efter lidt tid beordrede Jasmine at jeg skulle sætte mig og lege med min opbundne pik mens jeg nød synet af Jasmine der tvang slaven til at gøre sig færdig. Jeg fik tilbuddet om hans sperm enten i munden eller på kroppen, takkede nej, men var så ophidset at jeg egentlig fortrød. Legen havde gejlet mig så tilpas op, at jeg tror jeg ville ha sagt ja til hvad som helst. Osse hans sperm. Men i stedet så jeg slaven sperme for Jasmine, der derefter koldt sendte ham væk og hjem. Så fortsatte vi legen selv. Med sound i pikken - det havde jeg heller aldrig prøvet før, en vildt lækker oplevelse hvor man trygler efter mere. Jasmine er fantastisk dygtig til at mærke efter, finde på. Og tilmed utroligt sød og empatisk - når hun altså ikke er skånselsløs. Jeg kommer snart tilbage 

Lyder som en fed oplevelse. Jeg havde klart taget samme tur og havde nok grådigt slugt slavens sperm.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Latexslave skrev, for 4 timer siden:

Og jeg måtte besøge Jasmine hurtigt igen. Vi havde en fin, konkret kommunikation. Jasmine er fleksibel, lydhør. Jeg besøgte hende, spændt til bristepunktet oven på de muligheder, vi havde diskuteret. Allerede da jeg kom ind, blev jeg mødt af smæk, ordre om at komme ned på alle fire. Men også et tæt, næsten kys med Jasmined djævelsk smilende mund. Jeg blev beordret af tøjet, fik to masker, en almindelig latexmaske og en gasmaske, og blev sendt ovenpå med ordre om at vælge en af dem. Overrask mig, grinede hun. Jeg valgte gasmasken - fantastisk med dens begrænsede adgang til ilt, og lyden af vejrtrækningen. Jasmine kom, anerkendte valget og gik ind i værelset ved siden af - hvor hun hentede en slave frem! Nu skal vi lege, grinede hun. Og det gjorde vi! Jeg blev beordret til at sutte slavens - meget glatte og velplejede - pik, der voksede ret hurtigt, slikkede hans glatte kugler, tog dem i munden mens Jasmine anerkendende nød os begge, tydeligvis. Han blev beordret til at binde min pik og kugler stramt op og jeg på alle fire med røven i vejret. Med mit ansigt gravet ned i Jasmines spredte skød røvpulede slaven mig. Skønt! Overraskende dejligt. Efter lidt tid beordrede Jasmine at jeg skulle sætte mig og lege med min opbundne pik mens jeg nød synet af Jasmine der tvang slaven til at gøre sig færdig. Jeg fik tilbuddet om hans sperm enten i munden eller på kroppen, takkede nej, men var så ophidset at jeg egentlig fortrød. Legen havde gejlet mig så tilpas op, at jeg tror jeg ville ha sagt ja til hvad som helst. Osse hans sperm. Men i stedet så jeg slaven sperme for Jasmine, der derefter koldt sendte ham væk og hjem. Så fortsatte vi legen selv. Med sound i pikken - det havde jeg heller aldrig prøvet før, en vildt lækker oplevelse hvor man trygler efter mere. Jasmine er fantastisk dygtig til at mærke efter, finde på. Og tilmed utroligt sød og empatisk - når hun altså ikke er skånselsløs. Jeg kommer snart tilbage 

Jeg fortryder også!! Meget! Da jeg var færdig med at sutte pik anbragte Jasmine mig med en pæn stor dildo som hun beordrede mig til at kneppe ham helt i bund med. Det kørte godt og tog fat om ham så det føltes som om jeg selv kneppede ham. Imens arbejdede Jasmine med hans pik. Og da han var sendt væk, fik min pik en ordentlig tur med en ret stor sound - feeedt! - og lidt negletortur af pikhoved og kugler. Afsluttende med kaskader af pis gennem gasmaskens tragt.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Latexslave skrev, den 6.6.2022 at 12:37:

Jeg fortryder også!! Meget! Da jeg var færdig med at sutte pik anbragte Jasmine mig med en pæn stor dildo som hun beordrede mig til at kneppe ham helt i bund med. Det kørte godt og tog fat om ham så det føltes som om jeg selv kneppede ham. Imens arbejdede Jasmine med hans pik. Og da han var sendt væk, fik min pik en ordentlig tur med en ret stor sound - feeedt! - og lidt negletortur af pikhoved og kugler. Afsluttende med kaskader af pis gennem gasmaskens tragt.. 

Ja hun elsker virkelig at pisse en mand i munden og at få ens brystvorter til at blive ømme i mindst 1 uge efter.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Latexslave skrev, den 6.6.2022 at 08:28:

. Jeg valgte gasmasken - fantastisk med dens begrænsede adgang til ilt, og lyden af vejrtrækningen. Jasmine kom, anerkendte valget og gik ind i værelset ved siden af - hvor hun hentede en slave frem! Nu skal vi lege, grinede hun. Og det gjorde vi! Jeg blev beordret til at sutte slavens - meget glatte og velplejede - pik, der voksede ret hurtigt, slikkede hans glatte kugler, tog dem i munden mens Jasmine anerkendende nød os begge, tydeligvis. Han blev beordret til at binde min pik og kugler stramt op og jeg på alle fire med røven i vejret. Med mit ansigt gravet ned i Jasmines spredte skød røvpulede slaven mig. Skønt! Overraskende dejligt. 

Hej Latexslave,

Fantastisk beretning, desværre er Jasmine flyttet væk fra Århus, ellers havde jeg straks besøgt hende.

En ting undre mig, og måske du kan fortælle bare lidt mere, så jeg kan få opklaret, hvordan kan du sutte slavens pik og efterfølgende slikke Jasmine, når du samtidig har en gasmaske på?

Hilsen a Good Fuck

Del dette indlæg


Link til indlæg
goodfuck skrev, den 16.6.2022 at 11:21:

Hej Latexslave,

Fantastisk beretning, desværre er Jasmine flyttet væk fra Århus, ellers havde jeg straks besøgt hende.

En ting undre mig, og måske du kan fortælle bare lidt mere, så jeg kan få opklaret, hvordan kan du sutte slavens pik og efterfølgende slikke Jasmine, når du samtidig har en gasmaske på?

Hilsen a Good Fuck

Det var mig, der var upræcis. Jeg havde masken på i begyndelsen mens Jasmine gejlede den anden slave og mens han han bandt min pik og nosser stramt op. Og fik den på igen da vi var alene og jeg havde fået lov til at slikke… mens Jasmine ordnede mig, nød jeg - osse - at have den på igen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har besøgt jasmin.  Dejligt sted hun har fået .ugenert . Mine ønsker og lyster går på behandling af mine nosser. Og det forstår hun til fulde. Hun er meget lydhør over for ens ønsker. Og tror ikke der er meget hun siger nej til. Tror næste gang jeg vil igang med at prøve at blive fistet og rimming. 

Nogle der har erfaring med det. Sammen med hende 

Del dette indlæg


Link til indlæg
kad skrev, den 9.7.2022 at 11:04:

Har besøgt jasmin.  Dejligt sted hun har fået .ugenert . Mine ønsker og lyster går på behandling af mine nosser. Og det forstår hun til fulde. Hun er meget lydhør over for ens ønsker. Og tror ikke der er meget hun siger nej til. Tror næste gang jeg vil igang med at prøve at blive fistet og rimming. 

Nogle der har erfaring med det. Sammen med hende 

Niks men har overvejet det samme - eller en prostata massage…

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...