Hop til indhold
Morabito

Frida - Pussy Galores

Recommended Posts

Hej alle

Kan ikke anbefale Frida, bliv væk..... Hvorfor skal i blive væk!! 

Fordi hun er min. Hun er nået af det smukkeste og sødeste der er i den branche.

Hun er en af de mest ærligste jeg har mødt, hun er bare dejlig og meget sjælden i den branche, Hendes alder, vægt og billeder er korrekte.

Øv Øv Nu fortalte jeg alligevel hvor dejlig hun er .  GLEM DET hun er min. HOLD jer væk .Hun er mit lille fnug

Redigeret af Bamsen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Virgil.    Du holder dig væk,,,,, Hun er MIN.  Og kun MIN

152cm ,42 kg  og kun 22 år og super dejlig og smuk ,sød og med på det værste.

Jeg kan mærke at jeg er lidt forelsket/betaget. og hvorfor det...Fordi hun er ærlig. og hun fik mig til at føle jeg var noget særligt.

Og jeg er en gammel stodder. så de 30 min blev til næsten 40 min, og det på et bordel...…..!!!!!!! Det siger en del

Og da jeg har besøgt andre piger ,som her i dette forum  bliver beskrevet som perfekte osv  (ingen navne) og som også er dejlige osv. Men….suk

Hun en lille perle. Der burde stå en stor perle. Men hun er jo kun et lille fnug på 42 kg

Og i modsat alle de piger der snyder og bedrager os mænd , med vægt højde og især foto. er det befriende at møde den ægte vare..

Men til alle derude i holder jer væk. Hun er min, jeg vil vogte over hende (hvis jeg kunne) Jeg vil stå foran hendes dør og beskytte hendes  dyd 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hon är på Mon-Cherie nu. 

Och ja bilderna är riktiga

hon är klart yngre än 25

hon är kortare än 160

jag bokade henne en timme med rollspel

Frida kan verkligen spela liten skolflicka

sockersöt, söta småflicksbröst och verkligen trång och underbar i alla ställningar

gillar ni att fantisera om unga små flickor besök Frida

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Har også haft fornøjelsen af denne lille søde skriger :biggrin:..... stort fornøjelse, hvis man æælsker at knalde piger, der nærmest kan putte i lommen og tages med hjem (I wish!!!) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hankatt

Hun taler i al fald flydende dansk...... og er voldsomt frisindet i sengen :P. Overvejer at tage en tur til Sorø for at se hvad der kan ske ved ens livslyst hvis man forsøger at få styr på både Frida og Sara på samme tid. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest jamesb

Jeg har haft en af mine bedste GP oplevelser med Frida. Klar anbefaling herfra!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Jamesb.

Jeg kan se du besøgte Frida.

Er vi ikke enig om at hun bare er en sød ,dejlig og smuk ung dame, jeg skal se hende igen, er nød til det

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest jamesb

Jeg vil også gerne på besøg igen, men der er jo så mange andre derude........

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...