Hop til indhold
luckylife

Amy - Bøvlingbjerg - kan ikke anbefales

Recommended Posts

Hej brødre,

Tog en for holdet igår efter arbejde, hos Amy https://annoncelight.dk/showad/267966 - hun er en køn pige, med silicone bryster (flot arbejde), men så er det gode også sagt.

Ingen tilstedeværelse - talte i telefon med en anden kunde imens hun gav en aldeles ligegyldig massage af bagsiden. Gang i vådservietter inden action - trods det, at jeg lige havde været i bad, så det hele virkede ekstremt maskinelt og uden indlevelse. Pev over at det gjorde ondt og spurgte hele tiden til om jeg ikke snart kunne komme.... det virker altså ikke fremmende på mig, så hun sluttede af med et blowjob. Hun har bøjle på tænderne, men det generede dog ikke.

Straks efter vi var færdige var hun igang med telefonen.

30 min - 800 kr. Gentagelse - absolut ikke.

P.S. har tidligere anmeldt Drilly på samme adresse - og det var noget HELT andet. Der er 2 piger på stedet - har ikke set veninden og har ærlig talt valgt at opgive flere "forsøg" - venter på at Ten kommer tilbage, hvilket der er en chance for :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja det er hun - og nej hun kommer ikke tilbage, da hun lavede "overstay", men håber hun fik tjent penge nok til at forfølge hendes drømme i Thailand :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...