Hop til indhold
ChoosyVery

Sofia - lækker latina i Fredericia

Recommended Posts

Jeg og flere andre havde efterlyst erfaringer på denne nye latina, der ser ganske godt ud på sine billeder: https://annoncelight.dk/showad/263397

Og de viste sig at være ægte: Der står 155 cm i annoncen, men jeg synes nu hun virkede noget højere. Bortset fra det er hun nøjagtigt som på billederne - lille, køn, slank og lækker latina, simpelthen. Som man måske aner det på billederne er brysterne lavede og det samme er bagdelen. Til den lille kvinde er den selvfølgelig lidt for stor, men det er der også noget frækt over - især fordi hun i den grad brugte den. Jeg købte 15 minutter til 500, og efter et udmærket blow (med kondom) med øjenkontakt gik hun på eget initiativ direkte over til en reverse cowboy: Sikkert velvidende at det gav en fremragende udsigt til de store glatte balder red hun mig så det var en lyst, og stødte selv mit lem helt i bund. Heller ingen smalle steder i missionæren, hvor hun legede med sine bryster imens, og da jeg afsluttede i doggy stødte hun også af egen kraft de store balder op imod mig. Hun slyngede sit sorte hår op på ryggen og med et fast greb om hendes lille talje gik det som det skulle. 

Eneste minus var, at hun ikke ville slikkes hverken foran eller bagi til den pris. 

Men ellers en lækker nok oplevelse, ikke mindst på grund af hendes krop og især bagdel. Jeg fornemmede intet tidspres og hun var under hele mit besøg sød og rar. Som der står i annoncen er hun dårlig til engelsk, men hun brugte en onlineoversætter og så gik det alligevel. Jeg fik fat i, at hun bliver i Danmark til maj, men vil rejse rundt mellem forskellige steder i den periode.  Jeg kunne godt finde på at komme igen.

Hun fortalte i øvrigt at hun er 25 år og fra Colombia - så altså en ægte latina :-)

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Triatlet

...15 min til 500,-...

...Tilbud Nu...

..Hun vil ikke slikkes til den pris...

Ærligt drenge - hvad regner I med ?

 

En smuk latina der yder god service og ovenikøbet har ægte billeder der lever op til virklighedens verden og så fedter I med et kvarters sex og kigger på tilbud !!!

Giv den nu en skalle og få noget kvalitets tid - køb en 1/2 -1/1 time så er jeg sikker på der kommer nærvær ind i ydelsen også...

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...