Hop til indhold
Jydemanden30

"Sexual" Århus (Viby) - Super oplevelse

Recommended Posts

Tidligere på aftenen besøgte jeg AL brugeren "Sexual" på Engtoften i Viby: https://annoncelight.dk/showad/259216

Jeg vil skyde pigen til midten af 20'erne, måske 165 høj og en...70kg. Småchubby men det hele sidder super sprødt!

Mange har åbenbart tidligere haft dårlige oplevelser på Engtoften, men senest med Aimee og nu også i dag, så må de dårlige oplevelser være passé

Selve aftalen kommer hurtigt på plads. Da jeg dukker op, lukker en super skøn imødekommende brunette op for mig.
Jeg får betalt 1100 totalt for en halv time (kys og SF er ekstra), hvilket måske er i den høje ende...

Akten begynder og jeg får proppet nogle kæmpe store bryster op i hovedet, mere end en håndfuld, helt naturlige og skønne! Kyssene er dybe og lidenskabelige og vi kommer hurtig hele vejen rundt, blowjob, 69, slikken, div. positioner.

Dejlig hygiejne, dejlig "smag" både her og der og nogle super frække øjne der nedstirrer en under blowjob og så overall bare en skøn personlighed der får en til at føle sig yderst tilpas.

Jeg røg på gaden ca. 40min senere, efter lidt pillowtalk i 10-15 min.

Hun er der desværre kun til fredag, så de herrer derude har travlt!

Stedet: 9/10 (masser af parkering i området og diskret indgang i et ikke så travlt område)
Pigen: 9/10 (jeg aner ikke, hvad 10/10 kræver, men for mig hang det hele super godt sammen her)
Oplevelsen 10/10 (den bedste GFE jeg har haft)

Redigeret af Jydemanden30

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...