Hop til indhold

Recommended Posts

Lad mig starte med at sige jeg har en rygrad som kogt spagetti haha

Jeg skulle slå en time ihjel i vejle og hvad gør man hmm. Jeg kiggede in til thong thai og håbede Rose havde tid men hun var optaget pigen der åbnede præsenterede sig som Ice jeg bestilte en times massage og hold da helt op hun kunne massere det er noget af det bedst jeg har længe har prøvet jeg havde besluttet at bare nyde massage og jeg lå bare og kogte så da jeg kom om på ryggen så jeg til min skræk at pigebarnet var hoppet ud af sin kjole og var ved at smøre olie på sin krop og store bryster her komme rygraden i spil og jeg kunne kun nikke og hun begyndte at give b2b med dybe kys hendes superfransk var godt med deepthroat og boller og  mellemkød blev ikke glemt hun red super godt og doggy var super da jeg var ved at komme hev hun gummiet af og ville have mig til at komme på hendes ansigt og hun tog det sidst i munden og blev ved med at sutte så jeg tilsidst måtte tryle hende om at stoppe hvilket hun modvilligt gjorde jeg fik et bad og en vand og jeg kunne tage til mit møde med et smil på læben.

jeg gav 1200 for en super behandling dejligt med så gode backups i vejle pt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
henrik_klausen skrev, for 4 timer siden:

hvor er thong thai , troede ice og rose var hos nara thai massage 

Pigerne skifter adresse i ny og næ, måske de nævnte steder er samme koncern ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Olddick skrev, for 17 minutter siden:

Pigerne skifter adresse i ny og næ, måske de nævnte steder er samme koncern ?

Det er der meget stor sandsynlighed for ;) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var i sidste uge på besøg hos Ice ved Thong Thai i Vejle.

Det var anden gang jeg var på besøg, hun er nu meget sød, og så er hun fandens fræk, hun giver en behagelig massage på bagsiden, lige som jeg kan lide det, uden at blive brækket fuldstændig rundt. Når man vender sig rundt, er hun på mirakuløs vis gået hen og  blevet nøgen, det er jo dejligt, hun giver et fantastisk blowjob, første gang jeg var hos hende, nået jeg aldrig andet end til blowjob, der måtte jeg skyde kanonen af i hendes mund. Anden gang gik det bedre, der fik jeg først et Blowjob, derefter 69, hun smagte dejlig, herefter havde vi dejlig sex i missionær stilling, hvorefter jeg afsluttede i hendes mund, rigtig dejlig oplevelse.

Stedet ligge meget diskret, man går ind i en port, hvor der er en dør ind til opgangen, hvor man kan stå helt diskret og ringe på døren, som hurtigt bliver åbnet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja jeg vil også sige at Ice er ok, men jeg tror ikke hun er hos Thong mere, derimod hende den nye Lily, hun er da helt til rotterne, sjældent har jeg da fået så dårlig en behandling, og følt mig taget ved næsen, hun taler meget dårligt Engelsk, hun levere ikke hvad der er aftalt, hun virker ikke til at have det mindste forstand på at masserer

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også besøgt Ice, fik en super behandling, men troede hun var kønnere, med alle de positive anmeldelser hun har fået. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...