Hop til indhold
stein

Olivia/Candy i Odense

Recommended Posts

Aftalte tid hos Olivia, men hun udskød den. Blev noget knotten. Bad hende skrive når hun var klar, og lige som jeg havde besluttet mig for at jeg ikke ville vente mere skrev hun at hun var klar. Jeg havde naturligvis set hvilke andre muligheder der var, deriblandt Candy på samme adresse. Som type mindede de meget om hinanden, men dog med den klare forskel at Olivia ikke har tatoo på billederne, og at hun var lidt billigere med det jeg gerne ville have.

Det var Candy der åbnede, men det var jo nok ikke bare for at hjælpe veninden.

Men hun præsenterede sig sig som Olivia, og holdt fast da jeg sagde at hun var Candy. Hun så nu rigtig sød og køn ud, og prisen var den samme så hvad fanden. Det kom jeg ikke til at fortryde, så vidt jeg ved da - jeg fik jo ikke prøvet Olivia - så vidt jeg ved . Jeg kan dog ikke udelukke at Olivia er en photoshoppet udgave af Candy. Billederne er bestemt af Candy

Candy/Olivia er en køn lille pige med en fast lidt fyldig røv og en fin lille fast pigemave. Små fine bryster og en superlækker hvad man vel kan kalde "ungpigemis", kradsede dog lidt. Super lækker naturlig pige, desværre med en del tatoo.

Giver et dejligt blidt og blødt blow helt uden tænder . Hun er berøringsvenlig, men ingen fingre op!

Pigen: jeg prøver at undlade at trække ned for tatoo, som jo er noget personligt, 9

Sex: Ender samlet på 8,5

Sredet: desværre det maximalt mest indiskrete sted i Odense, men selve lejligheden fejlede egentlig ikke noget

Genbesøgelse: Bestemt en mulighed

OG: Jeg kan ikke lave link, men i finder hende let selv på AL på 20 sekunder

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...