Hop til indhold

Recommended Posts

Besøgte Daryl tidligere i dag, egentlig mest for checke stedet ud. Jeg havde gennem nogle dage bemærket annoncerne fra hvad det lignede et nyt sted i Herlev og samtidigt ikke fundet nogle anmeldelser i dette forum (kopier gerne link i tråden hvis de findes).

Således var jeg kommet på eventyr udenfor mit hidtidige jagtområde. 
Daryl først, huset bagefter.
Daryl var en ganske ung og sprød pige fra Ungarn. Billederne er af hende, dem fra soveværelset er taget i huset ( jeg genkendte både gulvtæppe og inventar). Fine små faste bryster, b-skål, som hverken kræver bh eller andre former for støtte for at spidserne peger lige ud i luften. Hun vidste godt at de var både fine og sprøde hvilket hun også gjorde en del ud af. Det havde hun nu ikke behøvet, de var svære at holde øjne, hænder og mund fra. Fine bløde og faste ungpige bryster, jeg tænker 20 år. Jeg havde valgt en halv time til 800kr velvidende at 2 gange var mere end jeg kunne klare, men jeg ville gerne have god tid og masser af blow. Efter at have givet hendes bryster en passende opmærksomhed var det hendes tur til at give min pik tilsvarende opmærksomhed. Blow var godt, fin dybde uden at det var deepthroat på nogen måde og god variation. Jeg kunne havde skudt den af i munden på hende i løbet af 10 min, men da jeg ikke havde valgt nogle ekstra tilkøb måtte jeg finde på noget andet. Først en tur tilbage til brysterne og derefter videre til hende fisse. Hun var helt glat, som i helt galt, det kan ikke have været mange timer siden hun havde været tæt på skraberen. Hun smagte meget lækkert, helt frisk. Det lykkedes at få hun varmet pænt op uden dog uden at en orgasme var inden for rækkevidde. Dertil tror jeg ikke at hun tændte nok på mig, men hun blev tilstrækkeligt våd til at vi kunne gå videre til sex. Hun påførte gummiet, rødt! lige netop den farve gummi har jeg det lidt anstrengt med. Blå, grøn, lilla, gul, hvid/klar rør mig ikke det mindste men lige netop rød klæder mig ikke. Farven havde dog ingen negativ effekt på min pik og jeg gled indenfor i missionæren. Der var dejligt stramt og ingen forstyrrende hænder eller andre forbehold. Det måtte stødes i bund. Det fortsatte lidt tid i det spor, inden vi skiftede til cow-girl. Meget bedre jeg kunne nu både se og røre ved hendes bryster. Hun gled helt ned over pikken, igen uden forstyrrende hænder eller andre forbehold. Det var ganske helt godt uden at være fantastisk, og det krævede da heller ikke lang tid før end at jeg var færdig. 20 min var gået, de resterende blev brugt på at røre ved hende, jeg lod hænderne gå på opdagelse på hendes krop. Det var helt ok.

Huset
Placeret i et industrikvarter, nemt at finde. Indgangen ikke specielt diskret, jeg tænker at de omkringliggende virksomheder hurtigt gennemskuer hvad der foregår. Blev hurtigt lukket ind, det var Daryl selv som åbnede døren, og blev bedt om at sætte skoene i entréen, det har jeg ikke prøvet før.
Efter aftale var indgået på hendes værelse blev jeg sendt i kælderen for et bad. Huset virker stort, jeg så mindst 5 værelser, alle tomme. Jeg så faktisk ikke andre end Daryl. Men jeg tænker at hvis det ikke var en tidlig onsdag eftermiddag midt på måneden, men en aften lige efter løn så kunne der godt være risiko for at møde andre gæster.
Huset virker nyindrettet, vægge er pæne/ nymalet. Det blå tæppe fra billederne er overalt og er uden spor/slidt, ligesom inventaret er pænt og nyt. Ikke dyrt eller noget bare nyt.
Huset virker som sagt stort og på trappen ned til badet var der en større åben reol med mange håndklæder. Hvis de alke skal bruges så skal der en del gæster ind af døren.

Jeg kom for at checke huset ud, men fik også et godt blow og god sex af en ung sprød pige.

Andre annoncer fra samme adresse:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...