Hop til indhold
Guest Sparkster

Luksusfælden og mændenes kontant hævninger

Recommended Posts

Guest Sparkster

Så Luksusfælden er en af min største guilty pleasures :)

Jeg er i særdeleshed blevet stor fan af segmentet hvor økonomien gennemgås, det er sket mere end en gang at "eksperterne" spørger ind til mandens kontant hævninger, de er typisk på 2-3-4000 om måneden. 

Så står den stakkels mand der og har ingen idé om hvad alle de mange kontanter er blevet brugt på, han er lige så forvirret som hans kone/kæreste :)

Er jeg den eneste med der sidder og tænker "Du ved uuuuudemærket hvad de penge er brugt på grissebasse" :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ser frem til at lysthusene tager Dankort eller har en fluesmækker..

Det sidste er måske lidt usikkert..?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Den der kommer i næste uge tænker jeg er et oplagt bud. Så den på viaplay, og manden havde kontanthævninger på 1.500-2.500 kr. Området. Han var single, så mon ikke han fik sig lidt sjov ;-)

Redigeret af Elprebsi

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sparkster skrev, for 25 minutter siden:

Så Luksusfælden er en af min største guilty pleasures :)

Jeg er i særdeleshed blevet stor fan af segmentet hvor økonomien gennemgås, det er sket mere end en gang at "eksperterne" spørger ind til mandens kontant hævninger, de er typisk på 2-3-4000 om måneden. 

Så står den stakkels mand der og har ingen idé om hvad alle de mange kontanter er blevet brugt på, han er lige så forvirret som hans kone/kæreste :)

Er jeg den eneste med der sidder og tænker "Du ved uuuuudemærket hvad de penge er brugt på grissebasse" :)

 

Kunne også være ludomani og at pengene er gået til spilleklub. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sparkster
Elprebsi skrev, for 2 minutter siden:

Den der kommer i næste uge tænker jeg er et oplagt bud. Så den på viaplay, og manden havde kontanthævninger på 1.500-2.500 kr. Området. Han var single, så mon ikke han fik sig lidt sjov ;-)

Det var faktisk det afsnit der fik mig til at tænke på det :D

klinikfuckers skrev, for 1 minut siden:

Kunne også være ludomani og at pengene er gået til spilleklub. 

Joooo. Men så plejer de at tude over det i en halvtimes tid.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har haft besøg af et par gæster, der for sjov...tror jeg da nok....:roll:har sagt, at dette her sex kunne man godt blive afhængig af og snart kan jeg se ham i luksusfælden....griner :P

Men jeg har endnu ikke set nogen af mine gæster i luksusfælden...men ja tror også nogle af mændene udmærket godt ved, hvad de har brugt nogle af deres penge på, men det er jo så  hemmeligt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sparkster

Det ville dog være skide godt TV hvis manden sagde "Yes, de penge er kneppet væk... næste post" :D

Redigeret af Sparkster
Fucking autocorrect

Del dette indlæg


Link til indlæg
klinikfuckers skrev, 1 time siden:

Kunne også være ludomani og at pengene er gået til spilleklub. 

Det andet er sjovere.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kontanthævninger kan jo foretages mere eller mindre smart. Man kan jo ved indkøb i supermarkedet bede om at få f.eks 200 over. Det er ret usynligt, omend det tager lidt tid. Heldigvis har jeg selv separat økonomi, så jeg har ikke problemet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sparkster skrev, for 2 timer siden:

Det var faktisk det afsnit der fik mig til at tænke på det :D

Joooo. Men så plejer de at tude over det i en halvtimes tid.

Ville græde snot i stænger over at have spillet dem væk, en fornuftig mand, han kaster dem efter købedamer:D

Redigeret af DETH

Del dette indlæg


Link til indlæg
ppd skrev, for 6 timer siden:

Ser frem til at lysthusene tager Dankort eller har en fluesmækker..

Det sidste er måske lidt usikkert..?

Fluesmækkeren til Dankort blev afskaffet med udgagen af 2007. Tilbager er kun den til at slå fluer ihjel med.

Del dette indlæg


Link til indlæg
ppd skrev, for 9 timer siden:

Ser frem til at lysthusene tager Dankort eller har en fluesmækker..

Det sidste er måske lidt usikkert..?

Husker da jeg boede i Wien. Og gik på besøg på et bordel nær Lugner City indkøbscentret. Blev vist indenfor. Fandt mig en dejlig pige, og gav mit VISA kort til mutter. Fik kvittering som jeg skulle underskrive, og en kopi til mig. 3 uger senere modtager jeg så en kontoudkrift fra banken. En posteringerne lyder "Stedets navn + stedets adresse + pigens navn". Herligt :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Vendelbo773
Sparkster skrev, for 13 timer siden:

Så Luksusfælden er en af min største guilty pleasures :)

Jeg er i særdeleshed blevet stor fan af segmentet hvor økonomien gennemgås, det er sket mere end en gang at "eksperterne" spørger ind til mandens kontant hævninger, de er typisk på 2-3-4000 om måneden. 

Så står den stakkels mand der og har ingen idé om hvad alle de mange kontanter er blevet brugt på, han er lige så forvirret som hans kone/kæreste :)

Er jeg den eneste med der sidder og tænker "Du ved uuuuudemærket hvad de penge er brugt på grissebasse" :)

 

Ret sjovt med de kontanthævningerB)

Men ellers syntes Jeg, at det er ekstremt pinligt, at der er nogen, der vil deltage i disse programmer og udstille sig selv på den måde.

De fleste er jo fuldstændige blanke, når det kommer til økonomi.

Privatøkonomi burde være et fag i folkeskolen, så alle var rustet til " den rigtige verden".

God dag derude...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Vendelbo773 skrev, for 13 minutter siden:

Ret sjovt med de kontanthævningerB)

Men ellers syntes Jeg, at det er ekstremt pinligt, at der er nogen, der vil deltage i disse programmer og udstille sig selv på den måde.

De fleste er jo fuldstændige blanke, når det kommer til økonomi.

Privatøkonomi burde være et fag i folkeskolen, så alle var rustet til " den rigtige verden".

God dag derude...

Jeg er helt enig i at privatøkonomi burde være et skolefag. Når det er sagt, så er der andre programmer som jeg endnu mindre fatter at folk udstiller sig selv i. Deltagerne i luksusfælden får da som regel en hel del ud af det.

Luksusfælden er faktisk ret lærerigt, vi har set det med vores unger ret mange gange, og indtil videre har de da formået at holde sig fra kviklån og andre "hurtige men dyre" penge. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Vendelbo773
Bear skrev, for 31 minutter siden:

Jeg er helt enig i at privatøkonomi burde være et skolefag. Når det er sagt, så er der andre programmer som jeg endnu mindre fatter at folk udstiller sig selv i. Deltagerne i luksusfælden får da som regel en hel del ud af det.

Luksusfælden er faktisk ret lærerigt, vi har set det med vores unger ret mange gange, og indtil videre har de da formået at holde sig fra kviklån og andre "hurtige men dyre" penge. 

Ja, man kan da selvfølgelig lære, hvad man ikke skal gøre.

Men mange ting er jo nærmest logik for burhøns, hvis man bare har et minimum af økonomisk indsigt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tror ikke folk lærer så meget af Luksusfælden. Programmet har kørt i noget nær 15 år, og det lader til at de sagtens kan finde nye deltagere. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bear skrev, den 21.3.2019 at 10:58:

Luksusfælden er faktisk ret lærerigt, vi har set det med vores unger ret mange gange, og indtil videre har de da formået at holde sig fra kviklån og andre "hurtige men dyre" penge. 

lige et øjeblik her..... er hurtige penge ikke altid de bedste?

https://www.youtube.com/watch?v=8QuSuKcrAeU

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...