Hop til indhold
Aros

Hvem vil du stemme på ? Afstemning på Eroguide

Hvem vil du stemme på ?  

80 medlemmer har stemt

1. 1. Hvem vil du stemme på

• Enhedslisten
      9
    • SF
      2
    • Socialdemokraterne
      19
    • Dansk Folkeparti
      10
    • Det Radikale Venstre
      3
    • Alternativet
      1
    • Kristendemokraterne
      1
    • Klaus Riskær Pedersen
      1
    • Det Konservative Folkeparti
      9
    • Venstre
      7
    • Liberal Alliance
      4
    • Nye Borgerlige
      9
    • Ved ikke/vil stemme blankt
      5

Recommended Posts

Folketingsvalget nærmer sig med hastige skridt.

Jeg mener, at Rejses tidligere afstemninger har vist en meget blå tendens.

Men har det rykket sig ? Udover at @Rejsenetværk vist selv ofte nævner, at han selv vil gå fra blå til rød blok (tror jeg nok, at han mener).

Og stemmen på SF ved vi jo også hvem den kommer fra, så må vi se om der kommer mere end en, måske ligefrem en del. Hvem ved.

Hvis det nu absolut skal være en rød regering, så vil jeg personligt se, at det bedst mulige vil være en Socialdemokratisk mindretalsregering med Mette F, Sass, Vammen osv i spidsen. 

Jeg er ret sikker på, at jeg sidst stemte på Naser Khader fra Det Konservative Folketparti, det mener min hukommelse i hvert fald, selvom det er snart 4 år siden, men Naser Khader stiller ikke op i denne kreds mere, men de forskellige holdningsmålinger man kan tage på nettet, viser, at jeg er mest enig med Ali Aminali også fra Det Konservative Folkeparti. Ham har jeg mødt til vælgermøder og sociale sammenkomster. En usædvanlig fornuftig og reel mand. Jeg synes bestemt, at De Konservative på Borgen kunne gøre det meget meget bedre, jeg synes faktisk ikke de gør det godt nok. Pape og Jarlov gør det ok, men jeg synes der mangler noget, og jeg ser intet lys i Abildgaard overhovedet, godt nok er hun ung og tiltalende, men et lys ser jeg ikke i hende. Mai Mercado har skuffet mig også. Men alligevel hælder jeg til at give Ali Aminali min støtte, men det er ligeså meget fordi han er den han er, og åbenbart er så enig med mig eller omvendt i de målinger, man kan tage på nettet :D

Og efter Naser er skiftet kreds, er det helt åbent hvem der vinder Østjyllands Storkreds, der er ikke en kendt favorit - som jeg ser det.

(Disclaimer: svarer ikke på evt respons fra tvr til mig, da han er på ignore)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Landsbytossen skrev, Lige nu:

Stram Kurs, hvis det havde været muligt.

Seriøst ? 

Jeg har kun valgt opstillingsberettigede partier, da det jo kun er dem, man kan stemme på. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Aros skrev, for 2 minutter siden:

Seriøst ? 

Jeg har kun valgt opstillingsberettigede partier, da det jo kun er dem, man kan stemme på. :)

100 % seriøst.
Tilføjelse: Jeg har heller ikke stemt ovenfor, da jeg pt. kun vil stemme på SK.

Redigeret af Landsbytossen

Del dette indlæg

Link til indlæg
arnen skrev, for 9 minutter siden:

Stram kus’ hvis muligt

Stram kus-(se) ? :D

Spøg til side. 

Landsbytossen skrev, for 7 minutter siden:

100 % seriøst.

Fair nok. Men når du nu ikke kan det, hvad vil du så ? Hvis jeg må spørge ? Lade være med at stemme ? 

Redigeret af Aros

Del dette indlæg

Link til indlæg
Landsbytossen skrev, for 3 minutter siden:

Tilføjelse: Jeg har heller ikke stemt ovenfor, da jeg pt. kun vil stemme på SK.

Ok, det kom efter jeg havde svaret i første omgang.

Redigeret af Aros

Del dette indlæg

Link til indlæg
Aros skrev, for 6 minutter siden:

Fair nok. Men når du nu ikke kan det, hvad vil du så ? Hvis jeg må spørge ? Lade være med at stemme ? 

Jeg har overvejet NB, men jeg kan ikke lide Vermund (hvilket ikke er hendes skyld), og det er vigtigt for mig at føle en vis tiltro til ledelsen af det parti, jeg stemmer på.
DF føler jeg er for populistiske. De skal have vildsvinehegn, så snart en større gruppe mennesker er bange for vildsvin, og så skal ulvene måske reguleres, og der er hele tiden en sag, der også er for dårlig, men når det kommer til stykket, er det kun int. i halvfærdige løsninger overfor indvandere (som fx en grænsekontrol, du kan vade udenom på en gennemsnitlig dag).

De andre partier har jeg ikke meget tilovers for. Skal vi nævne LA formandens stålsatte øjne og ultimatium, hvorefter han solgte sig for en plads i regeringen... Der bliver nok stemt blankt (IRL).

Redigeret af Landsbytossen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Landsbytossen skrev, Lige nu:

Jeg har overvejet NB, men jeg kan ikke lide Vermund (hvilket ikke er hendes skyld), og det er vigtigt for mig at føle en vis tiltro til ledelsen af det parti, jeg stemmer på.
DF føler jeg er for populistiske. De skal have vildsvinehegn, så snart en større gruppe mennesker er bange for vildsvin, og så skal ulvene måske reguleres, og der er hele tiden en sag, der også er for dårlig, men når det kommer til stykket, er det kun int. i halvfærdige løsninger overfor indvandere (som fx en grænsekontrol, du kan vade udenom på en gennemsnitlig dag).

De andre partier har jeg ikke meget tilovers for. Skal vi nævne LA formandens stålsatte øjne og ultimatium, hvorefter han solgte sig for en plads i regeringen... Der bliver nok stemt blankt (IRL).

Ok :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har ikke bestemt, hvor jeg vil sætte mit kryds denne gang. Jeg er dog ikke i tvivl om at det bliver på blå blok. 

Egentlig ville jeg gerne stemme konservativt, men jeg har ikke fundet nogen værdig kandidat endnu. De mangler i den grad oprydning i rækkerne. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg skal stemme blankt ved næste valg, indtil en urokkelig idealist dukker op :P dem der er der nu er alt for flexible og har hykleriske tendenser. Nej tak

Desuden håber jeg at Rasmus Paludan, holder sig langt væk fra dansk politik. Det kan godt være at han har sanset nogle problemer, men hans metode og løsninger er håbløse, uden nogen gavn og virkning. DF eller Pernille er et meget bedre bud, selvom der er den del symbol politik og lappeløsninger i deres politik ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Er alle dem, der plejer at hype LA, gået i seng for i dag? :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Gad vide hvem der mon der står bag den enlige stemme på SF? Det vil nok for evigt forblive et mysterium..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Borende X skrev, for 2 minutter siden:

Er alle dem, der plejer at hype LA, gået i seng for i dag? :D

Du tror ikke, at de har skiftet standpunkt eller om du vil, og det vil du sikkert, at de er blevet klogere ? :D 

LA oplever jo en vælgerflugt ifølge meningsmålingerne. 

Men et andet bud er også, at jeg postede afstemningen efter deres sengetid, som du vist indirekte er inde på :D 

Del dette indlæg

Link til indlæg
tiger skrev, Lige nu:

Gad vide hvem der mon der står bag den enlige stemme på SF? Det vil nok for evigt forblive et mysterium..

Jeg er sikker på personen troede det betød “smiler frækt”.

ellers har jeg ingen forklaring....

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvem skal man stemme på :roll:

Ser man bort fra udlændinge spørgsmålet er det nærmest ligegyldigt om du stemmer på LA eller SF. Det er virkelig små nuanceforskelle på de seneste regeringer. At der skal 90 mandater til flertal gør det hele brunt og grumset

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg stemmer helt sikkert på rød blok !! , Jeg synes mange af dem der stemmer på blå blok , gerne vil have alle goderne af velfærdsstaten , men de vil ikke betale skat, og så hænger det jo ikke sammen , vel ? :)  , også er de tit fattig fine og smarte i en fart , og har ikke forstået hvordan det hænger sammen ,  altså dem der stemmer blåt :),, kys til alle haters ))))) .

Del dette indlæg

Link til indlæg
mac5150 skrev, for 18 minutter siden:

Jeg stemmer helt sikkert på rød blok !! , Jeg synes mange af dem der stemmer på blå blok , gerne vil have alle goderne af velfærdsstaten , men de vil ikke betale skat, og så hænger det jo ikke sammen , vel ? :)  , også er de tit fattig fine og smarte i en fart , og har ikke forstået hvordan det hænger sammen ,  altså dem der stemmer blåt :),, kys til alle haters ))))) .

Ikke forstået hvordan det hænger sammen, tror du skal skrue en kende ned for de alternative urter og lufte grundigt ud :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
DETH skrev, for 2 minutter siden:

Ikke forstået hvordan det hænger sammen, tror du skal skrue en kende ned for de alternative urter og lufte grundigt ud :lol:

Jeg har luftet grundigt ud idag ;) , og jeg ryger ikke nogen alternative urter, det var selvfølgeligt sat lidt på spidsen, men det er jo ikke super langt fra sandheden , og i disse Trump tider skal man jo give lidt gas , ikke sandt ? :) . 

Del dette indlæg

Link til indlæg
mac5150 skrev, for 5 minutter siden:

Jeg har luftet grundigt ud idag ;) , og jeg ryger ikke nogen alternative urter, det var selvfølgeligt sat lidt på spidsen, men det er jo ikke super langt fra sandheden , og i disse Trump tider skal man jo give lidt gas , ikke sandt ? :) . 

Lidt på spidsen, var din mor også kun lidt gravid da hun ventede dig :huh: :lol:

Redigeret af DETH

Del dette indlæg

Link til indlæg
DETH skrev, for 8 minutter siden:

Lidt på spidsen, var din mor også kun lidt gravid da hun ventede dig :huh: It's always the retard with the flamethrower :P

haha, nå nå nu bliver vi personlige, bare rolig jeg tager det ikke så tungt, jeg prøver jo kun på at hjælpe dig til at blive lidt kloger, the retard thing i got , but the flamethrower thing i didnt get ??? , kan du oplyse mig der min store blå master ? . :)  tak  .

Redigeret af mac5150

Del dette indlæg

Link til indlæg
mac5150 skrev, for 48 minutter siden:

haha, nå nå nu bliver vi personlige, bare rolig jeg tager det ikke så tungt, jeg prøver jo kun på at hjælpe dig til at blive litd kloger, the retard thing i got , but the flamethrower thing i didnt get ??? , kan du oplyse mig der min store blå master ? . :)  tak  .

Hahah nej ikke personlig ment, den med flamekasteren virker ikke uden billede til, og mods blir mopsede hvis vil bruger billeder til at svare med, så slettede den igen. 

Redigeret af DETH

Del dette indlæg

Link til indlæg
DETH skrev, for 1 minut siden:

ok , men bare rolig, jeg tilgiver dig for alle dine synder også videre . Jeg tænker vi er enige om at vi er uenige, eller hva ? :) .

Del dette indlæg

Link til indlæg
mac5150 skrev, for 2 minutter siden:

ok , men bare rolig, jeg tilgiver dig for alle dine synder også videre . Jeg tænker vi er enige om at vi er uenige, eller hva ? :) .

Hvis du skal tilgive mig for mine synder, så kommer du ikke i seng i dag. Uenighed er grundlaget for debat, så lad os forsat være uenige. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
DETH skrev, Lige nu:

Hvis du skal tilgive mig for mine synder, så kommer du ikke i seng i dag. Uenighed er grundlaget for debat, så lad os forsat være uenige. 

oki doki, men jeg er nød til at hoppe i seng nu , det der arbejde kalder kl. 7:00 imorgen ,,nogen skal jo betale den skat der, right ? ))) . god nat og sov godt ;) :) .

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...