Hop til indhold
larsen9988

Malissa i vejle - hun kan Massage og meget mere

Recommended Posts

hej - jeg er blevet vild med Thaipiger og Massage - kontaktede hende og fik en aftale på en time - hun ser dejlig ud og virker sød. hun taler godt engelsk - OG det bedste er - HUN kan det der med Massage - hele vejen -super dejligt - kan næsten ikke blive bedre - da det kom til slut - gik hun bare i gang med  en af de bedste bj. jeg har fået- ingen begrænsninger - bare der ud af - hun sluttede af med at ride på mig - jeg kunne ikke klare mere -desværre - så jer der læser dette  positivt- prøv hende - jeg vil gøre det igen, næste uge - ps. blot til info - der er IKKE tale om aftale - kun info til jer der kan bruge dette.

https://annoncelight.dk/showad/271901

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
larsen9988 skrev, for 16 timer siden:

hej - jeg er blevet vild med Thaipiger og Massage - kontaktede hende og fik en aftale på en time - hun ser dejlig ud og virker sød. hun taler godt engelsk - OG det bedste er - HUN kan det der med Massage - hele vejen -super dejligt - kan næsten ikke blive bedre - da det kom til slut - gik hun bare i gang med  en af de bedste bj. jeg har fået- ingen begrænsninger - bare der ud af - hun sluttede af med at ride på mig - jeg kunne ikke klare mere -desværre - så jer der læser dette  positivt- prøv hende - jeg vil gøre det igen, næste uge - ps. blot til info - der er IKKE tale om aftale - kun info til jer der kan bruge dette.

https://annoncelight.dk/showad/271901

 

 

Hej Larsen 9988.

 

Tak for din beretning. 

Hvor meget måtte du betale for sådan en tur?

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
larsen9988 skrev, den 20/3/2019 at 19:12:

hej - jeg er blevet vild med Thaipiger og Massage - kontaktede hende og fik en aftale på en time - hun ser dejlig ud og virker sød. hun taler godt engelsk - OG det bedste er - HUN kan det der med Massage - hele vejen -super dejligt - kan næsten ikke blive bedre - da det kom til slut - gik hun bare i gang med  en af de bedste bj. jeg har fået- ingen begrænsninger - bare der ud af - hun sluttede af med at ride på mig - jeg kunne ikke klare mere -desværre - så jer der læser dette  positivt- prøv hende - jeg vil gøre det igen, næste uge - ps. blot til info - der er IKKE tale om aftale - kun info til jer der kan bruge dette.

https://annoncelight.dk/showad/271901

 

 

Jeg har lige været hos Malissa, bestilte en gang hård massage, hun tog 500 for hård massage og det var alle pengene værd. Hun ser godt ud, har en krop man for lyst til, så da jeg skulle om på ryggen spurgte hun om jeg var sikker på at massage var nok,  lillemand var meget begejstret, så vi aftalte fp, og det var UG , hun “virker villig” og har en utrolig dejlig blød krop.

jeg må sige det var som førhen,     aftaler en gang massage, har det godt, kemien passer og vi bliver enige om at udvide til fp.

larsen har ret, en rigtig god oplevelse

Del dette indlæg


Link til indlæg

Efter selv at have besøgt Malissa må jeg bare også sige hun er med på det hele. Hun har indlevelsesevne, er serviceminded og hun ka li selv, at få noget ud af sex'en (tror da hun fik en lille o......).

Hun skal helt klart besøges  igen!

Det er i en "klinik" og svaret på eget spørgsmål ja hun tungekysser (meget endda)!

Del dette indlæg


Link til indlæg
gamlingen skrev, den 14/4/2019 at 14:48:

Efter selv at have besøgt Malissa må jeg bare også sige hun er med på det hele. Hun har indlevelsesevne, er serviceminded og hun ka li selv, at få noget ud af sex'en (tror da hun fik en lille o......).

Hun skal helt klart besøges  igen!

Det er i en "klinik" og svaret på eget spørgsmål ja hun tungekysser (meget endda)!

Det hele.  Alså sport i to’eren er også tilladt?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, 1 time siden:

Hun omtaler det i sin annonce ;)

 

Det der flere der gør. Nå det så kommer til stykket, så det min. 500 kr  extra, eller no no to big.

Del dette indlæg


Link til indlæg
dealmaker skrev, for 46 minutter siden:

Det der flere der gør. Nå det så kommer til stykket, så det min. 500 kr  extra, eller no no to big.

Ja, ja men du spurgte om du kunne prikke numse, ikke om det kostede ekstra ;) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
dealmaker skrev, for 3 minutter siden:

Jep. Og det var ikke dig jeg spurgte ;)

Altså mig? 

Det var mig du citerede i forbindelse med dit spørgsmål ? 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...