Hop til indhold
Danielstamov

Forfærtelig oplevelse Whitney

Recommended Posts

Jeg melder mig i klubben, var forbi for ca. 2 mdr siden - meget mærkeligt besøg.........

Ikke ret meget af det aftalte blev til noget, og midt i det hele skulle "hun" ryge, næppe en alm. cigaret......

Kommer ALDRIG der mere.

Der er langt mellem det der dur, som det er nu vil jeg kun besøge Kiki og Alana (har begge besøg til gode skal siges)

Del dette indlæg


Link til indlæg

I har fuldstædigt ret i jeres observationer. Og egentligt er det lidt synd for hun har en dejlig fast røv og og en lækker pik hun er bare ikke nærværende overhovedet.

Hun kunne trænge til lidt undervisning i markedsføring så kunne det blive en hel god oplevelse.:) Men jeg vil ikke anbefale at besøge hende der må være bedre alternativer på markedet.

Er der forøvrigt nogle transer som i kan anbefale på sjælland/hovedstaden, de behøver ikke at være bedøvende smukke bare, varme, liderlige og kunne tage en pik til roden.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Oralkaj
norbert skrev, den 20.3.2019 at 20:50:

Jeg melder mig i klubben, var forbi for ca. 2 mdr siden - meget mærkeligt besøg.........

Ikke ret meget af det aftalte blev til noget, og midt i det hele skulle "hun" ryge, næppe en alm. cigaret......

Kommer ALDRIG der mere.

Der er langt mellem det der dur, som det er nu vil jeg kun besøge Kiki og Alana (har begge besøg til gode skal siges)

Dada er særdeles servicevenlig - og leverer som aftalt

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kenderen
nylonfyr skrev, for 2 timer siden:

Hej. Du skriver at Dada leverer, kan du uddybe? Hvad med sperm, og kys? 

Hvem er Dada ? har aldrig set en annonce på hende

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...