Hop til indhold
Sexeren

Olivia, Odense

Recommended Posts

Havde været ude hele dagen, så godt klædt på, men svedig..

Bestilte tid, måtte vente i 30 min.. inden der var muligt at komme på besøg..

Modtaget i bagdøren, ved køkken trappen..

Ind i værelset, aftalte menu, og betalte.

Af med kluns og i bad..

Tilbage, hvor Olivia gnubbede bagdelen, mod mig, mens jeg havde hænderne på forsiden og nød de dejlige bryster, uden på det hvide lingeri..,

som dog hurtigt blev fjernet, og så var der kramme mulighed og pirring af de små, men meget følsomme vorter..

På knæ på madrassen, kyssede jeg de dejlige små baller, mens der blev følt i skridtet.. af med de små hvide trusser.

så blev hun rundt og så begyndte jeg at smage på herlighederne,, efter lyd, nød hun det, men det gjorde jeg også..

Mente så at nu var det tid til lidt kysseri, mens jeg legede med den våde følsomme sprække..

Ikke de store gnaver kys, meget forsigtige kys,,, 

Lidt berøring af det strittende rør, og så var det tid til blow..

Det kunne virkelig til ug,, pirring og dybt,, det dunkede i dyret..

På med gumme, som blev suttet på, og op og ride, udmærket ridetur, Olivia ville så have den i dogging, fint med mig..

Efter indtrængning, kunne der banket i bund, men der kom en kommentar, den er stor, så blev det lidt mere forsigtigt.

Jeg foreslog selv at afslutte med blow, som jeg startede med.. og i 69 med udsyn til sprækken og lidt slikken.

Blow blev afsluttet med håndstryg, som sendte en ladning op på hendes lille petit krop og bryster..

Så var det tid til bad, og i tøjet,

Blev lukket ud af køkkendøren igen..

Sexeren

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...