I love it 59 Skrevet 20. Marts, 2019 Ok, indrømmet, jeg er ved at få en svaghed for de ungarske piger der kommer til DK i øjeblikket Har tidligere med stor succes besøgt 2 ungarske piger ude i Ørestaden, så da jeg så Riley's annonce og så billederne, så var valget nemt denne dag, annoncerne er bygget op lidt på samme måde, og med stort set de samme tilbud, så tænkte de nok kendte hinanden Inden jeg forlod kontoret havde jeg fået fat i hende over SMS, og vi fik aftalt en tid, så det passede med jeg kunne svinge forbi på vejen hjem, hun holder til på Vesterbro ikke langt fra Dybbølsbro station Fik ikke den bedste start da jeg ankom 10 min for sent, men hun åbnede stadig døren med et smil kun iført det frækkeste undertøj, undskylder for min forsinkelse og bliver lukket ind i en rigtig fin lejlighed, hun lever bestemt op til billederne og endnu engang rammer jeg en vandvittig smuk og lækker krop... I love it Vi havde SMS'et omkring hvad jeg kunne tænke mig, og havde læst omkring hendes penis massage, HJ er inkluderet i prisen, men hun havde lovet mig at de ekstra 200kr for den specielle massage var pengene værd, og da jeg er en semi naiv mand med et godt hjerte, så var jeg jo nem at overtale, så fik bestilt en omgang B2B med den ekstra massage, pengene skiftede hænder og vi var nu klar til at gå i gang. Blev smidt en tur i bad, hvilket jeg altid ønsker alligevel, vi ved vel alle godt at man nok ikke altid dufter som om morgen, når man har siddet på et lummert kontor hele dagen, badeværelset var ligesom resten af lejligheden rigtig fint, de piger har sgu sans for orden,var det samme ude i Ørestaden, lige før jeg overvejer at få hende som rengørings kone, men det rækker mine finanser nok ikke til. Ind på værelset og af med håndklædet, hun startede med en god omgang massage, hun tog faktisk ret godt fast i det første stykke tid, inden hun gik over til selve B2B delen, normalt er jeg mest til at bare at ligge og tage imod, men kunne ikke holde mig fra at røre hendes alt for lækre bryster og den super dejlige røv, hvilket hun på intet tidspunkt protesterede i mod. Flaget var hejst så hårdt at du kunne holde orange scene op på Roskilde. Hun begyndte med sin specielle penis/balls massage, må indrømme at jeg var helt væk i min egen drømmeverden og bare tog imod, men det var helt fantastisk, og jeg endte med at skyde ud over det hele. Var så drænet efter jeg var kommet, at jeg bare lå 5 min og bare kiggede op i loftet imens vi hyggesnakkede lidt, Hyggeligt. Efter jeg var kommet til hægterne og fik lov til at tage et bad igen, sendte hun mig ud af døren med et smil, ja mit smil sidder der stadig. Riley's Krop = Lækker Væremåde = lækker Service/ydelser = Pefekt Indlevelse = Super Fik jeg wellness = meget Gentagelses faktor = Når der kommer løn igen. Så alt i alt var det bestemt money well spend. Jeg ser hun også tilbyder massage med hendes veninde, er der nogle der har prøvet dette? 8 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr.Epic 41 Skrevet 20. Marts, 2019 I love it skrev, for 2 timer siden: Ok, indrømmet, jeg er ved at få en svaghed for de ungarske piger der kommer til DK i øjeblikket Har tidligere med stor succes besøgt 2 ungarske piger ude i Ørestaden, så da jeg så Riley's annonce og så billederne, så var valget nemt denne dag, annoncerne er bygget op lidt på samme måde, og med stort set de samme tilbud, så tænkte de nok kendte hinanden Inden jeg forlod kontoret havde jeg fået fat i hende over SMS, og vi fik aftalt en tid, så det passede med jeg kunne svinge forbi på vejen hjem, hun holder til på Vesterbro ikke langt fra Dybbølsbro station Fik ikke den bedste start da jeg ankom 10 min for sent, men hun åbnede stadig døren med et smil kun iført det frækkeste undertøj, undskylder for min forsinkelse og bliver lukket ind i en rigtig fin lejlighed, hun lever bestemt op til billederne og endnu engang rammer jeg en vandvittig smuk og lækker krop... I love it Vi havde SMS'et omkring hvad jeg kunne tænke mig, og havde læst omkring hendes penis massage, HJ er inkluderet i prisen, men hun havde lovet mig at de ekstra 200kr for den specielle massage var pengene værd, og da jeg er en semi naiv mand med et godt hjerte, så var jeg jo nem at overtale, så fik bestilt en omgang B2B med den ekstra massage, pengene skiftede hænder og vi var nu klar til at gå i gang. Blev smidt en tur i bad, hvilket jeg altid ønsker alligevel, vi ved vel alle godt at man nok ikke altid dufter som om morgen, når man har siddet på et lummert kontor hele dagen, badeværelset var ligesom resten af lejligheden rigtig fint, de piger har sgu sans for orden,var det samme ude i Ørestaden, lige før jeg overvejer at få hende som rengørings kone, men det rækker mine finanser nok ikke til. Ind på værelset og af med håndklædet, hun startede med en god omgang massage, hun tog faktisk ret godt fast i det første stykke tid, inden hun gik over til selve B2B delen, normalt er jeg mest til at bare at ligge og tage imod, men kunne ikke holde mig fra at røre hendes alt for lækre bryster og den super dejlige røv, hvilket hun på intet tidspunkt protesterede i mod. Flaget var hejst så hårdt at du kunne holde orange scene op på Roskilde. Hun begyndte med sin specielle penis/balls massage, må indrømme at jeg var helt væk i min egen drømmeverden og bare tog imod, men det var helt fantastisk, og jeg endte med at skyde ud over det hele. Var så drænet efter jeg var kommet, at jeg bare lå 5 min og bare kiggede op i loftet imens vi hyggesnakkede lidt, Hyggeligt. Efter jeg var kommet til hægterne og fik lov til at tage et bad igen, sendte hun mig ud af døren med et smil, ja mit smil sidder der stadig. Riley's Krop = Lækker Væremåde = lækker Service/ydelser = Pefekt Indlevelse = Super Fik jeg wellness = meget Gentagelses faktor = Når der kommer løn igen. Så alt i alt var det bestemt money well spend. Jeg ser hun også tilbyder massage med hendes veninde, er der nogle der har prøvet dette? Hvad indebærer penismassagen? Er det bare noget alá en gang deluxe-handjob med ekstra avancerede bevægelser eller? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
I love it 59 Skrevet 21. Marts, 2019 Mr.Epic skrev, for 18 timer siden: Hvad indebærer penismassagen? Er det bare noget alá en gang deluxe-handjob med ekstra avancerede bevægelser eller? Ja hvad indebærer det egentlig, for mit vedkommende var det en total afstressende og dejlig oplevelse, at penis og boller fik så meget kærlighed og berøring... men ja et top deluxe-handjob er nok den korte historie og ellers findes der gode videoer på nettet om penis massage 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 21. Marts, 2019 Mr.Epic skrev, for 18 timer siden: Hvad indebærer penismassagen? Er det bare noget alá en gang deluxe-handjob med ekstra avancerede bevægelser eller? Der er jo mange varianter, jeg kender den som bruges i tantra sammenhæng. Også her der mange varianter idet hver massør har sin måde, som i øvrigt tilpasses det aktuelle forløb. Det kan bedst beskrives som en penis massage, hvor hele kroppen inddrages. Et håndjob består jo normalt i at pigen river i pomfritten, evt leget lidt med bolleren, og måske lidt nussen af anus. Men der arbejdes meget koncentreret hen mod at få skudt kanonen af i en fart. Ved penis massage er selve ejaklationen lidt underordnet, omend den som regel sker. Man kan også anskue det som: Ved HJ er målet at få ejakulation, ved penis massage er måle velvære over længere tid herunder aktivering af hele kroppen som erogen zone. Eller når du drikker en øl. Nogen åbner flasken, sætter den for munden og i 3-4 slurke er den tom. Andre åbner flasken, tager et lille sip, ruller øllet rundt i munden, smager på det, noterer hvordan kulsyren kildrer i næsen. Kigger på den flotte etikette, tager en pæn slurk mere som synkes langsomt. Giver dig tid til at bemærke alle de fine smagsnuancer øllet afgiver efterhånden som det går i reaktion med dit spyt og rammer smagsløgene i forskellige fortyndinger. Du læser lidt på etiketten, kigger ud af vinduet og føre flasken til munde, ..........og, og så er der gået en time og nydelsen af godt øl sidder i dig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
I love it 59 Skrevet 22. Marts, 2019 Aarhuselsker skrev, for 22 timer siden: Der er jo mange varianter, jeg kender den som bruges i tantra sammenhæng. Også her der mange varianter idet hver massør har sin måde, som i øvrigt tilpasses det aktuelle forløb. Det kan bedst beskrives som en penis massage, hvor hele kroppen inddrages. Et håndjob består jo normalt i at pigen river i pomfritten, evt leget lidt med bolleren, og måske lidt nussen af anus. Men der arbejdes meget koncentreret hen mod at få skudt kanonen af i en fart. Ved penis massage er selve ejaklationen lidt underordnet, omend den som regel sker. Man kan også anskue det som: Ved HJ er målet at få ejakulation, ved penis massage er måle velvære over længere tid herunder aktivering af hele kroppen som erogen zone. Eller når du drikker en øl. Nogen åbner flasken, sætter den for munden og i 3-4 slurke er den tom. Andre åbner flasken, tager et lille sip, ruller øllet rundt i munden, smager på det, noterer hvordan kulsyren kildrer i næsen. Kigger på den flotte etikette, tager en pæn slurk mere som synkes langsomt. Giver dig tid til at bemærke alle de fine smagsnuancer øllet afgiver efterhånden som det går i reaktion med dit spyt og rammer smagsløgene i forskellige fortyndinger. Du læser lidt på etiketten, kigger ud af vinduet og føre flasken til munde, ..........og, og så er der gået en time og nydelsen af godt øl sidder i dig. @Aarhuselsker tak for hjælpen med den lidt længere version Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Observer1980 Skrevet 23. Marts, 2019 Kan 100% tilslutte mig den positive anmeldelse af Rileys btb massage. Besøgte hende i morges og havde den mest vidunderlige oplevelse. Har stadig en fantastisk fornemmelse i kroppen og kommer til at sove som et lille barn i nat. Riley er virkelig god til at bruge sin fantastiske krop til at massere alle afkroge af kroppen. Hun bruger tilmed varm olie, hvilket gør oplevelsen endnu mere afslappende og afstressende. Hun er tilmed meget berøringsvenlig og utrolig sød at snakke med. Hun bliver her vist en uge mere så det gælder bare om at komme afsted. Jeg skal i hvert fald have en omgang mere snart. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LivsnyderKBH 1 Skrevet 1. Maj, 2019 Fantastisk tur hos RIley i dag, hun leverer 100% og hun er bare dejlig. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Don_Vito 44 Skrevet 1. Maj, 2019 Er hendes bryster ægte eller er der silicone involveret? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Don_Vito 44 Skrevet 1. Maj, 2019 Nogle af jer, som har været hos hende, som kan fortælle om hendes bryster er ægte eller om der er pillet ved dem? På billederne ser de ok naturlige ud. Jeg må indrømme at jeg ikke er så meget til det fylde halløj. Tak på forhånd! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
EnFyrFraKBH 84 Skrevet 3. Maj, 2019 Nogen der har har prøvet hendes tilbud med B2B og 2 piger? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9525 Skrevet 4. Maj, 2019 Aarhuselsker skrev, den 21.3.2019 at 11:47: Det kan bedst beskrives som ... Nu blev der vel spurgt til det Riley leverer? Men andre kan måske perspektivere deres oplevelse til din beskrivelse. Jeg har været der og fået tilbuddet med penismassage, og det var ikke noget særligt. Ikke i nærheden af beskrivelsen fra @Aarhuselsker. Jeg har fået meget bedre i den stil andre steder. Hun er lækker, men forvent ikke slank som billederne antyder (trak ikke ned for mig). Varm olie er lækkert, hendes væremåde helt i top - sød og imødekommende. Jeg kan ikke lade være med at tænke, at dem der priser hendes ydelser til skyerne må have begrænset erfaring med tilsvarende andre steder. Hun ligger i den gode ende, men ikke mere end det. Det er selvfølgelig kun baseret på en enkelt oplevelse. Jeg har faktisk overvejet en gentagelse, for hun er en lækker kvinde, ikke voldsomt dyr, og måske var jeg bare uheldig, og hun kan måske levere bedre end det jeg oplevede. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
storefrederik 178 Skrevet 4. Maj, 2019 Jeg har både besøgt Riley og Sierra. Riley har et meget frækt ansigt, men for mig trækker silikone brysterne lidt ned - Sierras ægte små bryster er for mig bedre at lege med. Sierra kom også meget tættere på mig, hvilket gjorde det noget mere intimt (ingen af dem udførte pussy slide, som jeg har set andre skrive om). Sierra kunne jeg godt finde på at besøge igen, men ingen af de to får for mit vedkommende perfekt score. De har begge en stor røv, Rileys ret veltrænet, uden af jeg vil beskrive dem som overvægtige på nogen måde. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
EnFyrFraKBH 84 Skrevet 5. Maj, 2019 Tak for en fin og detaljeret beskrivelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GrayNinja 932 Skrevet 6. Maj, 2019 (edited) Bebop skrev, den 4/5/2019 at 11:30: Nu blev der vel spurgt til det Riley leverer? Men andre kan måske perspektivere deres oplevelse til din beskrivelse. Jeg har været der og fået tilbuddet med penismassage, og det var ikke noget særligt. Ikke i nærheden af beskrivelsen fra @Aarhuselsker. Jeg har fået meget bedre i den stil andre steder. Hun er lækker, men forvent ikke slank som billederne antyder (trak ikke ned for mig). Varm olie er lækkert, hendes væremåde helt i top - sød og imødekommende. Jeg kan ikke lade være med at tænke, at dem der priser hendes ydelser til skyerne må have begrænset erfaring med tilsvarende andre steder. Hun ligger i den gode ende, men ikke mere end det. Det er selvfølgelig kun baseret på en enkelt oplevelse. Jeg har faktisk overvejet en gentagelse, for hun er en lækker kvinde, ikke voldsomt dyr, og måske var jeg bare uheldig, og hun kan måske levere bedre end det jeg oplevede. Det er også værd at bemærker hvordan den her gruppe af piger overhængende bliver rost af profiler som er ganske nye: @I love it oprettet feb 2019 @Observer1980 oprettet mar 2019 @LivsnyderKBH operettet april 2019 Tror der var et par flere i nogle af de andre tråde. Jeg beskylder ikke noget for noget jeg kan blot sige at jeg personligt er meget skeptisk over for nyoprettet profiler der roser en pige til skyerne. Min mistro bliver blot større hvis de reagere på kritik med agressivitet eller med næp og klør holder fast i at pigen er amaze og ikke respekter at andre kan have andre oplevelser. Dette er helt generelt jeg har denne holdning. Redigeret 6. Maj, 2019 af GrayNinja 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
average joe 260 Skrevet 6. Juni, 2019 Nå er tilbage fra ferie, og trænger til en god massage, ser ud til Riley godt kunne være et besøg værd, nogen der ved hvor lang tid hun er her endnu? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thomsen 904 Skrevet 7. Juni, 2019 GrayNinja skrev, den 6/5/2019 at 13:02: Jeg beskylder ikke noget for noget jeg kan blot sige at jeg personligt er meget skeptisk over for nyoprettet profiler der roser en pige til skyerne. Min mistro bliver blot større hvis de reagere på kritik med agressivitet eller med næp og klør holder fast i at pigen er amaze og ikke respekter at andre kan have andre oplevelser. Dette er helt generelt jeg har denne holdning. Jeg deler din mistanke, som udgangspunkt. Hvis ros bestyrkes af en mere erfaren bruger, som jeg har tiltro til, så kan jeg overtales. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
rb_68 14 Skrevet 7. Juni, 2019 Tror sgu det er en fuser Fsldt over denne her på Insta. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
average joe 260 Skrevet 7. Juni, 2019 rb_68 skrev, for 4 timer siden: Tror sgu det er en fuser Fsldt over denne her på Insta. Hun er satme lækker, hende tror jeg godt jeg kunne finde et par tusser til Men nej tvivler på det er hende der åbner, desværre. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Observer1980 Skrevet 20. Juni, 2019 (edited) Hermed en opdateret anmeldelse af flere gode oplevelser hos denne ungarske godte. Nu er jeg ikke professionel anmelder, men har over 10 års erfaring med besøg på diverse massage-klinikker med en del op- og nedture helt bogstaveligt Besøgte Riley igen forleden og hun leverer altid varen i form af en nærværende og sansefyldt BTB oplevelse - nok det tætteste du kan komme på GFE uden de sædvanlige sextilnærmelser man altid oplever på thai-klinikker. Her kan du endelig nyde massagen, lukke øjnene og mærke hendes lækre krop over det hele. Kroppen er samba like med perfekt timeglas figur, brysterne store, lækre og bløde og du kan frit røre og gramse under seancen - med gentlemans touch naturligvis Du får tilbudt bad både før og efter uden det modregnes i tiden og du får max. value med 90% BTB og 10% normal massage, tilmed med varm olie som virkelig afstresser kroppen. Elsker selv at få pussy slide hvor pigen ligger ovenpå dig og glide frem og tilbage henover lillemanden. Det tilbyder hun desværre ikke, istedet får du den sædvanlige brystdans på tværs af kroppen. Helt fint dog med plads til forbedring. Afslutningen er helt efter bogen og hun er meget indlevende. Penismassagen der tilbydes som bonus bemærkede jeg dog ikke som noget særligt - mere et traditionelt og veludført hj. Stedet: 8/10 - rent og pænt men lidt dunkelt Pigen: 9/10 - sød og rar og utroligt snakkende før og efter seancen Massagen: 8/10 - Fed oplevelse. Hun burde dog være lidt frækkere efter mine personlige præferencer. Hvad angår hendes billeder ligner hun dem alle på en prik ud fra min vurdering. Faktisk meget flottere i virkeligheden. Varm anbefaling herfra hvis du udelukkende går efter den gode massage oplevelse efter en lang arbejdsdag. Sex tilbydes ikke og det bør hun ikke ændre på. Redigeret 20. Juni, 2019 af Observer1980 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg