Hop til indhold
69Niels

MARTINNA, Klarskov/Vordingborg

Recommended Posts

69Niels skrev, den ‎20‎-‎03‎-‎2019 at 08:38:

Kære brødre.

Er der nogle der har besøgt denne lækre godte ?

https://massage.side6.dk/martinna

Må sige hun ser lækker ud på billederne.

På forhånd tak.

kørte en søndags tur til Klarskov, hvor jeg mødte pigen fra linket. 

hun var dog mørkere i huden, og huden så lidt mere " træt " ud end på fotos. men det var pigen, bare lidt photoshoppet.

spurgte pr sms om dominans, selv om hun ikke direkte tilbød det i annoncen. svarede hurtigt med et " yes "

spurgte til pris for 30 min med dominans. svarede hurtig med " 1000 ".

fik adressen med besked om at sms 10 min før ankomst.

blev mødt i døren, af en køn glad pige vil gætte på hun er fra columbia, hun talte kun spansk, så vi måtte bruge hendes telefon hvor hun havde en app der kunne oversætte sprog, det var lidt " op af bakke ".

dominansen bestod af lussinger på kinder, niv og bid i brystvorter, 69 er hvor hun uden jeg opdagede det, monteret kondom med munden.

så hende op og ride, jeg valgte så missionær med hendes ben op på skulderne, så måtte jeg overgive mig.

så alt i alt = god oplevelse med en pige der vil gøre det yderste for at tilfredsstille, og ikke ser på uret.

vil ikke genbesøge, kun pga  det for bøvlet ikke at kunne forstå hinanden, uden hjælp fra telefon.

ps. hendes bryster, sjældent har jeg set så flotte naturlige bryster, der bare sad så flot.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Takker for svar.

Det er lidt øv når der bliver sms godt på engelsk og så når man endelig kommer frem kan de ikke to ord engelsk . Øv

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...