Hop til indhold

Recommended Posts

Guest Alkoholikeren

Hun ser godt nok hot ud, syntes der er forskel på foto 4 og de øvrige face fotos...tag en tur for holdet og del erfaringen..det ser ud til at hun har været en del i jylland, hvis det er den samme Soda som anmeldes i den jyske del af thai forum.

bh

Alko

Redigeret af Alkoholikeren

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har været forbi for ca 4 uger siden. Jeg synes massagedelen var noget rodet og ikke særligt godt. Sexen var ikke noget jeg husker for andet end en aflevering. Hun er bestem køn og lidt buttet, men det genere ikke mig. Hun er næsten ikke til at kommunikere med da hendes engelske er meget dårligt. Det jeg husker bedst var da jeg gik ud af døren, der tænkte jeg øv skulle have valgt en af de sikre i stedet. 

Måske var det kemi. For mig var det en kedelig omgang. 

Savføren 

Redigeret af Savføren

Del dette indlæg


Link til indlæg
Alkoholikeren skrev, den 20.3.2019 at 08:01:

Hun ser godt nok hot ud, syntes der er forskel på foto 4 og de øvrige face fotos...tag en tur for holdet og del erfaringen..det ser ud til at hun har været en del i jylland, hvis det er den samme Soda som anmeldes i den jyske del af thai forum.

bh

Alko

Det er ihvertfald de samme billeder der blev brugt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Jesper M.

Har også været forbi uden at det var den store succes. Ansigtet langt pænere en kroppen. Lidt ligegyldig b2b og fuldpakke uden de store højdepunkter (andet end afslutningen selfølgelig :-)).

kommer ikke igen.

 

mvh Jesper 

Redigeret af Jesper M.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...