Hop til indhold
youngatheart

Denne gruppe er totalt ubrugelig uden at folk skriver bynavn på

Recommended Posts

Synes det er super fint der er denne gruppe herinde, men har samtidigt opgivet at bruge den til noget, da det jo er totalt uoverskueligt når folk ikke skriver hvor det drejer sig om i Danmark. Er jo nærmest en umulig opgave at skulle åbne samtlige indlæg, for bare at finde ud af at det er København osv osv, når det ikke vedrører en. Hvorfor kan man ikke gøre det til en vane at skrive pigens navn og så by eller landsdel i overskriften. Ville jo hjælpe alle herinde med at se om det har relevans for en selv ???

  • Synes godt om 10
  • Tak 1
  • Sørgelig 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvor ofte tror du ik at det er omvendt for os andre? Tja... jeg brokker mig aldrig over det, men nu hvor du gør det så vil jeg godt lige ha lov til at brokke mig over dig.

Stop dig selv og tag en tudekiks!

  • Synes godt om 3
  • Forvirret 1
  • Sørgelig 2
  • Vred 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der må være regler jeg ikke var bekendt med. Jeg troede godt at jeg som Fynbo måtte besøge en sugardate i København?

Med SD må selve pigen da være vigtigere end geografien. Hvis du bare vil have tilgængelig fisse i dit nærområde, så kan jeg anbefale de forskellige GP subfora herinde. 

  • Synes godt om 1
  • Sørgelig 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Trist at man bliver opfordret til at tage en tudekiks, når man appellerer til at man skal hjælpe hinanden, når man laver en efterlysning eller anmeldelse. :rolleyes:

  • Synes godt om 5
  • Tak 3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det er vel ikke alle som har tid til at læse alle indlæg, - derfor er det rigtig godt at der i overskriften står hvor vi er henne i dk.

- og til Klumpen: spis selv din tudekiks, og sæt dig hen i en krog til du er blevet god igen.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Klumb skrev, for 4 timer siden:

Hvor ofte tror du ik at det er omvendt for os andre? Tja... jeg brokker mig aldrig over det, men nu hvor du gør det så vil jeg godt lige ha lov til at brokke mig over dig.

Stop dig selv og tag en tudekiks!

Omvendt? 

Hvad mener du? At du irriteres over der er navn og lokation i overskriften? 

 

  • Synes godt om 3
  • Tak 1
  • Haha 3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvorfor i alverden kommer jeg til at tænke på "hende her"? :D

  • Synes godt om 1
  • Haha 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Klumb skrev, for 9 timer siden:

Hvor ofte tror du ik at det er omvendt for os andre? Tja... jeg brokker mig aldrig over det, men nu hvor du gør det så vil jeg godt lige ha lov til at brokke mig over dig.

Stop dig selv og tag en tudekiks!

Hvor er du dog intetsigende, men du lever da op til dit navn !!!

Redigeret af youngatheart
  • Sørgelig 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gentleman Panda skrev, for 6 timer siden:

Der må være regler jeg ikke var bekendt med. Jeg troede godt at jeg som Fynbo måtte besøge en sugardate i København?

Med SD må selve pigen da være vigtigere end geografien. Hvis du bare vil have tilgængelig fisse i dit nærområde, så kan jeg anbefale de forskellige GP subfora herinde. 

Så du forstod ikke den grundlæggende mening med mit opslag ?  Fint nok, du kører bare til København så, og så håber jeg da for dig at det ikke er en der brander dig af når du er nået derover, for der foregår jo næsten ikke noget snyd mht sugardating ( ironi kan forekomme )

  • Tak 1
  • Sørgelig 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
youngatheart skrev, for 16 timer siden:

Hvor er du dog intetsigende, men du lever da op til dit navn !!!

Hahah kom du lige af med din arrighed der? :lol: Men tak for rosen, ja jeg er en person med mange talenter, tak ;) 

 

Aarhuselsker skrev, for 20 timer siden:

Omvendt? 

Hvad mener du? At du irriteres over der er navn og lokation i overskriften? 

 

Hvis du tænker lidt mere ud af boksen så finder du svaret ;) hvis ik du kan så er det på tide at søge læge :P

  • Sørgelig 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Klumb skrev, for 4 timer siden:

Hvis du tænker lidt mere ud af boksen så finder du svaret ;) hvis ik du kan så er det på tide at søge læge :P

Ha, ha, det barn føder jeg ikke for dig Hr. St(kl)ump

  • Haha 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest torpedoen
youngatheart skrev, den 20/3/2019 at 03:00:

Synes det er super fint der er denne gruppe herinde, men har samtidigt opgivet at bruge den til noget, da det jo er totalt uoverskueligt når folk ikke skriver hvor det drejer sig om i Danmark. Er jo nærmest en umulig opgave at skulle åbne samtlige indlæg, for bare at finde ud af at det er København osv osv, når det ikke vedrører en. Hvorfor kan man ikke gøre det til en vane at skrive pigens navn og så by eller landsdel i overskriften. Ville jo hjælpe alle herinde med at se om det har relevans for en selv ???

Helt enig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

At nogle kan brokke sig over at de bliver bedt pænt om at skive bynavn på er sgu under lavmål, er helt enig med OP, det da 100 gange nemmere for alle hvis folk lige kunne skrive et bynavn/område i overskriften, så er det heller ikke sværere 

  • Synes godt om 3
  • Tak 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jamen for fanden da menneskeheden lærer det aldrig så lær at leve med det i stedet for at i ynker sådan, sig pyt og kom da videre over det :blink:

  • Sørgelig 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Klumb skrev, for 50 minutter siden:

Jamen for fanden da menneskeheden lærer det aldrig så lær at leve med det i stedet for at i ynker sådan, sig pyt og kom da videre over det :blink:

Når man kommer med en helt og aldeles rimelig forespørgsel, er det altså ikke udtryk for "ynk".

Men denne væsentlige forskel forstår du ikke, og jeg gætter på at du nok aldrig lærer at kende forskel. Så måske du bare skulle springe denne tråd over, og se at komme videre.

  • Synes godt om 1
  • Tak 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kindhesten80 skrev, den 25/3/2019 at 23:29:

Når man kommer med en helt og aldeles rimelig forespørgsel, er det altså ikke udtryk for "ynk".

Men denne væsentlige forskel forstår du ikke, og jeg gætter på at du nok aldrig lærer at kende forskel. Så måske du bare skulle springe denne tråd over, og se at komme videre.

Jeg er skam kommet videre, det jer selv der piver over at man ik skriver det skide by navn hahahah

  • Sørgelig 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...