Hop til indhold
Medicalfetish

Fan af gigantiske bryster? Så tag til Kolding NU!!!

Recommended Posts

Hey Alle babsomaner,

Hvis I kender Anna, Nora go Sussi, der desværre ikke arbejder mere - Så skal I se at få besøgt denne her perle.

Link til annonce.

De bryster fik mig til at tænke på Leanna Crow da jeg "kiggede hende dybt i øjnene".  De er mega tunge og faktisk ret faste og velsiddende. Billederne virker til at være rigtige eller så ligner de meget.

Jeg besøgte hende i Esbjerg her for 3-4 dage siden.

Hun red mig, til jeg kom.... og bare så I ved det: der er fare for at blive forelsket i de babser!

God fornøjelse

/MF

Del dette indlæg


Link til indlæg
DaJe8000 skrev, for 10 timer siden:

Kan se at hun har en luxus cocktail med anal og megafransk til fornuftige penge. Tilkøbte du noget af det?

Købte 45 min for 800 kr. + 200 for megafransk

 

/MF

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan kun tilslutte mig overstående.....mega store og meget flotte bryster. Dejlig chokoladebrun latina (spansk udseende) med ret kønt ansigt syns jeg. Hun var meget imødekommende for forslag til selve agten. Bestilte 15 min. til 400 kr. Først lidt nusse og kælen. Så satte hun sig på madressen og lod pikken køre rundt imellem de gigantiske bryster. Herefter suttede hun gummi på gansk godt. Mig ned at ligge og så begyndte hun at ride mig til den store guldmedalje - det er hun virkelig god til. Skønt at holde fast i den store bløde sambarøv mens understellet arbejde på hende. Til sidst en vild doggy hvor de store nødder dansede rundt på hende. Alt ialt en temmelig god oplevelse et pænt stykke over middel for en meget rimelig pris.

Pigen: 8/10 dejlig chubby timeglasfigur, kæmpe bryster og en god sambanumse.

Sex: 8/10 Det er hendes første gang i DK siger hun, men det er bestemt ikke første gang hun har sex ;-)

Sted: 4/10 Temmelig kedeligt med en stor madras på gulvet, men der var rent og rydeligt. Sidstnævnte betyder mindre i den store sammenhæng syns jeg.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tænker at prøve hende næste uge og tage cocktail med det hele og anal - er hun ok med at man giver brysterne en god og grundig tur - har læst at det anale ikke er så godt i en anden tråd - hun skriver mega så er hun ok med blow uden med afslutning uden i munden 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Boobsandgb skrev, for 2 timer siden:

Tænker at prøve hende næste uge og tage cocktail med det hele og anal - er hun ok med at man giver brysterne en god og grundig tur - har læst at det anale ikke er så godt i en anden tråd - hun skriver mega så er hun ok med blow uden med afslutning uden i munden 

Hun er der kun knap en uge mere, og ved ikke hvor hun så skal hen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Besøger hende imorgen - og har lige skrevet med hende om cocktail på 45 min - hvis hun er så dejlig som i skriver, så må jeg hellere kalkulere med lidt ekstra tid til at nyde de store bryster - anal er typisk ikke værd det ekstra, men superfrækt.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gil3tte
lurepikken skrev, for 2 timer siden:

https://massage.side6.dk/mira23

 

Er det denne kvind i omtaler herinde????

Er det bare mig eller ligner damen ikke uhyggeligt meget Leanne Crow?

Alene dér ville jeg få betænkeligheder.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gil3tte skrev, for 51 minutter siden:

Er det bare mig eller ligner damen ikke uhyggeligt meget Leanne Crow?

Alene dér ville jeg få betænkeligheder.

Hvis du scroller lidt op, vil du også kunne læse det jeg tænkte i et kort øjeblik da vi knaldede... Ja hun ligner hende faktisk lidt i ansigtet.

Jeg vil ikke lægge hovedet på blokken med billederne, men hun er lækker og har de mest fantastiske kander. 

Se at få booket en tid med hende.. Ligepludselig er det for sent.

/MF

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun har godt nok svært ved at finde ud af hvor gammel hun er. 

Mærkeligt at nogle piger bliver brændt på bålet når der er mistanke om fake fotos hvor andre glider let og elegant igennem. 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frodige Ida skrev, 1 time siden:

Hun har godt nok svært ved at finde ud af hvor gammel hun er. 

Mærkeligt at nogle piger bliver brændt på bålet når der er mistanke om fake fotos hvor andre glider let og elegant igennem. 

 

 

Hvis brysterne er store nok, Ida, så glider alt let og elegant igennem. :o)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frodige Ida skrev, for 13 timer siden:

Hun har godt nok svært ved at finde ud af hvor gammel hun er. 

Mærkeligt at nogle piger bliver brændt på bålet når der er mistanke om fake fotos hvor andre glider let og elegant igennem. 

 

 

Hey, Som Danni81 skriver; så er det vel noget omkring udbud/efterspørgsel. Vi må bare konstatere at der er ikke mange GP'er i danmark der kan levere babser i den størrelse - Og når det så samtidig er en pige der er mega sød og rar at være sammen med. Ja, så er det ikke så vigtigt med de billeder.

Rachel Diva(hun hedder noget andet nu, men er stadig dejlig på trods af det) fra Taastrup har været det samme igennem, hvor hun har brugt billeder af en der hedder Miasotis. Det slipper hun afsted med fordi hendes bryster virkelig er ligeså store som hende på billederne.

Der hvor det går galt er, hvor der reklameres med 2kg pr. bryst eller mere - og den stakkels pige kun har en b-skål på 150gr pr. bryst(hun er stakkels, da hun ikke nødvendigvis har lavet annoncen selv).

 

/MF

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...