Hop til indhold
Statham

Doris Vejle

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/197286

Doris, der hører til gruppen, der turnerer i Herning, Kruså og Vejle, er i Vejle i disse dage, og jeg havde egentligt af flere omgange har hende i kikkerten.

Var forbi hende forleden. 

Doris er pigen på billederne. Hun ser godt ud, slank flot krop, god røv og de lækreste ungpige bryster, selvom hun ikke er helt ung. Annoncen siger 28 år. Det kan godt være rigtigt. eller måske et par år oveni.

Jeg fik et rigtigt godt blow af hende, stille og roligt og med masser af variation. Afsluttede i munden. Og Doris havde ikke travlt med at skulle ud og skylle. Lækkert. Først efter lidt aftørring, gik hun og fixede sig selv.

Hun var lidt stille af sig til at starte med, men åbnede op og vi kom rigtigt godt ud af det og hyggede efterfølgende. Hun taler et OK engelsk sådan til husbehov.

Jeg har planer om at besøge Doris igen en anden gang. 

 

 

 

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes sex med Doris er super lækkert. Hun er dejlig stram og jeg synes hun rider rigtig godt (min ynglingsstilling).

Ved mig besøg havde hun en rigtig dejlig stram kort kjole på, men du kan sikkert få hende til at tage det frække undertøj på.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sidste gang jeg mødtes med Doris, havde hun G-string og BH på. Men besøget var aftalt på forhånd, men havde intet sagt om påklædning. 

Hun er sød og lige til. Snakker gerne bagefter om løst og fast. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...