Hop til indhold

Recommended Posts

Godaften kære lidelsesfæller

Her er to anmeldelser i én.

Skala 1-10 hvor 10 er bedst
 
Den korteversion
Sted: 4
I en opgang i Lyngby, hvor en lejlighed er delt mellem massagestedet og en fotograf. Fælles toilet og bad, så skal du i bad i arbejdstiden, kan du risikere at løbe på en fyr med et kamera :-). Ellers rent og pænt nok.
 
Pigen: 4
Gammel tynd dame. De 4 får hun for at være sød og rar.
 
Massagen: 5
Ikke noget at udsætte på, men heller ikke noget som der er værd at huske tilbage på
 
Ekstra: 6
Ganske fornuftigt handjob. Udførelse godkendt
 
Pris: 5
500kr for en halv times massage og en håndtrold. Gennemsnitligt
 
Overordnet: 5
 
Den lidt længere version
Og den er så bare ikke så lang alligevel, for det var en ganske neutral oplevelse, som ikke indeholdt noget som er værd at huske.
Jeg besøgte stedet for ca. 14 dage siden, og det er faktisk ikke meget jeg husker.
Lille tynd gammel thaidame gav massage og en spiller.
Det er ikke et sted, der er værd at rejse efter, men hvis du er i Lyngby og virkelig trænger til en spiller og det SKAL udføres af en ældre thaidame, så er det bare stedet :-)
 
Hurtigt videre til anmeldelse nummer 2
 
Skala 1-10 hvor 10 er bedst
 
Den korteversion
Sted: 5
Jeg så ikke meget andet end indgangen og så massagerummet, så jeg kan ikke sige så meget.
Havde taget bad hjemmefra, men fik det tilbudt ved start og slut.
Rent håndklæde blev lagt på ved ankomst
 
Pigen: 7
Yam Yam er en lidt ældre model. Men meget sød (og blød) og absolut ikke berøringsangst
 
Massagen: 6
Blev overrasket af 4-håndsmassage, som dog var lidt ukoordineret men ganske rart
 
Ekstra: 6
Økoblæs og en ridetur
 
Pris: 8
600 kr. for en halv times massage med fuld pakke
 
Overordnet: 7
God pris og med 2 indlagte overraskelser - ikke dårligt (se forklaring lidt længere nede)
 
Den lidt længere version
Jeg har været der to gange før, så hvorfor komme med en anmeldelse nu?
Jo jeg fik mere og andet end jeg 'plejer' for samme pris, og fik fornøjelsen af at høre en logebroder bestille tid.... eller i hvert fald forhøre sig om vareudbuddet
 
Jeg var i området, og havde da lige 600 kr. til at få tømt ud. Fik hurtig tid og blev lukket ind.
Yam Yam havde snakket lidt om en ny pige, men det var nu hende selv der kom ind.
Til de der ikke kender Yam Yam, så er hun i den mere modne ende af skalagen, meget lav og med runde former.
Jeg bestilte 30 min B2B med fuld pakke som jeg før har gjort.
Hun plejer at smide alt tøjet for med det samme at gå i gang med B2B. Denne gang sagde hun, at hun ville starte med lidt massage.
(Hun smed dog stadig tøjet pånær trusserne.
Fint med mig. Stemningen var god og hun fortalte om den ferie hun lige er kommet hjem fra.
 
Så ringede telefonen, som hun straks tog - det er sku irriterende, men denne gang blev det noget morsommere. (Overraskelse 1)
Herren hun havde i røret talte meget højt (eller også var lyden på telefonen bare skruet helt op).
I hvert fald kunne jeg høre hvert eneste ord.
Samtalen var vist ikke noget ud over det sædvanlige. Han ville lige høre til hvor i verden stedet lå og hvilke gode tilbud der var.
Men så spurgte han, hvordan hun så ud. Han fik pænt at vide, at han måske skulle finde et andet sted....
 
Gad vide hvad han forventede?
Hvis han havde fået en smøre om ung slank med store bryster og en savlende fisse - ville han havde troet på det?
Og hvis hun havde sagt sandheden, ville han måske ikke dukke op.
Jeg syntes, at hun håndterede det fint. 
Han lød slet ikke uforskammet, men jeg håber, at jeg selv lyder lidt mere høflig når jeg ringer sådanne steder.
 
Yam Yam hente nu veninden, og så var der 4 hænder på mit luksuslegeme. (overraskelse 2)
Veninden tog sig af benene, og kildede bollerne en smule, men det var det. Da det sjove skulle til at ske, forsvandt veninden igen, og Yam Yam smed trusserne.
Det blev til en udmærket sutter med efterfølgende ridetur. Ikke noget vildt og voldsomt, men ganske fint.
 
Jeg havde forventet B2B med afslutning, fik ingen B2B, men til gengæld 4 håndslir, sex og var med på en lytter.
Alt sammen til 600 kr. Tiden passede fint
 
Leder du efter en ung stram lækker sag, er det ikke her du skal tage hen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...