Hop til indhold

Recommended Posts

Det er med beklagelse at @Nemtøsog @JegElskerPik bliver nød til at aflyse vores event på tirsdag.

Vi er dog blevet den erfaring rigere, at der skal være styr på stedet inden man laver et event.

Vi beklager ulejligheden for de tilmeldte mænd, og håber de kan nå at arrangere noget andet. 

Knus fra Os <3

Del dette indlæg


Link til indlæg

ja men troede heller ikke et sekund på at nemtøs kunne gennemføre det. Hun kan kun noget i en skovbund ellers skal hun have hjælp

Del dette indlæg


Link til indlæg
barrøv skrev, Lige nu:

ja men troede heller ikke et sekund på at nemtøs kunne gennemføre det. Hun kan kun noget i en skovbund ellers skal hun have hjælp

Jeg har ellers været sammen med Nemtøs et par gange, men aldrig i skoven, så den holder vidt ikke. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
barrøv skrev, for 2 minutter siden:

ja men troede heller ikke et sekund på at nemtøs kunne gennemføre det. Hun kan kun noget i en skovbund ellers skal hun have hjælp

Det var da noget af en kommentar. 

Tror du det er underlaget der gør forskellen? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
AalborgLook skrev, for 2 minutter siden:

Jeg har ellers været sammen med Nemtøs et par gange, men aldrig i skoven, så den holder vidt ikke. 

Nå ja hun spurgte mig om min lejlighed var en mulighed, men sagde at jeg ikke ville tjene penge på hende. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
barrøv skrev, for 11 minutter siden:

Nå ja hun spurgte mig om min lejlighed var en mulighed, men sagde at jeg ikke ville tjene penge på hende. 

Du tilbød  din  lejlighed  for  at  kunne  deltage  gratis  - da  det  er 1. værelses lejlighed du har  valgte  jeg  at  takke  pænt nej tak. 

Derudover  har  du  mødt  mig 1 enkelt  gang  og  det  var  pd. 

Stop  nu  dig  selv  med  alle  dine  løgne  - det  klær  dig dårligt 

Redigeret af Nemtøs
.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hold da op hvor jeg syntes dette her er useriøst. Først annoncerer I med GB hvor man kan give ideer og input til seancen.

Det løber udi sandet pga fornærmethed over hvad folk ønsker.

Så stables der et nyt arrangement på benene, og jeg forsøger, at lave et arrangement, hvor Jeres koncept med, at folk kunne komme med input til hvad der skulle ske og hvilke piger. Dette i mit eget sommerhus og hvor jeg står som garant for pigerne får deres penge. Vil endda selv tage min SB med, som folk ikke skal betale for. Prisen var for de til lejligheden importerede piger ca 150 euro pr time. Dette harceleres der over - altså prisen. Så stabler I et nyt GB på benene, hvor I tilbyder 5 timers GB for 1500,- pr deltager. Det hverken kan eller vil jeg konkurrerer med og aflyser mit.

Nu aflyser I så Jeres GB på grund af I ikke har et sted til det. Vil mene det burde de fleste vide, at det er ret essentielt og ret afgørende for, at sådan et arrangement kan afholdes. Forstår ikke det ikke var på plads inden i annoncerer det. Desuden vil jeg stille stort spørgsmåls tegn ved, at hvis deltagerne skulle betale 1500,- pr mand - Og hvis vi så bare er large og siger der møder 8 op. Det er så 12.000,- hvorfra skal trækkes en husleje. Og her ved jeg, at hvis man eks lejer et sommerhus på dagsbasis, så skal man da regne med ca 3.000,- lidt kondomer, håndklæder, sæbe, drikkelse og måske snack, så lad os sige en tusse til det.

I mine øjne har der aldrig været intentioner om et GB - En skam, da jeg ellers syntes det oprindelige koncept lød fedt. 

Jeg vil helt sikkert prøve at stable noget lignende på benene igen, hvor konceptet bliver nogenlunde det samme som jeg beskrev i mit arrangement. Her vil der helt sikkert også være mulighed for, at evt interesserede danske GPére vil kunne deltage - Men på lige vilkår og pris som de evt importerede.

Redigeret af Æ´Synderjyde
Fik tastet enter for tidligt

Del dette indlæg


Link til indlæg
Æ´Synderjyde skrev, 1 time siden:

Hold da op hvor jeg syntes dette her er useriøst. Først annoncerer I med GB hvor man kan give ideer og input til seancen.

Det løber udi sandet pga fornærmethed over hvad folk ønsker.

Så stables der et nyt arrangement på benene, og jeg forsøger, at lave et arrangement, hvor Jeres koncept med, at folk kunne komme med input til hvad der skulle ske og hvilke piger. Dette i mit eget sommerhus og hvor jeg står som garant for pigerne får deres penge. Vil endda selv tage min SB med, som folk ikke skal betale for. Prisen var for de til lejligheden importerede piger ca 150 euro pr time. Dette harceleres der over - altså prisen. Så stabler I et nyt GB på benene, hvor I tilbyder 5 timers GB for 1500,- pr deltager. Det hverken kan eller vil jeg konkurrerer med og aflyser mit.

Nu aflyser I så Jeres GB på grund af I ikke har et sted til det. Vil mene det burde de fleste vide, at det er ret essentielt og ret afgørende for, at sådan et arrangement kan afholdes. Forstår ikke det ikke var på plads inden i annoncerer det. Desuden vil jeg stille stort spørgsmåls tegn ved, at hvis deltagerne skulle betale 1500,- pr mand - Og hvis vi så bare er large og siger der møder 8 op. Det er så 12.000,- hvorfra skal trækkes en husleje. Og her ved jeg, at hvis man eks lejer et sommerhus på dagsbasis, så skal man da regne med ca 3.000,- lidt kondomer, håndklæder, sæbe, drikkelse og måske snack, så lad os sige en tusse til det.

I mine øjne har der aldrig været intentioner om et GB - En skam, da jeg ellers syntes det oprindelige koncept lød fedt. 

Jeg vil helt sikkert prøve at stable noget lignende på benene igen, hvor konceptet bliver nogenlunde det samme som jeg beskrev i mit arrangement. Her vil der helt sikkert også være mulighed for, at evt interesserede danske GPére vil kunne deltage - Men på lige vilkår og pris som de evt importerede.

Jamen så må du have held og lykke med dit fremtidige arrangement.
Du lyder som en meget positiv gut der ikke bærer nag, så det skal nok blive til noget.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest P_Nord
AalborgLook skrev, for 2 timer siden:

Jamen så må du have held og lykke med dit fremtidige arrangement.
Du lyder som en meget positiv gut der ikke bærer nag, så det skal nok blive til noget.

Ja @Æ´Synderjyde er en herre med stor rummelighed og forståelse for andres udfordringer. (Ironi kan dog forekomme:rolleyes:)

Redigeret af P_Nord
Tilføjelse

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hold da op hvor folk kan have ondt i røven af hinanden. Man burde sommetider kigge jer selv i spejlet istedet for kun at pege  fingre. 

Og ja jeg er da også øv over det er aflyst, men jeg vil sku ikke svine folk til, som tager initiativer. Vi er vel voksne mennesker. 

Redigeret af Petro
Stavefejl

Del dette indlæg


Link til indlæg
JegElskerPik skrev, for 22 timer siden:

Det er med beklagelse at @Nemtøsog @JegElskerPik bliver nød til at aflyse vores event på tirsdag.

Vi er dog blevet den erfaring rigere, at der skal være styr på stedet inden man laver et event.

Vi beklager ulejligheden for de tilmeldte mænd, og håber de kan nå at arrangere noget andet. 

Knus fra Os <3

Hvis det er fordi i ikke kan finde et sted er der mange sommerhuse til under 3000 kroner https://www.cofman.com/search?areaid=100001&areatxt=Danmark&startDate=2019-03-23&endDate=2019-03-30&persons=6&page=1&isHouse=false&cat=select2&pets=0&maxPrice=3000

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Slemme Line
Æ´Synderjyde skrev, for 8 timer siden:

Hold da op hvor jeg syntes dette her er useriøst. Først annoncerer I med GB hvor man kan give ideer og input til seancen.

Det løber udi sandet pga fornærmethed over hvad folk ønsker.

Så stables der et nyt arrangement på benene, og jeg forsøger, at lave et arrangement, hvor Jeres koncept med, at folk kunne komme med input til hvad der skulle ske og hvilke piger. Dette i mit eget sommerhus og hvor jeg står som garant for pigerne får deres penge. Vil endda selv tage min SB med, som folk ikke skal betale for. Prisen var for de til lejligheden importerede piger ca 150 euro pr time. Dette harceleres der over - altså prisen. Så stabler I et nyt GB på benene, hvor I tilbyder 5 timers GB for 1500,- pr deltager. Det hverken kan eller vil jeg konkurrerer med og aflyser mit.

Nu aflyser I så Jeres GB på grund af I ikke har et sted til det. Vil mene det burde de fleste vide, at det er ret essentielt og ret afgørende for, at sådan et arrangement kan afholdes. Forstår ikke det ikke var på plads inden i annoncerer det. Desuden vil jeg stille stort spørgsmåls tegn ved, at hvis deltagerne skulle betale 1500,- pr mand - Og hvis vi så bare er large og siger der møder 8 op. Det er så 12.000,- hvorfra skal trækkes en husleje. Og her ved jeg, at hvis man eks lejer et sommerhus på dagsbasis, så skal man da regne med ca 3.000,- lidt kondomer, håndklæder, sæbe, drikkelse og måske snack, så lad os sige en tusse til det.

I mine øjne har der aldrig været intentioner om et GB - En skam, da jeg ellers syntes det oprindelige koncept lød fedt. 

Jeg vil helt sikkert prøve at stable noget lignende på benene igen, hvor konceptet bliver nogenlunde det samme som jeg beskrev i mit arrangement. Her vil der helt sikkert også være mulighed for, at evt interesserede danske GPére vil kunne deltage - Men på lige vilkår og pris som de evt importerede.

Som jeg læser dit indlæg, så tolker du på kendsgerninger du ikke ved om er fakta.

Har du overhovedet været i dialog med de pågældende kvinder.

Hvis jeg var dig. Og oprigtigt synes om konceptet- OG IKKE SELV VILLE TJENE PÅ DET.  Så tror jeg dælme jeg ville have tilbudt mit sommerhus som legeplads for dem.

Jeg har ikke opfattelsen, af at kvinderne er fornærmede på nogen måde, - tvært om tolker jeg måske en smule tøsefornærmethed i dit post. 

Men jeg kan jo tage fejl. 

Knus Line.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Slemme Line skrev, for 18 minutter siden:

Som jeg læser dit indlæg, så tolker du på kendsgerninger du ikke ved om er fakta.

Har du overhovedet været i dialog med de pågældende kvinder.

Hvis jeg var dig. Og oprigtigt synes om konceptet- OG IKKE SELV VILLE TJENE PÅ DET.  Så tror jeg dælme jeg ville have tilbudt mit sommerhus som legeplads for dem.

Jeg har ikke opfattelsen, af at kvinderne er fornærmede på nogen måde, - tvært om tolker jeg måske en smule tøsefornærmethed i dit post. 

Men jeg kan jo tage fejl. 

Knus Line.

Hej  slemme Line 

Jeg  kontaktede  faktisk  ham  for  at  høre  om  jeg  måtte  leje  hans  sommerhus  - det  var  et  klart  nej fra  hans  side,  da  han  ikke   havde  brugt  hans  sommerhus  til  GB. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Slemme Line
Nemtøs skrev, for 10 minutter siden:

Hej  slemme Line 

Jeg  kontaktede  faktisk  ham  for  at  høre  om  jeg  måtte  leje  hans  sommerhus  - det  var  et  klart  nej fra  hans  side,  da  han  ikke   havde  brugt  hans  sommerhus  til  GB. 

 

Jamen - så forstår jeg da ik en bjælde... 

Hvad ved jeg...men helt så rummelig som han giver udtryk for....ja - det er han jo åbenbart ikke. Men igen. Det er jo bare min fortolkning:ph34r:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 54 minutter siden:

Hej  slemme Line 

Jeg  kontaktede  faktisk  ham  for  at  høre  om  jeg  måtte  leje  hans  sommerhus  - det  var  et  klart  nej fra  hans  side,  da  han  ikke   havde  brugt  hans  sommerhus  til  GB. 

 

Nemtøs - Det er jo ikke rigtigt det du skriver. Du skrev og spurgte om jeg udlejede mit sommerhus til GB - og jeg svarede, ikke normalvis. 

Hvilket er i overensstemmelse med de faktiske omstændigheder. Mit sommerhus er udlejet til turister gennem et sommerhus udlejningsfirma så meget som muligt. Der har så vidt jeg er orienteret aldrig været afholdt GB i det. Og det var det jeg svarede dig på. 

Har også tidligere fortalt/skrevet, at jeg ikke var en som arrangerer GB’ere - Men syntes det koncept som JegElskerPik kom op med oprindeligt, var et rigtig interessant arrangement. Og da flere åbenbart ikke ville deltage hvis den eller den kom, så forsøgte jeg at arrangerer noget tilsvarende. Og det var en stor fejl, at jeg oprettede det arrangement i den oprindelige tråd - Hvilket jeg rettede omgående jeg blev gjort opmærksomt på det. 

Jeg aflyste fordi jeg ikke kunne eller ville konkurrerer med 5 timers GB til 1500,- kr. Jeg havde lagt op til et GB hvor vi deltagere delte udgiften til de piger som skulle deltage, altså i bund og grund en stor underskudsforretning for mig. Og tillige, blev det latterliggjort mht prisen på 150 euro pr pige pr time. Ikke desto mindre, lavede I så selv et low budget arrangement. Hvorefter jeg aflyste mit. 

Så hold dig til sandheden Nemtøs. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Æ´Synderjyde skrev, for 3 minutter siden:

Nemtøs - Det er jo ikke rigtigt det du skriver. Du skrev og spurgte om jeg udlejede mit sommerhus til GB - og jeg svarede, ikke normalvis. 

Hvilket er i overensstemmelse med de faktiske omstændigheder. Mit sommerhus er udlejet til turister gennem et sommerhus udlejningsfirma så meget som muligt. Der har så vidt jeg er orienteret aldrig været afholdt GB i det. Og det var det jeg svarede dig på. 

Har også tidligere fortalt/skrevet, at jeg ikke var en som arrangerer GB’ere - Men syntes det koncept som JegElskerPik kom op med oprindeligt, var et rigtig interessant arrangement. Og da flere åbenbart ikke ville deltage hvis den eller den kom, så forsøgte jeg at arrangerer noget tilsvarende. Og det var en stor fejl, at jeg oprettede det arrangement i den oprindelige tråd - Hvilket jeg rettede omgående jeg blev gjort opmærksomt på det. 

Jeg aflyste fordi jeg ikke kunne eller ville konkurrerer med 5 timers GB til 1500,- kr. Jeg havde lagt op til et GB hvor vi deltagere delte udgiften til de piger som skulle deltage, altså i bund og grund en stor underskudsforretning for mig. Og tillige, blev det latterliggjort mht prisen på 150 euro pr pige pr time. Ikke desto mindre, lavede I så selv et low budget arrangement. Hvorefter jeg aflyste mit. 

Så hold dig til sandheden Nemtøs. 

Sender  dig  lige  en  pb 

Del dette indlæg


Link til indlæg
barrøv skrev, for 23 timer siden:

ja men troede heller ikke et sekund på at nemtøs kunne gennemføre det. Hun kan kun noget i en skovbund ellers skal hun have hjælp

Stop dig selv barrøv kvinden er dejlig og troværdig 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest GangbangFyren

Man bliver SÅ træt og ærgelig over ens eget køn. Christ der sidder nogen halv bitre mandetyper rundt omkring .. det ene øjeblik synes mænd at glædespiger tager sig for dyrt betalt, det andet øjeblik er et arrngeret gangbang for billigt .. og så lige et dusinvis bedrevidende råd om hvordan, hvor, hvornår man afholder et velbesøgt gangbang. Jeg vil iøvrigt vædde spidsen af en jetjager på, at samtlige arrangører af gangbangs, modtager et horribelt antal håbløst dumme spørgsmål fra mænd der øjensynligt mister enhver sans for selvrespekt når de spørger om alt mellem himmel og jord. Hvorfor dette bitre behov for at nedgøre, kritisere osv ?

af erfaring skal jeg hilse at sige, at det ikke er SÅ såre simpelt at areangere et GB .. så kan alle dem der IKKE har gjort det, udvise bare lidt anstændighed og bare tie stille ...

Aaaasahhh så fik jeg luft :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kommer måske lidt sent,men kan ikke tro de 2 kvinder havde planer om at aflyse deres event med vilje. Har kun besøgt den ene af dem tidligere og har kun haft gode oplevelser. Den anden har jeg kun skrevet med, men hun virker også rigtig sød. Så min holdning er nu stadig de kun havde gode hensigter med det. 

En skam de ikke fandt stedet, men håber da de finder på noget senere. 

God dag til de frække kvinder

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...