Jernsvinet 13950 Skrevet 19. Marts, 2019 (edited) Nogle af historierne virkede noget chokerende på mig: https://www.dr.dk/tv/se/louis-theroux-houston-human-trafficking/sex-handel-i-houston/sex-handel-i-houston Dokumentar fra BBC fra 2017. (Louis Theroux: Dark States - Trafficking Sex) Huston er USA's fjerdestørste by og et knudepunkt for menneskehandel i Nordamerika. Det amerikanske justitsministerium, vurderer, at en ud af fem af USA's ofre for menneskehandel bliver smuglet gennem byen, og de fleste tvinges til at arbejde i sexindustrien. Louis Theroux undersøger det komplicerede forhold mellem den prostituerede og hendes alfons. Hvad forhindrer kvinderne i bare at gå? Synes det var en interessant udsendelse, der gav et lille indblik i psykologien mellem alfonser og ludere. Redigeret 19. Marts, 2019 af Jernsvinet 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest FrokostUartig Skrevet 19. Marts, 2019 (edited) Der er produceret en hel del programmer om sex-industrien - alle er interessante og byder ind med indsigt, som er svær at forstå. En UK-værtinde som snakker med pigerne, viser forskellige steder rundt om i verden, hvor forskellige typer prostitution afdækkes. Tjek hende ud på Dr, hvor jeg mener, at de andre programmer ligger til disp. Alle disse dokumentar-programmer er sindssygt interessante for at forstå dynamik mellem mennesker - sociale udfordringer - ubærlige livsvilkår mm. Redigeret 19. Marts, 2019 af FrokostUartig .. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13950 Skrevet 19. Marts, 2019 FrokostUartig skrev, 1 time siden: Der er produceret en hel del programmer om sex-industrien - alle er interessante og byder ind med indsigt, som er svær at forstå. En UK-værtinde som snakker med pigerne, viser forskellige steder rundt om i verden, hvor forskellige typer prostitution afdækkes. Tjek hende ud på Dr, hvor jeg mener, at de andre programmer ligger til disp. Alle disse dokumentar-programmer er sindssygt interessante for at forstå dynamik mellem mennesker - sociale udfordringer - ubærlige livsvilkår mm. Du tænker på Stacey Dooley - jeg har vist før linket til et par af hendes programmer - kan se hun har en ny: https://www.dr.dk/tv/se/sex-maerkelige-steder/sex-maerkelige-steder-2/sex-maerkelige-steder-tyrkiet 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest FrokostUartig Skrevet 19. Marts, 2019 Yes - det er også virkeligt gode programmer - om end knap så in-your-face, som Houston programmet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg