Hop til indhold
Jernsvinet

Sex-handel i Houston

Recommended Posts

Nogle af historierne virkede noget chokerende på mig:

https://www.dr.dk/tv/se/louis-theroux-houston-human-trafficking/sex-handel-i-houston/sex-handel-i-houston

Dokumentar fra BBC fra 2017.
(Louis Theroux: Dark States - Trafficking Sex)
Huston er USA's fjerdestørste by og et knudepunkt for menneskehandel i Nordamerika. Det amerikanske justitsministerium, vurderer, at en ud af fem af USA's ofre for menneskehandel bliver smuglet gennem byen, og de fleste tvinges til at arbejde i sexindustrien. Louis Theroux undersøger det komplicerede forhold mellem den prostituerede og hendes alfons. Hvad forhindrer kvinderne i bare at gå?

Synes det var en interessant udsendelse, der gav et lille indblik i psykologien mellem alfonser og ludere.

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest FrokostUartig

Der er produceret en hel del programmer om sex-industrien - alle er interessante og byder ind med indsigt, som er svær at forstå. En UK-værtinde som snakker med pigerne, viser forskellige steder rundt om i verden, hvor forskellige typer prostitution afdækkes. Tjek hende ud på Dr, hvor jeg mener, at de andre programmer ligger til disp. 

Alle disse dokumentar-programmer er sindssygt interessante for at forstå dynamik mellem mennesker - sociale udfordringer - ubærlige livsvilkår mm.

Redigeret af FrokostUartig
..

Del dette indlæg


Link til indlæg
FrokostUartig skrev, 1 time siden:

Der er produceret en hel del programmer om sex-industrien - alle er interessante og byder ind med indsigt, som er svær at forstå. En UK-værtinde som snakker med pigerne, viser forskellige steder rundt om i verden, hvor forskellige typer prostitution afdækkes. Tjek hende ud på Dr, hvor jeg mener, at de andre programmer ligger til disp. 

Alle disse dokumentar-programmer er sindssygt interessante for at forstå dynamik mellem mennesker - sociale udfordringer - ubærlige livsvilkår mm.

Du tænker på Stacey Dooley - jeg har vist før linket til et par af hendes programmer - kan se hun har en ny:

https://www.dr.dk/tv/se/sex-maerkelige-steder/sex-maerkelige-steder-2/sex-maerkelige-steder-tyrkiet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest FrokostUartig

Yes - det er også virkeligt gode programmer - om end knap så in-your-face, som Houston programmet. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...