Hop til indhold
Sexy_Joe

Sugardaters premium abb

Recommended Posts

Hej alle sugar daters. 

Jeg har lige et spørgsmål vedr premium abb til sugardating. Jeg er ny i dette koncept, og havde fornøjelse af 3 dages prøve periode, som nu er udløbet, men hvis jeg vil forsætte, så kan jeg tegne nyt abb, 4 uger, 12 uger el 25 uger. Hvis vi antager at jeg tegner abb til 4 uger, betyder det så at jeg skal betale 4 x 89 kr, eller kan jeg afmelde mit abb efter en uge, og så kun betale 89 kr. Eller er abb bindende til de 4 uger. 

Jeg vil gerne prøve en uge mere, da jeg synes de 3 dage gik lidt for stærkt. Så vil lige til sikre mig inden. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sexy_Joe skrev, for 25 minutter siden:

Hej alle sugar daters. 

Jeg har lige et spørgsmål vedr premium abb til sugardating. Jeg er ny i dette koncept, og havde fornøjelse af 3 dages prøve periode, som nu er udløbet, men hvis jeg vil forsætte, så kan jeg tegne nyt abb, 4 uger, 12 uger el 25 uger. Hvis vi antager at jeg tegner abb til 4 uger, betyder det så at jeg skal betale 4 x 89 kr, eller kan jeg afmelde mit abb efter en uge, og så kun betale 89 kr. Eller er abb bindende til de 4 uger. 

Jeg vil gerne prøve en uge mere, da jeg synes de 3 dage gik lidt for stærkt. Så vil lige til sikre mig inden. 

Du betaler for 4 uger i forskud, så du betaler altså 356 kr. her og nu.
I forhold til afmelding står der sådan her: "Opsigelse af Abonnement

Du kan til enhver tid stoppe et løbende abonnement. I så fald vil der ikke blive hævet penge fra abonnementet før du laver en ny indbetaling. Opsigelsen af abonnementet påvirker ikke den profiltid der allerede er aktiveret på din profil. Hvis du ikke ønsker at fortsætte dit løbende abonnement skal abonnementet stoppes senest 24 timer før abonnementet udløber. Abonnementet kan afmeldes på siden Kontooplysninger"

Med andre ord får du ikke dine 356 kr. igen, og du skal huske at afmelde dig, inden de 4 uger er gået, ellers hæves der yderligere 356 kr.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er som landsbytossen skriver. Det er ikke meget hokus pokus efter et indskud at fjerne et flueben i automatiskt forllængelse af abnoment. Så du behøves ikke at være bange for at blive røvrendt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...