Hop til indhold
Odense xxx

Misbrugt af pigen???

Recommended Posts

Jeg havde en oplevelse,med en pige branchen,som jeg havde besøgt,over en længere tid,på forskellige klinikker,efterhånden som jeg kom til at lære vedkommende at kende,begyndte hun at bede om små tjenester,kan du ikke gøre dette eller dette for mig,altsammen uskyldig ting til at begynde med,men efterhånden udviklede det sig til mere end små ting.

Idag vil kan jeg sparke mig selv,for at have været så blåøjet ,og ikke kunne se,hvad hun havde gang i.

Nu er det så jeg vil høre om,om der er ander der har haft samme oplevelser med piger i branche?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hej Odense xxx!

Kan du præciscere lidt nærmere, hvilket tjenester hun har bedt dig udføre.?

VH Ludvig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej. Det eneste, jeg har oplevet, har været et par thaipiger med ondt i opholdstilladelsen, som har fisket heftigt efter min civilstatus.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja da - og det var dejligt.

Hjalp engang en pige med at færdiggøre noget håndværker sjusk på klinikken. småting, men hun insisterede på at betale tilbage, ligeledes i naturalier. Synes hun betalte mange gange, incl en 4 hånds massage, m.v. Det er desværre nogle år siden, og ikke sket siden.

Men bedt om penge osv, aldrig. I disse tider nævner mange af thaipigerne dog at de mangler kunder, og dermed penge. En lidt mild form for pres, der skal få mig til at komme på besøg oftere.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...