Hop til indhold
Guest Nytilsex

Angel Ostebro 30min 500kr

Recommended Posts

Nytilsex skrev, for 1 time siden:

Det har jeg engang da hun var på Nørrebro. Hvis jeg ellers kunne huske noget fra denne ret hurtig glemte oplevelse, ville jeg gerne have givet detaljer, men jeg kan sige at dette besøg er i min top 3 dårligste oplevelser nogensinde.

Del dette indlæg


Link til indlæg
cumonface skrev, for 8 minutter siden:

Det har jeg engang da hun var på Nørrebro. Hvis jeg ellers kunne huske noget fra denne ret hurtig glemte oplevelse, ville jeg gerne have givet detaljer, men jeg kan sige at dette besøg er i min top 3 dårligste oplevelser nogensinde.

Prøv at smide lidt flere ord på din oplevelse :unsure: hvis du kan huske den var blandt din top 3 dårligste oplevelser, kan du vel også huske hvorfor....

Redigeret af frisk fyr nsj

Del dette indlæg


Link til indlæg
frisk fyr nsj skrev, Lige nu:

Prøv at smide lidt flere ord på din oplevelse :unsure:

Desværre kan jeg ikke huske det. Kun at jeg i min lille note bog har givet oplevelsen 03.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest CuriousDk
cumonface skrev, for 29 minutter siden:

Desværre kan jeg ikke huske det. Kun at jeg i min lille note bog har givet oplevelsen 03.

Så må du tilføje fem stikord næste gang. Et forsigtigt gæt, er, at hun i hvert fald ikke tog ladningen i ansigtet :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

lige kommet hjem efter en nær døds oplevelse.-.------ kvinden er mindst 10 år ældre og 20 kg tungere og helt uden nogen formildende omstændigheder - personlighed som en zombie amazon.....gik igen.....og i andre...fald ikke i fælden...hun holder til sammen med to andre pengegriske typer der sværmede om mig som fluer om en lort....for en gang skyld stak jeg af og sparede mine 700 stakater...

pyha...Wranglerman over and out

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...